Gå til innhold

Hvor mye energi skal jeg legge i han??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger noen tips og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har kjent en fyr i 3 år, og vi har alltid vært super gode venner . Vi kan si alt tilhverandre og alltid vært veldig close. Jeg har alltid følt det har vært noe spessielt med han helt siden første gang jeg møtte han, men han har hatt kjæreste så jeg har ikke akkurat prøvd meg på han. Nå har det vært slutt en stund og vi har aldri vært med close og nære med hverandre enn som vi er nå. Vi  har det veldig koslig sammen og trives egentlig i hverandres selskap. Han er akkurat min type gutt og han er kanskje en av de jeg bryr meg mest om og som er veldig sentralt i mitt liv. 

Jeg er ellers en veldig kresen jente, og når jeg først finner noen jeg liker, blir jeg veldig betatt. Vi har hatt en veldig god periode nå og jeg kan si at jeg har blitt veldig forelsket. Dette har jeg aldri følt på før etter som jeg aldri har hatt kjæreste tidligere , så det er veldig stort for meg. Problemet er at han har begynt å være veldig opp og ned i humør når han snakker med meg, både i real life og på snap og lignende. Noen ganger virker han helt totalt uinteressert, mens andre ganger klarer han ikke å holde seg unna meg. Jeg blir gal av dette og takler det ikke... jeg har heller ikke guts til å fortelle han hva jeg føler(er veldig sjenert på sånne ting) . Han er btw en veldig orgentlig fyr som ikke er noe fuckboy ellerno..

jeg veit faktisk ikke hva jeg skal gjøre..blir beskymra når han ikke svarer, får ikke sove om natte fordi jeg tenker så mye og har mye vondt i hodet. Er seriøst så forelska st jeg nesten blir syk av det.. Er jeg gæren?? Eller er det andre som har opplevd det samme?? Vet ikke hva jeg skal gjøre.. hadde blitt helt knust hvis jeg hadde spurt hva han følte og han sier at han ikke er innterissert.. hvor mye skal jeg faktsik legge av energi mot han?? Jeg ønsker meg ikke noe annet og blir helt deperimert hvis vi plutselig skulle miste den kontakten vi egt har

Anonymkode: 1c350...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orker ikke lese hele det lange innlegget ditt, men svar til tittel;
Har du knapper slik at du kan innstille hvor mye energi du legger i en person? Og kg skal avgjøre dette?
Jeg har det ikke, og når jeg liker noen går det meste av energi med til denne. det er da bare et tegn på at du liker noen.
jeg har lagt mye energi i en det statisk sett ikke blir noe seriøst med..gjorde det det likevel jeg. 

Anonymkode: cad31...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...