Gå til innhold

….og saa elskede de hinanden...

Kali-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja... Har du tenkt noko på bryllup i det siste då?

Mjaaaa... Jeg var vel så vidt innom tanken her om dagen.

Nei, for å være helt ærlig... Jeg har laget meg ny bryllupsplanlegger, men den er ikke helt ferdig ennå, så jeg legger den ikke ut helt med en gang.

Også har jeg kjøpt skoa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta bilder av skoa senere... Men ikke nå, for nå holder jeg på å rydde og styre og leke husmor - for at B skal få se hva for et bra koneemne jeg er :hoho:

Planleggeren kommer opp en av de nærmeste dagene, regner jeg med. Innholdet vil være stort sett det samme som den jeg har nå, men layouten er en helt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Nå er sommerferien vår over og vi har fått planlagt litt mer.

B og jeg har bestemt oss for hvilket servise og bestikk vi vil samle på, og vi har også bestemt oss for åssen invitasjoner og alle andre trykksaker skal se ut! :D

Da vi var på ferie, så fikk jeg ordna sånn at B og hans to eldste barn fikk se kirka inni. Og de ble like forelska som jeg er! Genialt!

Jeg har også sett noen skjønne hvite kjoler som går fra str. mini til str 10 år, så hvis jeg kjøper dem, så har jeg allerede brudepikeantrekk. Kjolene er også på salg med 50% avslag.

Ja, også har jeg sendt mail til frisør i Lørenskog om hva de skal ha for å fikse meg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommel:

Kjempebra at mannen og barna falt for kirken da!

Spennende med frisørmail, har du tenkt på hvilken frisyre du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! :) Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...