Gå til innhold

Etter hvor mange dates går skillet mellom at man bør avslutte face to face eller på melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter hvor mange møter omtrent skylder man noen å møte de personlig for å slå opp? Hvor synes dere grensa går mellom at man bør avslutte på melding og at man bør møtes for å avslutte?

Anonymkode: f4c06...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ingen fasit. Jeg var kjæreste med en i 3 år og det ble slutt via chat. Punktum finale.

Anonymkode: de55b...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen som helst rolle i hvilken form budskapet overbringes. 

Anonymkode: 6dc42...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Synes face to face er mest realt hvis dere har vært intime. Hvis dere bare har vært på noen dates er melding eller chat greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt ganske såret, oppgitt og muligens forbanna om vi avtalte sted og tid, jeg pyntet meg og freshet meg opp, gledet meg og dro meg hele veien til byen...bare for å få skulderen fra én jeg bare har truffet noen ganger.

Tror jeg foretrekker meldinger helt til det punktet vi faktisk kaller oss kjærester.

Anonymkode: ac9f8...679

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit å bruke melding eller telefon synes jeg, men hvis man har vært intime og datet en stund synes jeg man skal være åpen for å treffes ansikt til ansikt hvis den "dumpede" ønsker det.

Anonymkode: 4ace3...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til hver enkelt. Melding/telefon er helt ok uansett nesten synes jeg. Med mindre man bor sammen da. 

Anonymkode: fa08b...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...