Gå til innhold

Tror dere det i fremtiden blir akseptert å ha flere kjærester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis vi tenker på hva som er godtkjent av samfunnet. Før var det en skam å ikke være gift, det var en skam å være skilt. Så ble det en skam å ha mange partnere. Nå virker det nesten som det heller er flaut å være jomfru i en alder av 30. 
Virker i såfall som at det i NORGE er om å gjøre å ha flest mulig. Og nåde den kvinnen som velger en litt mer gammeldags væremåte. å gå tilbake i tid er fy fy, hun skal vise at hun er moderne -_- 
Men jeg begynner å mistrives. jeg trives ikke med denne moderne væremåten vi skal vise frem til alle.
 

Anonymkode: d5c99...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror det. Det blir velkoment og mer frihet. For eksempel vil gjerne to venneparr fritt kunne ligge sammen alle fire :)

Anonymkode: 74f2d...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det. Hovedgrunnen er at barna ikke blir voksne før de fyller 18. Da er det på en måte fra naturens side ikke lagt opp til fri kjærlighet da det beste er å oppdra barna sammen i de 18 årene. Jeg tror og håper skillsmissetallene vil gå ned etterhvert når folk ser galskapen i det og begynner å velge familien over selvrealisering.

Anonymkode: 773a4...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror det. Det blir velkoment og mer frihet. For eksempel vil gjerne to venneparr fritt kunne ligge sammen alle fire :)

Anonymkode: 74f2d...37e

og hvordan tror du det vil bli med sjalusi og sånt? hvis man liker noen veldig godt? jeg liker jo ikke tanken på at andre vil falle i smak hos han jeg liker for eksempel :S 

Anonymkode: d5c99...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir vel tvunget til å akseptere det på lik måte som alle mennene som nå vil være damer og alle damene som plutselig er menn.

Anonymkode: 2ec53...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke det. Hovedgrunnen er at barna ikke blir voksne før de fyller 18. Da er det på en måte fra naturens side ikke lagt opp til fri kjærlighet da det beste er å oppdra barna sammen i de 18 årene. Jeg tror og håper skillsmissetallene vil gå ned etterhvert når folk ser galskapen i det og begynner å velge familien over selvrealisering.

Anonymkode: 773a4...508

Så... naturen har bestemt at barn ikke er voksne før de er 18?

Anonymkode: 2ec53...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det. Hovedgrunnen er at barna ikke blir voksne før de fyller 18. Da er det på en måte fra naturens side ikke lagt opp til fri kjærlighet da det beste er å oppdra barna sammen i de 18 årene. Jeg tror og håper skillsmissetallene vil gå ned etterhvert når folk ser galskapen i det og begynner å velge familien over selvrealisering.

Anonymkode: 773a4...508

Men det vet jeg ærlig talt ikke. Her i Norge vil folk ha vekk religion helt, og skilsmisse er jo helt innafor nå. Om ikke så er det vanlig å ha noen på si. Er også vanlig å ha ons, og bli aleneforsørger. Men kvinnene vil ikke akseptere at naturen har laget oss slik at det er vi som sitter der med et svangerskap, så det er en biologisk forklaring på hvorfor menn ikke er like ansvarsfulle når det kommer til denne biten. en mann vet ikke 100% om barnet er hans, det gjør kvinnen. likevel, så tar de sjansen..gjerne i alkoholpåvirket tilstand. jeg synes dette er like dårlig gjort mot et barn, som en skillsmisse.

Anonymkode: d5c99...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så... naturen har bestemt at barn ikke er voksne før de er 18?

Anonymkode: 2ec53...a02

nei, dette er det samfunnet som har bestemt. Og vi får ikke ha førerkort før vi er 18 heller. men i Amerika får det det når de er 16, tror jeg. Men Amerika er strenge på alkohol enn vi er i Norge. 
 

Anonymkode: d5c99...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

og hvordan tror du det vil bli med sjalusi og sånt? hvis man liker noen veldig godt? jeg liker jo ikke tanken på at andre vil falle i smak hos han jeg liker for eksempel :S 

Anonymkode: d5c99...fd4

 

Trenger du sjalusi når alt er kjærlighet?

Anonymkode: 74f2d...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis vi tenker på hva som er godtkjent av samfunnet. Før var det en skam å ikke være gift, det var en skam å være skilt. Så ble det en skam å ha mange partnere. Nå virker det nesten som det heller er flaut å være jomfru i en alder av 30. 
Virker i såfall som at det i NORGE er om å gjøre å ha flest mulig. Og nåde den kvinnen som velger en litt mer gammeldags væremåte. å gå tilbake i tid er fy fy, hun skal vise at hun er moderne -_- 
Men jeg begynner å mistrives. jeg trives ikke med denne moderne væremåten vi skal vise frem til alle.
 

Anonymkode: d5c99...fd4

Nei vel, men du trenger jo ikke å ha flere kjærester hvis du virkelig ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det. For min del hadde jeg håpet at det heller ble mer ukseptert enn det allerede er. UTro folk hadde fortjent å  vært bindt fast i en gapestokk og spyttet på. Gjerne betalt en stor bot også til den eller de dem svek i forbindelse med utroskapet.

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Nei vel, men du trenger jo ikke å ha flere kjærester hvis du virkelig ikke vil.

nei jeg vet det, men hvis jeg får en..kan det jo hende han vil ha flere.

Anonymkode: d5c99...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Trenger du sjalusi når alt er kjærlighet?

Anonymkode: 74f2d...37e

sjalusi er menneskelig. selvfølgelig vil man ikke miste noe man vil ha. 

Anonymkode: d5c99...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tror det er mange menn som gjerne vil pule andre, men som ikke greier tanken på at kjæresten gjør det samme. Og tror det er få kvinner som så veldig gjerne vil pule andre. Og et samfunn der mennene puler rundt og damene holder seg trofaste, vel, det vil vel være mer et tilbakeskritt enn et fremskritt.

Bare spekulasjoner fra min side altså. Men har vanskelig for å se det for meg.

Anonymkode: f2b04...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, tussi84 skrev:

Jeg håper ikke det. For min del hadde jeg håpet at det heller ble mer ukseptert enn det allerede er. UTro folk hadde fortjent å  vært bindt fast i en gapestokk og spyttet på. Gjerne betalt en stor bot også til den eller de dem svek i forbindelse med utroskapet.

Takk og lov at slike middelalderholdninger er på vei ut:-)

Anonymkode: 06617...f58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...