Gå til innhold

Dere menn på Tinder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg chatter med mange menn som viser at de er interesserte,- sender hjerter og skriver noen fint. Samtalene går, og de vil gjerne møtes merker jeg, men de legger det over på meg. At jeg skal ta initiativet. De fremstår usikre, det er ikke attraktivt. Evt. Er det andre grunner til at dere ikke forstår dere noe?

Tafatte menn er så turn off. Jeg liker menn som tar føringen. Vertfall i starten. Det er sexy. Hvorfor kan dere ikke bare be oss ut på en kaffe? Eller en spasertur?

Anonymkode: 92592...2b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg chatter med mange menn som viser at de er interesserte,- sender hjerter og skriver noen fint. Samtalene går, og de vil gjerne møtes merker jeg, men de legger det over på meg. At jeg skal ta initiativet. De fremstår usikre, det er ikke attraktivt. Evt. Er det andre grunner til at dere ikke forstår dere noe?

Tafatte menn er så turn off. Jeg liker menn som tar føringen. Vertfall i starten. Det er sexy. Hvorfor kan dere ikke bare be oss ut på en kaffe? Eller en spasertur?

Anonymkode: 92592...2b7

Foretar* dere noe...

Anonymkode: 92592...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg chatter med mange menn som viser at de er interesserte,- sender hjerter og skriver noen fint. Samtalene går, og de vil gjerne møtes merker jeg, men de legger det over på meg. At jeg skal ta initiativet. De fremstår usikre, det er ikke attraktivt. Evt. Er det andre grunner til at dere ikke forstår dere noe?

Tafatte menn er så turn off. Jeg liker menn som tar føringen. Vertfall i starten. Det er sexy. Hvorfor kan dere ikke bare be oss ut på en kaffe? Eller en spasertur?

Anonymkode: 92592...2b7

 

Hvis du vil på date, får du be om en date. Det er ikke bare damer som syns det er attraktivt at man vet hva man vil, så det er mulig de sitter og tenker akkurat det samme som deg.

Jeg syns det er kult når jenta tar initiativet, fordi det er så utrolig få av dere som gjør det. Det betyr at hu skiller seg ut, og viser at hu er litt unik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive til hverandre i flere uker er uaktuelt, jeg ønsker å møtes raskt og se om dette er verdt noe mer. 

Om vi har skrevet noen ganger hver og hun virker interessert så sier jeg at jeg har lyst til å hilse på, finner en dag og møtes på en helt enkel kaffe i parken eller på en kafé. Kveldsdater, Øl/bar/hjemmemiddag kan man ta på en eventuell neste date. 

Føler også det er menns ansvar å ta initiativ og være pådriveren i starten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Yme skrev:

 

Hvis du vil på date, får du be om en date. Det er ikke bare damer som syns det er attraktivt at man vet hva man vil, så det er mulig de sitter og tenker akkurat det samme som deg.

Jeg syns det er kult når jenta tar initiativet, fordi det er så utrolig få av dere som gjør det. Det betyr at hu skiller seg ut, og viser at hu er litt unik.

Det hender jeg foreslår det, men da sitter de og venter på dag, også klokkeslett også stede. Hva med å bidra litt?

Anonymkode: 92592...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Kanskje fordi menn ikke er så glad i tafatte kvinnfolk som deg? :)

Se kommentaren over. 

Anonymkode: 92592...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg, ts. Norske menn er så tafatte at jeg får helt vondt. Initaitivbyrden ligger på menn, kvinners oppgave er.å skille ut kvalitet. Dersom kvinner både skal ta initaitv, invitere til date, spandere, filteret - hva gjør da menn? De er jo ikke prinsesser heller.. Enig i at det er mega turn-off. 

Når det er sagt ser jeg det på min oppgave å gjør meg tilgjengelig for en mann slik at han er komfortabel med å ta initiativ. Men det er fremdeles han som må vise drivkraft. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 9f3c5...fb3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hender jeg foreslår det, men da sitter de og venter på dag, også klokkeslett også stede. Hva med å bidra litt?

Anonymkode: 92592...2b7

 

Når man inviterer, må man jo også foreslå tid og sted, ellers blir det jo veldig rart :ler:

Eller i det aller minste spørre "når passer det for deg?".

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg, ts. Norske menn er så tafatte at jeg får helt vondt. Initaitivbyrden ligger på menn, kvinners oppgave er.å skille ut kvalitet. Dersom kvinner både skal ta initaitv, invitere til date, spandere, filteret - hva gjør da menn? De er jo ikke prinsesser heller.. Enig i at det er mega turn-off. 

Når det er sagt ser jeg det på min oppgave å gjør meg tilgjengelig for en mann slik at han er komfortabel med å ta initiativ. Men det er fremdeles han som må vise drivkraft. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 9f3c5...fb3

 

På samme måte som at du syns den oppførselen der er turn off hos menn, syns mange menn at den oppførselen er turn off hos kvinner... Det er ingen som syns det er attraktivt med mennesker som legger ansvar over på andre.

Sånn jeg ser det, er det menns oppgave å finne en dame som er attraktiv for han, og ta initiativet til kontakt, så er det kvinnens oppgave å være interessant nok til at mannen ønsker å beholde hu... Dette er en greie mange damer ikke forstår seg på i det hele tatt, og det er derfor de har problemer med disse "playerne" som, tilsynelatende for dem, bare var ute etter sex. Grunnen til at han stakk, var at hu ikke var interessant nok.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg chatter med mange menn som viser at de er interesserte,- sender hjerter og skriver noen fint. Samtalene går, og de vil gjerne møtes merker jeg, men de legger det over på meg. At jeg skal ta initiativet. De fremstår usikre, det er ikke attraktivt. Evt. Er det andre grunner til at dere ikke forstår dere noe?

Tafatte menn er så turn off. Jeg liker menn som tar føringen. Vertfall i starten. Det er sexy. Hvorfor kan dere ikke bare be oss ut på en kaffe? Eller en spasertur?

Anonymkode: 92592...2b7

Har aldri problemer med å ta føringen og møtes for date, men har alltid store problemer med det på daten.

Anonymkode: ef415...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet oppstår når man foreslår kaffe på et viss dag og tidspunkt også sier hun at hun kan ikke. Hvis hun ikke foreslår en ny tidspunkt så anser jeg at hun ikke er interessert. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Yme skrev:

 

Når man inviterer, må man jo også foreslå tid og sted, ellers blir det jo veldig rart :ler:

Eller i det aller minste spørre "når passer det for deg?".

Jeg spør om det men da får jeg kanskje til svar etter jobb. Så må jeg spørs videre om når, også hvilken dag, også sted også tid. Er det mulig å være så tafatt? Det blir jo regne jobben å skulle få med seg noen...

Hbis noen spør meg, så kommer jeg Vertfall med et konkret forslag for å bidra. Men trenger tydelig vis spørsmål etter spørsmål. Jeg vil ha en selvdreven MANN!

Anonymkode: 92592...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Yme skrev:

 

På samme måte som at du syns den oppførselen der er turn off hos menn, syns mange menn at den oppførselen er turn off hos kvinner... Det er ingen som syns det er attraktivt med mennesker som legger ansvar over på andre.

Sånn jeg ser det, er det menns oppgave å finne en dame som er attraktiv for han, og ta initiativet til kontakt, så er det kvinnens oppgave å være interessant nok til at mannen ønsker å beholde hu... Dette er en greie mange damer ikke forstår seg på i det hele tatt, og det er derfor de har problemer med disse "playerne" som, tilsynelatende for dem, bare var ute etter sex. Grunnen til at han stakk, var at hu ikke var interessant nok.

Jeg har ikke problemet med at menn bare vil ha sex. De vil alltid noe mer. 

Anonymkode: 92592...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke problemet med at menn bare vil ha sex. De vil alltid noe mer. 

Anonymkode: 92592...2b7

Jeg vil ha sex hver kveld over lang tid, men på selve daten føler jeg at jeg er den eneste som skal ta initiativ og da kan jeg egentlig aldri vite om jeg er likt eller mislikt. 

Anonymkode: ef415...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er jo så mye for likestilling, da bør vel de også gjøre like mye av det de også ikke synes er så morsomt? Er jo ikke forskjell på kjønn nå om dagen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør om det men da får jeg kanskje til svar etter jobb. Så må jeg spørs videre om når, også hvilken dag, også sted også tid. Er det mulig å være så tafatt? Det blir jo regne jobben å skulle få med seg noen...

Hbis noen spør meg, så kommer jeg Vertfall med et konkret forslag for å bidra. Men trenger tydelig vis spørsmål etter spørsmål. Jeg vil ha en selvdreven MANN!

Anonymkode: 92592...2b7

 

Ja, dette her var faktisk uutholdelig tafatt, etter min mening. Sånt mister jeg interessen av med en gang, og det eneste jeg kan anbefale deg, er å lete videre... Enten er de så tafatte som det ser ut som, eller så er de bare ikke interessert nok. Begge deler betyr jo at du kaster bort tiden din på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke problemet med at menn bare vil ha sex. De vil alltid noe mer. 

Anonymkode: 92592...2b7

 

Du får skrive en bok om det, og hjelpe alle damene som sliter med dette da, veit du :ler:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jenter er jo så mye for likestilling, da bør vel de også gjøre like mye av det de også ikke synes er så morsomt? Er jo ikke forskjell på kjønn nå om dagen 

 

Haha, skulle likt å sett den dagen feministene marsjerte gjennom gatene, for å få lik kjønnsfordeling i jobber som feks søppeltømming og den slags.

Likestilling er selvfølgelig bare gøy på de prestisjefylte, kule tingene :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig med deg, ts. Norske menn er så tafatte at jeg får helt vondt. Initaitivbyrden ligger på menn, kvinners oppgave er.å skille ut kvalitet. Dersom kvinner både skal ta initaitv, invitere til date, spandere, filteret - hva gjør da menn? De er jo ikke prinsesser heller.. Enig i at det er mega turn-off. 

Når det er sagt ser jeg det på min oppgave å gjør meg tilgjengelig for en mann slik at han er komfortabel med å ta initiativ. Men det er fremdeles han som må vise drivkraft. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 9f3c5...fb3

Jeg mener det er motsatt. Dersom mannen både skal ta initaitv, invitere til date, spandere, filteret - hva gjør da kvinner? Bare sitter og venter? De er jo ikke prinsesser heller.. Enig i at det er mega turn-off. Jeg vil ha en kvinne med bein i nesen, ikke en tafatt nikkedukke

Anonymkode: 1a738...2da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...