AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #41 Skrevet 28. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det dere kvinner ikke forstår er jo at det er feminismen, meto og alt det dere SELV har satt i gang, som gjør at menn ikke tør å ta initativ lenger. Anonymkode: a7811...b17 De får jobbe med de sosiale antennene sine da og sette seg inn i hva som er gangbar oppførsel når en omgås andre. Men greit å ha noe å skylde på Anonymkode: 8b13e...9fd 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #42 Skrevet 28. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: De får jobbe med de sosiale antennene sine da og sette seg inn i hva som er gangbar oppførsel når en omgås andre. Men greit å ha noe å skylde på Anonymkode: 8b13e...9fd Selvsagt. Lett å endre hva man gjorde for 20år siden som nå, i vage minner kan oppfattes å ha vært krenkende for en eller annen snøsokk. Fryktelig enkelt å forsvare seg mot grunnløse beskyldninger også, når alle tar den anklagende partens parti, dvs. kvinnen. Anonymkode: 1a738...2da 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #43 Skrevet 28. november 2018 På 24.11.2018 den 8.43, AnonymBruker skrev: Jeg chatter med mange menn som viser at de er interesserte,- sender hjerter og skriver noen fint. Samtalene går, og de vil gjerne møtes merker jeg, men de legger det over på meg. At jeg skal ta initiativet. De fremstår usikre, det er ikke attraktivt. Evt. Er det andre grunner til at dere ikke forstår dere noe? Tafatte menn er så turn off. Jeg liker menn som tar føringen. Vertfall i starten. Det er sexy. Hvorfor kan dere ikke bare be oss ut på en kaffe? Eller en spasertur? Anonymkode: 92592...2b7 Dette har jeg gjort mange ganger, men det stopper også alltid der. Det er det som er det kjedelige med datingtjenester. Man blir lei av å bare date. Anonymkode: ef415...703
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå