Yuumi Skrevet 23. november 2018 #1 Del Skrevet 23. november 2018 Holder på med en genser, det skal være rettstrikk hele veien, men på ettellerannet tidspunkt har noe skjedd. Er det noen gode og enkle måter å løse dette på? Om jeg trekker ut pinnene og rakner er jeg meget usikker på om jeg klarer å treffe alle 220 maskene igjen på rett rad 😕 hjelp mottas med takk! Gjerne videoer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 23. november 2018 #2 Del Skrevet 23. november 2018 DU kan ta en tynnere pinne og tre inn i maskene på den raden du ønsker å rekke opp til. Regner med at det er snakk om den siste rettomgangen før de vrange, så den skal være lett å treffe maskene på. Deretter drar du ut pinnen og rekker opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 23. november 2018 #3 Del Skrevet 23. november 2018 Det enkleste er å rekke opp. Tre pinnen inn i de maskene du får til etterpå og rekk opp en og en i en runde, da har du nok alle maskene på pinnen igjen. Har måttet rekke opp selv i kveld da jeg blingset på Mariusmønsteret 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 23. november 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2018 5 minutter siden, cassio skrev: DU kan ta en tynnere pinne og tre inn i maskene på den raden du ønsker å rekke opp til. Regner med at det er snakk om den siste rettomgangen før de vrange, så den skal være lett å treffe maskene på. Deretter drar du ut pinnen og rekker opp. Takk for tips. Tror jeg prøver :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå