Gå til innhold

Hva skal jeg svare på side henvendelsene fra han..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før jeg forteller noe som helst ammet er dette noe kusina mi ikke vet, og det er rett og slett fordi at utfallet kan bli direkte FARLIG. 

Min kusines kjæreste igjennom 5 år henvender seg til meg om sine «mørkeste» hemmeligheter. Jeg for min del syns det er helt greit, for jeg vet jo at hvis han hadde sagt dette til kusina mi hadde det jo klikka for hu. Jeg vet ikke om et menneske på 20 år som er så kontrollerende, sjalu, sint og aggressiv. Hun har vært skikkelig stygg mot han, og det er spesielt på fester. Hu tar hele showet, og gjerne kaka med seg, når hu skal skjelle han ut foran alle og lage en forferdelig stor scene av ingenting. Alle andre rundt vet at dette er hennes komplekser, og gidder egentlig ikke å bry seg ift det som kommer ut av kjeften hennes om han. Han får ikke lov til å snakke med samtlige jenter på fest, spesielt meg og søstrene mine. Hun har så lenge jeg kan huske virket veldig sjalu på meg, uten grunn egentlig.. og siden han ikke har lov til å snakke med meg på fest, så er jo det også nå grunn for at kusina mi ikke vet noe..

Han er en jeg alltid har kunnet stole på, en som alltid har vært der for meg - derfor syns jeg det er på sin plass at jeg og er der for han.

når jeg sier hans mørkeste hemmeligheter, så startet jo dette med hva han følte ofte... kusina mi er ikke akkurat en lett person å snakke med om noe, så sant det ikke omhandler noe positivt om hu selv.. i senere tid har det vært snakk om swingers, for han ønsker å prøve det. Og så spør han en del om sexlivet til meg og samboeren min, hvor ofte vi har sex og om vi gjør det og det.. for min del så bryr jeg meg ikke så fælt om å svare på det, han er jo en av mine beste venner og sexlivet til meg og samboeren er ikke akkurat noe jeg skammer meg over, så jeg har jo svart på det... når han og kusina mi ikke har hatt sex i løpet av de siste ni mndene, så har jeg god forståelse for at han spør egentlig..

jeg om dagen begynte han å kommentere magen min, og armene mine om at det er så fint.. og at det er noe han savner med kusina mi, når hu er egentlig greit stor og ikke gidder å gjøre noe med det. Jeg vet ikke hva jeg skal svare..? Det føles som at han på en måte prøver seg på noe vis..? Og det er litt kjipt, for jeg føler det IKKE slik, altså annen interesse enn venner.. og min samboer vet alt dette. Han sier ikke så mye på det, vi vet jo begge hvem jeg hører til så.. men jeg vet ikke hva jeg skal svare eller hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke si ifra til kusina mi, for hun kan bli direkte farlig når hu blir slik sint. Og kjæresten hennes er ingenting annet enn en tøffel for hu. Hun sa jo og til meg for et halvt år siden at hu var lei han og kunne tenkt seg noe annet.. kjenner jeg blir lei meg på dems vegne, men vet fortsatt ikke hva som er riktig..? 

Anonymkode: 3b9e4...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, hold deg langt unna. Hun er kusinen din og hun virker ganske sprø. Typen hennes som du føler deg så nær, han går bak hennes rygg. Han spør om alt av private detaljer og du svarer. Flørtingen et i full gang. Du har også kjæreste...

Altså, hold deg borte fra dem begge stort sett. Slik ting er nå så ender det med total katastrofe for absolutt alle som er involvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...