Gå til innhold

Hvorfor er dette så uungåelig på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At folk som er de første som svarer, bare svarer et uviktig svar. Enten kommer de inn bare for å påpeke skrivefeil, enten så skriver de et eller annet uviktig, eller kommer med en kort spydighet.

Det kommer nok til å skje nå også.

Hvorfor er det så vanskelig for folk å faktisk svare på det som blir spurt om, men nei, i stedet er folk opptatt av å prøve å være morsomme sånn at de kan få likes. Er folk virkelig så sauete og enkle som jeg er redd for? 

Anonymkode: d48f0...ded

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser dere! det var nok meningen å irritere nå, men det er driekte uungåelig. skulle ønske man kunne tjene penger pr slik kommenar som kom, for da kunne jeg laget masse slike tråder og hadde blitt like rik som en blogger 😛

Huff dere er så latterlig enkle :( 

Anonymkode: d48f0...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

At folk som er de første som svarer, bare svarer et uviktig svar. Enten kommer de inn bare for å påpeke skrivefeil, enten så skriver de et eller annet uviktig, eller kommer med en kort spydighet.

Det kommer nok til å skje nå også.

Hvorfor er det så vanskelig for folk å faktisk svare på det som blir spurt om, men nei, i stedet er folk opptatt av å prøve å være morsomme sånn at de kan få likes. Er folk virkelig så sauete og enkle som jeg er redd for? 

Anonymkode: d48f0...ded

Sauete ville jo være å gjøre det som er vanlig, nemlig å skrive et vanlig svar.

Anonymkode: 01d4f...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

 Velkommen til Kvinneguiden. 

 :kaklehone:

Anonymkode: a7ab6...b87

Er du mann?

Anonymkode: 892f1...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer meg også. Det og at, nesten uansett hva tråden omhandler, så er det en eller flere som roper "Troll!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på tidspunkt og dager. Verst på kveld og natt. Søndager er det mest aggresjon. Helgenettene mye fyllerør.

Bare observasjoner gjort over tid. Bare å overse. 

Anonymkode: d9e47...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ser dere! det var nok meningen å irritere nå, men det er driekte uungåelig. skulle ønske man kunne tjene penger pr slik kommenar som kom, for da kunne jeg laget masse slike tråder og hadde blitt like rik som en blogger 😛

Huff dere er så latterlig enkle :( 

Anonymkode: d48f0...ded

Hvorfor blir du sur? Ditt poeng blir jo bevist og du får rett. Du burde være glad, det er jommen ikke mange som får rett på kg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...