Gå til innhold

Hvorfor "forbyr" Norge enkelte etnisiteter å komme til landet, mens det kryr av afrikanere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er litt rart. Noen land er det f.eks veldig vanskelig å bli sammen med noen da det nesten er umulig å få de til landet, mens afrikanere derimot får nesten komme inn som de vil virker det som? Mener ikke å svartmale de, men det er da ikke akkurat kjent for sin lave kriminalitet der heller.

Anonymkode: c7ada...fc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nera skrev:

Håper du får den hjelpen du sårt trenger.

Og hvorfor mener du jeg trenger hjelp? Typisk kg. Man stiller et spørsmål men så er det bare noen som skal gi et kort, spydig svar. 

Anonymkode: c7ada...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Norge forbyr enkelte ETNISITETER»???

Jaha...... 

Ikke at du er rasist eller no....

Anonymkode: eb817...59f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

«Norge forbyr enkelte ETNISITETER»???

Jaha...... 

Ikke at du er rasist eller no....

Anonymkode: eb817...59f

Lol. Selvfølgelig er det antirasistene som dukker opp først. Hadde jeg skrevet en tråd der jeg innledet et forhold med en hadde alle bare kommet og sagt hvor naiv jeg er og at jeg ødelegger norge.

Anonymkode: c7ada...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi burde bare slippe inn skandinaver.  Kanskje utvide til Norden.

Anonymkode: 746b0...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart. Noen land er det f.eks veldig vanskelig å bli sammen med noen da det nesten er umulig å få de til landet, mens afrikanere derimot får nesten komme inn som de vil virker det som? Mener ikke å svartmale de, men det er da ikke akkurat kjent for sin lave kriminalitet der heller.

Anonymkode: c7ada...fc5

Vi forskjellsbehandler ikke basert på etnisitet, kravene for å hente noen til landet er de samme uansett hvor de er fra

Anonymkode: bdb0a...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi forskjellsbehandler ikke basert på etnisitet, kravene for å hente noen til landet er de samme uansett hvor de er fra

Anonymkode: bdb0a...b39

Nei. 

Anonymkode: c7ada...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. 

Anonymkode: c7ada...fc5

Hvor kommer personen du vil ha inn fra?

Anonymkode: 24e5b...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: c7ada...fc5

Da må du nesten dokumentere hvilke du mener vi forskjellsbehandler, for loven er lik uansett etnisitet.

Anonymkode: bdb0a...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer personen du vil ha inn fra?

Anonymkode: 24e5b...075

JEG trenger ikke å få inn noen jeg. Men jeg har lest en del her inne og diskuterer blandt mine venner. 
For eksempel så virker det veldig vanskelig med tyrkisk kjæreste, da du må forsørge han økonomisk. De er nesten umulige å få inn, og er ikke så vanlig at tyrkere er i Norge heller. Dessuten blir man som kvinne veldig sett ned på ved å finne seg en derfra, uansett hvordan de traff hverandre.

Men så har vi Somalia for eksempel, virker som flere norske støtter disse forholdene. Men hvorfor er ikke nordmenn mer på ferie i Somalia hvis menneskene der er så bra? Og hvorfor er det så mange somaliere i Norge? kanskje jeg tar litt feil..kan like gjerne være Eritrea og det der. 

Anonymkode: c7ada...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fordi de er flyktninger da.

Anonymkode: e67df...6db

NOEN er det ja, men langt fra alle. Og noen er flyktninger til f.eks Sverige, eller andre land, og så har de kommet videre til Norge fordi det er mer penger å tjene her ;) 
 

Anonymkode: c7ada...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2018 den 19.04, AnonymBruker skrev:

JEG trenger ikke å få inn noen jeg. Men jeg har lest en del her inne og diskuterer blandt mine venner. 
For eksempel så virker det veldig vanskelig med tyrkisk kjæreste, da du må forsørge han økonomisk. De er nesten umulige å få inn, og er ikke så vanlig at tyrkere er i Norge heller. Dessuten blir man som kvinne veldig sett ned på ved å finne seg en derfra, uansett hvordan de traff hverandre.

Men så har vi Somalia for eksempel, virker som flere norske støtter disse forholdene. Men hvorfor er ikke nordmenn mer på ferie i Somalia hvis menneskene der er så bra? Og hvorfor er det så mange somaliere i Norge? kanskje jeg tar litt feil..kan like gjerne være Eritrea og det der. 

Anonymkode: c7ada...fc5

Har man nok inntekt til å forsørge er det helt problemfritt å få noen inn enten de er fra Tyrkia eller Kina. Mange tyrkere kommer forresten nå som flyktninger.

 

Fordi Somalia er et anarki med forfølgelser, drap, terror og dårlige levekår. Som også er grunnen til at folk flykter derfra. 

 

Du bør nok dokumentere påstandene dine, og ikke bare slenge rundt deg med brungrumsete løgner.

Anonymkode: bdb0a...b39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du av de som griner over at pappan til Pippi ikke får være Negerkonge lenger også?

Anonymkode: aa277...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du av de som griner over at pappan til Pippi ikke får være Negerkonge lenger også?

Anonymkode: aa277...ec6

nei. Mener ikke at afrikanere skal behandles som slaver. og du har ikke lov å bruke ordet på "n" , lenger.. du som skal være så antirasist. Merkelig forresten, at tyrkere snakkes ekstremt dritt om her inne hele tiden, mens somaliere er egentlig veeeeldiiig snille menn! 

Anonymkode: c7ada...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somaliere har fått flyktningestatus fordi det har vært krig og ustabile forhold i ca 40 år.  

Tyrkia har (enn så lenge) frie demokratiske valg,  og er et velfungerende land.  Derfor får ikke de flyktningestatus.  Men jeg er enig i at det er for vanskelig for dem å få turistvisum. Grunnen er vel at de er 80 millioner og landet har høy arbeidsledighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tirben skrev:

Somaliere har fått flyktningestatus fordi det har vært krig og ustabile forhold i ca 40 år.  

Tyrkia har (enn så lenge) frie demokratiske valg,  og er et velfungerende land.  Derfor får ikke de flyktningestatus.  Men jeg er enig i at det er for vanskelig for dem å få turistvisum. Grunnen er vel at de er 80 millioner og landet har høy arbeidsledighet. 

ser ikke logikken, for at de kommer til Norge betyr ikke at de kommer og tar jobbene. De kan komme enkelt og greit på besøk. vi får visum enkelt som bare det.

Anonymkode: c7ada...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2018 den 2.14, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart. Noen land er det f.eks veldig vanskelig å bli sammen med noen da det nesten er umulig å få de til landet, mens afrikanere derimot får nesten komme inn som de vil virker det som? Mener ikke å svartmale de, men det er da ikke akkurat kjent for sin lave kriminalitet der heller.

Anonymkode: c7ada...fc5

Synes det er overkant mye av asiatiske folk .

Anonymkode: ef817...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...