Gå til innhold

Har noen prøvd co2 laser mot porer eller rynker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Newbeginnings skrev:

oi- dette høres absolutt fristende ut.. hva var utgangspunktet ditt- ville du bare ha en generell hudforbedring? eller var det spesielle ting- arr el.l?

Hvor lenge flasset du etter en behandling? og hvor lang tid går i mellom, noen uker?

Takk for svaR!

Utgangspunktet mitt var nok temmelig bra. Jeg har litt ujevn hud som ser ut som litt forstørrede porer i pannen, men som i realiteten er små arr. De har blitt litt bedre føler jeg. Samme med noen begynnende linjer rundt øynene. Det jeg var ute etter var å bedre disse tingene, samt få jevnere hud. Jeg føler også at min ensidige sinnarynke og linjer i pannen har blitt mindre fremtredende, men jeg tør ikke tilskrive det behandlingen. Flasset vel i en uke kanskje? Tok noen dager før det liksom sprakk opp, først var ansiktet stramt.

De sier vel noen 4-6 uker mellom hver gang, er ikke helt sikker. Tror ikke det har så mye å si om det er 3 uker eller 2 måneder.

Ser for øvrig i den andre tråden du fant frem at folk ikke var fornøyde med dermapen. Kanskje det er et poeng at man bør gjøre det sammen med peelingen, har aldri prøvd dermapen alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen andre som har prøvd co2 laser? 🤔

Anonymkode: ef4b7...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2018 den 21.34, Professor Orm skrev:

Ja jeg har vært utrolig fornøyd. Dermapen og kjemisk peeling gjøres under samme behandling. Jeg har bare hatt en behandling, men det ble så bra så jeg går igang med en til. De sier vel at man må ha flere behandlinger for å få resultater, men jeg så forbedring allerede etter den ene. Kommer nok an på utganspunktet man har også. Prisen var 2200 på Aleris (ikke i Oslo dog, men de er sikkert flinke der også). Flasset selvsagt en del, men det var ikke så synlig. Jeg så effekt så fort jeg var ferdig med flassingen. :)

Hvordan peeling og styrke var det? Har tatt dermapen fire ganger ser ingen forskjell 

Anonymkode: 50b31...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan peeling og styrke var det? Har tatt dermapen fire ganger ser ingen forskjell 

Anonymkode: 50b31...ce4

Usikker på konsentrasjonen, men det var TCA i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 12.33, Professor Orm skrev:

Usikker på konsentrasjonen, men det var TCA i alle fall. 

Hvor tok du det? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Professor Orm skrev:

Aleris! :)

Takk:) det hadde jeg forsåvidt sett om jeg hadde giddi å lese tråden før jeg spurte deg;) latskap lenge leve..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 7.12.2018 den 0.20, Professor Orm skrev:

Aleris! :)

Et lite spørsmål bare! Tok de dermapen eller peeling først?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, moncabang skrev:

Et lite spørsmål bare! Tok de dermapen eller peeling først?😊

Dermapen først! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ble det bedre med co2 laseren etterhvert?

Anonymkode: da91d...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var vel ikke hos hudspesialisten i trondheim.

Jeg ble så ødelagt der ! har nå hud som en 70 åring, og er 36. Tok peeling , og huden ble fullstendig ødelagt. 

Ikke gå dit !!

Anonymkode: 174e7...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

du var vel ikke hos hudspesialisten i trondheim.

Jeg ble så ødelagt der ! har nå hud som en 70 åring, og er 36. Tok peeling , og huden ble fullstendig ødelagt. 

Ikke gå dit !!

Anonymkode: 174e7...053

Kan du gjøre noe når noe sånt skjer, gå til sak eller no? Jeg har fått hud til en 70 åring etter microneedling og har virkelig lyst å klage på en måte da salongen ikke hører på meg!! Skal di bare få ødelegge huden uten konsekvenser😳

Anonymkode: da91d...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor var du ?? det er 15 år siden. prøvde å gå til sak. men var ikke så lett. de fortsetter som ingenting har skjedd !!

