Gå til innhold

Sandberg/Letnes i Natt&Dag


Puffin

Anbefalte innlegg

Hvilke tanker gjør folk seg om intervjuet/bildeserien av Per Sandberg og Bahareh Letnes i Natt&Dag?

http://www.nattogdag.no/2018/12/bildeserie-per-sandberg-og-bahareh-letnes/

Natt&Dag sier:

Quote

Vi inviterte dem til et fotostudio og ga dem sjansen til å kommentere hysteriet.

Her er deres oppgjør.

Disse bildene er altså et oppgjør? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🤣  

 

Bildet hvor hun står med fiskestanga og det under, vel, de var faktisk morsomme. Elsker den duoen. Elsker alt rabalder, alt det dramatiske, patetiske og morsomme. Jeg har sikkert en syk sans for ironi og humor. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke bli kleinere... Jaja, det ender kanskje opp med at de og blir med i et reality konsept til slutt, noe må det være siden de kjemper så hardt for å forbli i rampelyset.

Enig i at hun så gravid ut...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si hun har gjennomgått en stor forandring utseendemessig på 10 år. Det er bare å Google bilder fra da hun fikk opphold i Norge og sammenligne med nå. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zenhouse skrev:

Skal si hun har gjennomgått en stor forandring utseendemessig på 10 år. Det er bare å Google bilder fra da hun fikk opphold i Norge og sammenligne med nå. 

Han hadde neppe risikert jobb, kone og rykte for originalen. 

Edit: Har blitt oppfordret til å slette linjen over. Jeg gjør ikke det, fordi jeg tviler på at en gift mann med en ministerpost, ville latt seg forføre til så mange tåpeligheter fordi en ung kvinne med et helt ordinært utseende, stalket ham. Skjønnhet er en viktig faktor, det kommer vi aldri forbi, selv om man rent ideelt tenker at det er skjønnhet i det ordinære.

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Berga skrev:

Hun var helt ordinær, nå er hun oppsiktsvekkende pen.

Ordinær kan også være pent. 

 

Det du presterte å skrive i #17 var smakløst, oppfordrer deg til å slette det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat fra opptaket i bilen til tv2 på nyhetskanalen. Hun virker oppriktig forelsket i Per. Han er selvsagt head over heels men det virker gjengjeldt faktisk. Jeg også trodde mitt om dette forholdet pga aldersforskjellen etc, men de er fortsatt sammen hele tiden og skal feire jul med hennes norske familie.

https://www.tv2.no/a/10250027/

Endret av Justlooking
La ved link om bilturen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Klart det skjer forandring fra man er ungdom til voksen. Takk og pris. Hun er flott, men altfor ung for han.  Hva i all verden såg hun i en gift 30 år eldre omdiskutert FRP-politiker, som også er voldsdømt for å ha slått ned en asylsøker!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og innlegg kun med lenke. 

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Nå synes jeg rett og slett dere går over streken. Greit at man ikke har sansen for damen, men seriøst skjerp dere med å kommentere utseendet da. Er bare tarverlig. Rapportert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...