Gå til innhold

Sandberg/Letnes i Natt&Dag


Puffin

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, nedsettende innhold, persondebatt og svar til dette

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Autofyll

Haha ! Alle innleggene mine ble slettet. Tror jeg bare sletter KG- profilen min da ingen av innleggene mine får lov å stå her tross at de har samme innhold som mange andre kommentarer her. KG har derfor gjort det forbudt å spekulere i om Per og Beheret har ekte kjærlighet eller ikke, med hva som kan veie for og i mot- med oppgitte kilder. OK. Forbudt. Greit. Da går jeg. Ha en fin dag videre og husk og ikke spekuler! 🤫🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dronn1ng
1 minutt siden, Autofyll skrev:

Haha ! Alle innleggene mine ble slettet. Tror jeg bare sletter KG- profilen min da ingen av innleggene mine får lov å stå her tross at de har samme innhold som mange andre kommentarer her. KG har derfor gjort det forbudt å spekulere i om Per og Beheret har ekte kjærlighet eller ikke, med hva som kan veie for og i mot- med oppgitte kilder. OK. Forbudt. Greit. Da går jeg. Ha en fin dag videre og husk og ikke spekuler! 🤫🤭

Hvorfor i all verden skal vi diskutere deres kjærlighet? er ikke det privat. Det er ingen menneskerett for oss og vite. La nå de så kjærligheten! Og ja, de er meget spesielle. Begge to. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Autofyll
8 minutter siden, Dronn1ng skrev:

Hvorfor i all verden skal vi diskutere deres kjærlighet? er ikke det privat. Det er ingen menneskerett for oss og vite. La nå de så kjærligheten! Og ja, de er meget spesielle. Begge to. :) 

For det første så kalles det:

Rampelyset

Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

For det andre er det i seg selv helt opplagt at man skal diskutere mennesker som er nettopp det; i rampelyset. 

Definisjon på «diskusjon»:

diskutere

 
 
UTTALE
diskutˈere
ETYMOLOGI
av latin

Diskutere betyr drøfte, veksle meninger om en sak eller et emne.

 

17E90DE5-B3A5-420D-A14D-5647B9A679AE.jpeg

Endret av Autofyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dronn1ng
11 minutter siden, Autofyll skrev:

For det første så kalles det:

Rampelyset

Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

For det andre er det i seg selv helt opplagt at man skal diskutere mennesker som er nettopp det; i rampelyset. 

Definisjon på «diskusjon»:

diskutere

 
 
UTTALE
diskutˈere
ETYMOLOGI
av latin

Diskutere betyr drøfte, veksle meninger om en sak eller et emne.

 

17E90DE5-B3A5-420D-A14D-5647B9A679AE.jpeg

Man kan fint diskutere en "kjendis" uten å mobbe eller kritiserer deres kjærlighet. Hvem bryr seg om Sandberg er litt eldre enn henne? det er helt vanlig i dagens samfunn. Kjærlighet er kjærlighet, og er det ikke kjærlighet så er det synd for han/hun/de. Men dere trenger ikke å henge dere opp i noe så privat.

Endret av Dronn1ng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke noe konstruktiv kritikk som jeg så hvertfall.. gikk mer på utseende og stygge spekulasjoner. God gammaldags drittslenging rett og slett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Autofyll
2 minutter siden, Dronn1ng skrev:

Man kan fint diskutere en "kjendis" uten å mobbe eller kritiserer deres kjærlighet. Hvem bryr seg om Sandberg er litt eldre enn henne? det er helt vanlig i dagens samfunn. Kjærlighet er kjærlighet, og er det ikke kjærlighet så er det synd for han/hun/de. Men dere trenger ikke å henge dere opp i noe så privat.

Avsløring er ikke mobbing. Tar meg ikke i å bli kalt mobber. 

Kritikk er også ulovlig? Spennende. Da er vel dette en monolog, da? Der en som er enig kan sitte å snakke med seg selv, men når en utveksling av mening er forbudt fordi kritikk= mobbing? Nei, her må du kunne forskjell på begrepene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dronn1ng
På 2.12.2018 den 9.22, Berga skrev:

Han hadde neppe risikert jobb, kone og rykte for originalen. 