Anonymkode: 174e7...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.3.2020 den 0.27, AnonymBruker skrev:

hvor var du ?? det er 15 år siden. prøvde å gå til sak. men var ikke så lett. de fortsetter som ingenting har skjedd !!

Anonymkode: 174e7...053

Jeg var på Bewell...

Anonymkode: da91d...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

huff så trasig. man tror jo ikke det skal gå sånn..

Anonymkode: 174e7...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 26.11.2018 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens😍. Da fikk jeg mye mer håp enn jeg hadde før i dag. Følelsen av å plutselig ha hud 10 år eldre enn før laseren har vært ganske tøff å svelge. Det er til og med ubehagelig å gape over en spiseskje, så uelastisk er huden. Legen som gjorde det er ikke tilgjengelig før på to uker, men jeg har googlet en del for å si det slik. Der står det jo at huden kan forbedre seg over noen måneder. Men jeg tenkte at huden så helt grotesk ut, var dette noe som aldri noen sinne kunne forbedre seg. Så ille er det. 

Setter pris på flere erfaringer hvis noen andre har tatt co2 laser eller andre hudbehandlinger ❤️ 

Anonymkode: ef4b7...eb1

Ble huden bra av CO2 laseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Sillje skrev (På 1.5.2020 den 22.33):

Ble huden bra av CO2 laseren?

Det lurer jeg på også:)

Anonymkode: 5d20f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Trådstarter her. Vurderer en ny runde fraksjonert Co2 og havnet derfor innom min gamle tråd. 

Huden ble bedre etter lengre tid. Den ble fastere, men jeg kommer definitivt til å ikke velge behandling på dette stedet igjen. De gikk for dypt og jeg har femdeles røde felt på høyre kinn. En lang stripe med rosafarge som synes når jeg trener og i tillegg hadde jeg alt for lenge rød og sår hud.

Tilhelingstiden skulle gå noen uker, men jeg hadde store problem med å dekke rødfargen i 2-3 mnd etterpå. Gikk rundt med noe som lignet på en rød bart og skjegg. 

Så fort pengene var på deres konto var det lite hjelp å få i ettertid. Rynkene ble ikke spesielt bedre, men huden virket mer fast og solid med tiden om dere skjønner hva jeg mener. 

Fikk også feil krem med meg i ettertid. Bare noen små pakker vanlig fuktighetskrem som tørket raskt inn og forlot huden tørr og ubeskyttet selv om jeg smurte meg i ett sett. Jeg følte jeg gikk rundt med et skall i fjeset og resultatet ble ikke så bra som det kunne blitt. 

For eksempel aquapore hadde vært kjempebra å bruke, men det ble jeg ikke opplyst om. Så fort jeg fikk brukt det (etter å ha fortvilet Googlet hva å bruke) var det som å smøre himmelen i ansiktet. Fant det ikke ut før etter to uker og på den tiden var mye skade skjedd. 

Vil anbefale fraksjonert Co2, men sjekk GRUNDIG ut med andre sine erfaringer. Jeg var på noen som driver stort i Oslo og har godt renommé til kvisebehandlinger blant annet. Men kan ikke skryte av noe som helst av kunderereisen. Første samtale startet med at hudlegen fikk meg til å føle meg enda mer drit og nevnte ansiktsløft som noen av deres samsarveidspartnere/businessvennerutfører. Det trenger jeg ikke på mange år og det er hårreisende at han sa det. Men jeg har kraftig dysmorfofobi og gikk helt i kjelleren. 

Deretter, lite vennlighet og ganske klysete damer i resepsjonen. Ble ikke møtt med hyggelig tone eller forslag til hjelp når rødfargen ikke ble borte og huden føltes fæl i lengre tid etterpå. Kommer aldri til å legge igjen penger samme sted igjen. 

Anonymkode: ef4b7...eb1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 12.21):

Trådstarter her. Vurderer en ny runde fraksjonert Co2 og havnet derfor innom min gamle tråd. Huden ble bedre etter lengre tid. Den ble fastere, men jeg kommer definitivt til å ikke velge behandling på dette stedet igjen. 

Anonymkode: ef4b7...eb1

Hvem gikk du til? Bondevik?

Anonymkode: 5d20f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...