Gå til innhold

Hvordan lære seg å like mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under utredning hos psykolog. De mistenker depresjon, angst, asperger, addresse og /eller mer. Jeg hater mennesker mer og mer med alderen og det plager meg :(

jeg er tydelig deprimert så der er det ikke tvil. Men jeg blir for fort lei mennesker, jeg blir irritert på mennesker. Jeg hater ikke alle som individer, men gruppe. Folk er så sauete. Hvis jeg kan beskrive det slik. 

føler at så mange vil det samme. Alle skal bli kjendiser. Men det irriterende med det er at de fleste tror at de er mye mer digg enn hva de egentlig er.. Jeg skjønner ikke hva som er så imponerende med mange!  Alt for mange i denne gruppen tror for bra om seg selv. 

folk skal ha billig. Bare se på Black friday da! Aldri er det så mange i butikkene som da! 

Folk vil være fine. Særlig kvinner har tatt helt av i sminkestilen. 

folk vil være rike. Men jeg lurer på hvorfor noen tror de fortjener å være rike? 

Anonymkode: 6be2b...722

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Under utredning hos psykolog. De mistenker depresjon, angst, asperger, addresse og /eller mer. Jeg hater mennesker mer og mer med alderen og det plager meg

Hva skulle det stå der?

Anonymkode: 02c6c...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dess mer man sliter med seg selv, dess mer misliker man andre, ofte. Ting som vanligvis ikke ville plaget en blir plagsomme. Hadde du vært frisk og hatt det bra hadde du ikke brydd deg om mennesker handlet på black friday eller ville bli kjendiser. 

Anonymkode: 221d2...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig fan av samfunnet og menneskeheten jeg heller. Jeg synes alt går feil vei og at folk jevnt over er egoistiske og hjernedøde tomsinger som bare følger massen. Men så lenge det ikke går på bekostning av hvordan man ser og behandler enkeltindivider, så tenker jeg det går greit. Ingen kan like alle, alle er uenige med noe som foregår i samfunnet rundt seg. Sånn er det bare. Men går man rundt og føler seg bedre enn alle andre, ser ned på andre og behandler de deretter, ja da har man faktisk et problem. Dessverre så virker det som mange av punktene du nevner på slutten der, bunner og grunner i eget selvbilde, misunnelse og bitterhet. Og det er noe du bør jobbe med. 

Anonymkode: 0f733...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke folk jeg heller. Forstå meg ikke på dem. Lever helt isolert av den grunn. Har aspergers.

Anonymkode: f1183...1ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andysowhat

Til de som påstår at de «hater» mennesker. Er jeg en person dere hater? Er kanskje viktig å lese mine tidligere poster for å få et inntrykk om hvem jeg er?

 

gjerne si hva som er dritt meg.

 

edit: gjerne send pm så deler jeg Facebook og andre ting også. ^^

Endret av andysowhat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du er introvert. Det er jeg også. Har ikke noe i mot mennesker, men blir fort lei. Sier ikke at du er introvert, men bare en tanke.

Anonymkode: ea3f3...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blir fort lei av mennesker, kjenner mange som har det sånn...

Anonymkode: efc82...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mennesker generelt du er lei av, men overfladiske menensker som er opptatt av utseende og materialisme. Samfunnet har dessverre gått i den retningen, men det finnes fortsatt folk som er mer opptatt av en god bok, samfunn, historie, politikk, miljø, og heller setter pris på å bruke penger på for eksempel å hjrlpe andre, god mat, kulturelle opplevelser, og tid med familie :) 

Er også lei av saueflokken som prøver å kjøpe seg lykkelige, mens de sprøyter inn restylane og ser sminkevideoer på Youtube. 

Anonymkode: b34b4...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er mennesker generelt du er lei av, men overfladiske menensker som er opptatt av utseende og materialisme. Samfunnet har dessverre gått i den retningen, men det finnes fortsatt folk som er mer opptatt av en god bok, samfunn, historie, politikk, miljø, og heller setter pris på å bruke penger på for eksempel å hjrlpe andre, god mat, kulturelle opplevelser, og tid med familie :)

Er også lei av saueflokken som prøver å kjøpe seg lykkelige, mens de sprøyter inn restylane og ser sminkevideoer på Youtube. 

Anonymkode: b34b4...df7

For det er selvfølgelig enten eller. Liker man sminke så liker man ikke bøker, har man restylane så kan man ikke være politisk interessert, bruker man penger på fine ting så kan man ikke også bruke penger på å hjelpe andre. Er man opptatt av skjønnhet så kan man ikke være samfunnsengasjert liksom. 

Det er så sneversynt og svart og hvitt at jeg blir helt matt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Merricat skrev:

For det er selvfølgelig enten eller. Liker man sminke så liker man ikke bøker, har man restylane så kan man ikke være politisk interessert, bruker man penger på fine ting så kan man ikke også bruke penger på å hjelpe andre. Er man opptatt av skjønnhet så kan man ikke være samfunnsengasjert liksom. 

Det er så sneversynt og svart og hvitt at jeg blir helt matt. 

Restylane er vel strengt tatt ikke skjønnhet. 

Somsagt, lei av overfladiske mennesker som er opptatt av utseende og materialisme. Prøv å les teksten igjen :) 

Anonymkode: b34b4...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Restylane er vel strengt tatt ikke skjønnhet. 

Somsagt, lei av overfladiske mennesker som er opptatt av utseende og materialisme. Prøv å les teksten igjen :) 

Anonymkode: b34b4...df7

Ser ikke noe galt i å tenke over hvordan en ser ut. Men jeg er mer lei amatørmodeller på instagram. 

Anonymkode: 6be2b...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...