Edit: Har blitt oppfordret til å slette linjen over. Jeg gjør ikke det, fordi jeg tviler på at en gift mann med en ministerpost, ville latt seg forføre til så mange tåpeligheter fordi en ung kvinne med et helt ordinært utseende, stalket ham. Skjønnhet er en viktig faktor, det kommer vi aldri forbi, selv om man rent ideelt tenker at det er skjønnhet i det ordinære.

 

På 2.12.2018 den 11.10, Berga skrev:

Hun var helt ordinær, nå er hun oppsiktsvekkende pen.

 

11 minutter siden, Autofyll skrev:

Kjære Smørøye. 

Hvorfor er å avsløre plastikk operasjon - det samme som drittslenging? Vil det si at man faktisk er stygg før man opererer seg? Alt jeg har sagt har absolutt ikke hatt et snev av mobbing av hennes utseende eller personlighet. 

 

Ta deg en titt i denne tråden og se hva de skriver om henne. Jeg skrev ikke at DU skrev det. Men det skrives ting som ikke er relevant for denne personen. Derav kjærlighetslivet, som kun går på kritisering av alder osv. Hadde jeg vært denne kvinnen og lest slikt om meg, så ville jeg blitt lei meg og sett på det som mobbing. Kanskje hun hadde dårlig selvfølelse. Hva vet vi? for jeg kan ikke se at hun verken reklamerer for plastisk kirurg eller oppfordrer noen til det. La noen ting bare forbli hemmeligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er vel om hun hadde påstått at hun er penere, bedre, mer vellykket enn alle andre. Eller for eksempel oppfordret til plastisk kirurgi. Det gjør hun ikke.

At de oppsøker pressen så mye som de gjør, det kan jeg ikke forstå. Det er heller ikke mitt problem, jeg tenker at de enten angrer senere, eller så er de fornøyd med sine valg. Det får uansett ikke ut over noen andre utenforstående. Mulig familien reagerer, men det får de ta et oppgjør med privat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hulderen skrev:

Flere omtaler Per Sandberg som rik. Er han det? Eller er det bare noe man antar? 

Han tjener i hvert fall mer enn de fleste, mens hun har inntekt godt under snittet:

Sitat

Per Sandberg, som i 2017 skattet til Lenvik, hadde en skattbar inntekt på 1.747.887 kroner og betalte 759.286 kroner i skatt. Han står oppført med en formue på 1.032.875 kroner. 

Kjæresten Bahareh Letnes står oppført med en skattbar inntekt på 122.857 kroner i 2017 og betalte 38.887 kroner i skatt.

Kilde: https://www.nettavisen.no/na24/per-sandberg-kte-lnnen-med-over-en-halv-million/3423555803.html

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 9.19, Zenhouse skrev:

Skal si hun har gjennomgått en stor forandring utseendemessig på 10 år. Det er bare å Google bilder fra da hun fikk opphold i Norge og sammenligne med nå. 

På de gamle bildene var hun en kvisete tenåring ,nå en pen ung dame ,ikke noe unormalt det ,men synes leppene hennes er blitt fyldigere også ,Kunne ikke sagt det var samme dame . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rosalie skrev:

Han tjener i hvert fall mer enn de fleste, mens hun har inntekt godt under snittet:

 

Det betegner jeg som god økonomi, ikke rikdom. En mill i formue, er gjerne bundet opp i boligen. Støre derimot er rik, med 30-40 mill i formue.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Hulderen skrev:

Flere omtaler Per Sandberg som rik. Er han det? Eller er det bare noe man antar? 

Det har jeg stusset over også. Han er (var) en mann med statsrådslønn og tjener greit. Men det er mange som tjener det samme eller mer, som heller ikke er rike. De har en god økonomi men kan ikke leve i sus og dus som feks Petter Stordalen. Rik er sikkert relativt men jeg har aldr sett på Per Sandberg som rik. Kjenner flere som tjener det samme i det private næringsliv, de er ikke rike men har god økonomi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vi noengang et klart svar på hvorfor Letnes hadde lov å dra på date med en mann hun ikke var gift med i Iran, og sjekke inn på hotell sammen med han uten å være gift osv. Leste at det var ganske strengt dette med ugifte menn og kvinner der. Snodig at hun hadde immunitet?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, persondebatt, brukerdebatt og svar til dette

Perelandra, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...