Sosionomen91 Skrevet 31. mars 2019 #121 Skrevet 31. mars 2019 Jeg vil bare si at jeg er 100% imot en økende innvandring til Norge. 4
Stonegiant Skrevet 1. april 2019 #122 Skrevet 1. april 2019 Jeg vil bare si at jeg er 100% for en økende innvandring til Norge. Norske regler og krav er latterlig strenge. Omtrent de eneste vi tar i mot er flyktninger fra krigssoner. Vi tar i mot det absolutte minimumskravet satt av EU, og selv den kvoten klarer vi ikke fylle vært år. Våre grenser er blandt verdens desidert sterkeste, og jeg hater at vi har en slik nasjonalistisk og proteksjonistisk politkk i hele det politiske spekteret på Stortinget. Fra Rødt til FrP. Det finnes ingen partier som representerer meg og mine globalistiske synspunkter.
slask Skrevet 1. april 2019 #123 Skrevet 1. april 2019 (endret) Lær begrepet ITNJ - International Tribunal for Natural Justice Endret 1. april 2019 av slask
Druid Skrevet 1. april 2019 #124 Skrevet 1. april 2019 3 timer siden, slask skrev: Lær begrepet ITNJ - International Tribunal for Natural Justice Interessant prosjekt, og det er lett å se verdien i det. Og på noen nivå kan det faktisk fungere. Men det krever fungerende, og typisk demokrati-baserte rettsstater, så det blir fort veldig begrenset hva de kan få til. Men man skal verdsette alle slike NGO løsninger som faktisk utfordrer Nasjoners rettssystemer.
T-Rex Skrevet 1. april 2019 #125 Skrevet 1. april 2019 4 hours ago, Stonegiant said: Jeg vil bare si at jeg er 100% for en økende innvandring til Norge. Norske regler og krav er latterlig strenge. Omtrent de eneste vi tar i mot er flyktninger fra krigssoner. Vi tar i mot det absolutte minimumskravet satt av EU, og selv den kvoten klarer vi ikke fylle vært år. Våre grenser er blandt verdens desidert sterkeste, og jeg hater at vi har en slik nasjonalistisk og proteksjonistisk politkk i hele det politiske spekteret på Stortinget. Fra Rødt til FrP. Det finnes ingen partier som representerer meg og mine globalistiske synspunkter. Fordi du er russer?
Stonegiant Skrevet 1. april 2019 #127 Skrevet 1. april 2019 5 minutter siden, T-Rex said: Fordi du er russer? Hæ? Russerne er jo enda mer nasjonalistiske enn oss.
Gjest PaN Skrevet 1. april 2019 #128 Skrevet 1. april 2019 4 timer siden, Stonegiant skrev: Jeg vil bare si at jeg er 100% for en økende innvandring til Norge. Norske regler og krav er latterlig strenge. Omtrent de eneste vi tar i mot er flyktninger fra krigssoner. Vi tar i mot det absolutte minimumskravet satt av EU, og selv den kvoten klarer vi ikke fylle vært år. Våre grenser er blandt verdens desidert sterkeste, og jeg hater at vi har en slik nasjonalistisk og proteksjonistisk politkk i hele det politiske spekteret på Stortinget. Fra Rødt til FrP. Det finnes ingen partier som representerer meg og mine globalistiske synspunkter. Trodde man skulle være litt seriøs når man skrev innlegg her? Morsomt å lese uansett, flott at du har ironi
T-Rex Skrevet 1. april 2019 #129 Skrevet 1. april 2019 6 minutter siden, Stonegiant said: Hæ? Russerne er jo enda mer nasjonalistiske enn oss. Ikke mer Norges-nasjonalistiske, nei.
Gjest Rosetelys Skrevet 1. april 2019 #130 Skrevet 1. april 2019 5 timer siden, Stonegiant skrev: Jeg vil bare si at jeg er 100% for en økende innvandring til Norge. Norske regler og krav er latterlig strenge. Omtrent de eneste vi tar i mot er flyktninger fra krigssoner. Vi tar i mot det absolutte minimumskravet satt av EU, og selv den kvoten klarer vi ikke fylle vært år. Våre grenser er blandt verdens desidert sterkeste, og jeg hater at vi har en slik nasjonalistisk og proteksjonistisk politkk i hele det politiske spekteret på Stortinget. Fra Rødt til FrP. Det finnes ingen partier som representerer meg og mine globalistiske synspunkter. Ikke den beste aprilsnarren jeg har sett i dag, men ganske høyt oppe, det skal du ha. Du mener virkelig at det ikke finnes noen globalistiske partier du kan stemme på?
Stonegiant Skrevet 2. april 2019 #132 Skrevet 2. april 2019 On 4/1/2019 at 11:42 PM, Rosetelys said: Ikke den beste aprilsnarren jeg har sett i dag, men ganske høyt oppe, det skal du ha. Du mener virkelig at det ikke finnes noen globalistiske partier du kan stemme på? Ingen som har sjans til å komme over sperregrensen. Så i praksis så finnes det ikke, nei. Selv partiet jeg stemmer på ser jeg på som veldig nasjonalistisk. Men det finnes ingen bedre alternativer, så da blir det dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå