Gå til innhold

….og saa elskede de hinanden...


Kali-

Anbefalte innlegg

Du må ikke ha influensa! Det er bare dumt, ekkelt og irriterende. Så jeg anbefaler deg å slutte med sånne dumme ting. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Du må ikke ha influensa! Det er bare dumt' date=' ekkelt og irriterende. Så jeg anbefaler deg å slutte med sånne dumme ting. :sjarmor:[/quote']

Hmmm.. Godt råd det i grunnen.... :klø: Trur eg må tenke litt på den... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabiate

Hei Kali-!

Ble så rørt av frier historien din at jeg måtte bare inn å si "Hei"! Snart bare et år igjen.. :)

Håper det blir min tur en gang!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kali-!

Ble så rørt av frier historien din at jeg måtte bre inn å si "Hei"! Snart bare et år igjen.. :)

Håper det blir min tur en gang!!! :)

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menne.... Kva seier du til eit Bergens-treff før sommaren...?

Tjah, hvorfor ikke...?

Jeg er nok med! Regn med meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tjah, hvorfor ikke...?

Jeg er nok med! Regn med meg! :D

Så bra!! Eg starta ein tråd inne på bryllups-forumet, kan du ikkje notere deg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Eg starta ein tråd inne på bryllups-forumet, kan du ikkje notere deg der?

Jo, det kan jeg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idag har Lillemilla og jeg vært på kjoleprøving igjen! :D

Det var mye kav og mas, for vi hadde Lillemillas lillejente med på Boda og begge jentene med på Brudehuset, og hu Turboprinsessa mi er ikke akkurat så grei å ha med på sånne steder. Alt skal jo klatres på og utforskes og smakes på og bæres rundt, så jeg hadde hjertet i halsen mer enn en gang når jeg så henne løpe rundt med silkesko og ba til alle tenkelige høyere makter om at hun ikke skulle spise på dem, for da måtte jeg ha kjøpt dem. Og det hadde blitt dyyyyrt!

Men hun oppførte seg faktisk ganske bra!

Men altså...

Først var vi på Boda Brudesalong på Askøy. Der prøvde jeg 4 kjoler, og falt pladask for den ene. Så den holder jeg en knapp på - sammen med Pierre Cardin modell #9552 som jeg prøvde på Cleopatra Brudesalong på Danmarksplass. Jeg må ta en dag som jeg prøver begge kjolene igjen for å se hvilken jeg kler best.

Dessuten har jeg ei venninne som skal sende meg kjolen sin så jeg kan prøve den også.

Boda: Utrolig fin dame! Umulig å ikke like!

Servicen var veldig god, og hun hjalp og kom med innspill og meninger og var totalt ærlig hele veien.

Kjolen: LadyBird #74018.

Pris: kr. 7.500,-

Katalogbilde

Ellers prøvde jeg en annen kjole som jeg også likte, men jeg ble ikke like fin i den som i #74018, syns jeg...

Bilde foran

Bilde fra siden

Bilde bak

Nå på søndag drar vi til Stavanger, så da får jeg ikke prøvd Pierre Cardin-kjolen på en stund ennå, men når jeg kommer hjem igjen MÅ den prøves for at jeg skal få bestemt meg hvilken av dem jeg vil ha...

Brudehuset: Jeg syns damene der var sånn falskt hyggelige. :-x

Dessuten lagde Lille Frøken Turbo en parfymebleie, og det hjalp ikke akkurat på...

Prøvde fire forskjellige kjoler der, men ingen av dem sa "WOW! Det her er min kjole!" Men de hadde mye fint tilbehør, da... Men jeg tror likevel ikke jeg kommer til å handle noe der.

Men det er uansett veldig morsomt å prøve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest om kjoleprøving i dagboken til Lillemilla, er jeg kjempespent på hva det ble til med deg da! :wink:

Håper du kommer fort fort for å fortelle!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt*

Les innlegget over ditt Toria....  :ler:;)

Hmmm, her er det noe muffins! Bare se på klokkeslettene!!! Det innlegget til Kali- var nemlig ikke der da jeg skrev...:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, her er det noe muffins! Bare se på klokkeslettene!!! Det innlegget til Kali- var nemlig ikke der da jeg skrev...:klø:

Hmmm....

Kali-

Skrevet: Tor Apr 14, 2005 23:22

Tittel: Kjoleprøving

TeddyToria

Skrevet: Fre Apr 15, 2005 21:36

Tittel:

Jeg skrev mitt i går kveld/natt til i dag *fnise*

Begynte på det rett etter at du spurte om det var noe nytt på min kant, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...da er det visst noe galt med min PC - for jeg gikk igjennom siste side i dagboken din og fant ingenting... Var jo så "ivrig" etter å ha lest hos Lillemilla!

Jaja, datatrøbbel og alzheimer light med dårlig syn attåt - ingen god kombinasjon! :oops: :ler:

Nu vel, poenget var - fine kjoler du har sett på...men ble nysgjerrig på hvordan PC-kjolen sitter på deg. Skal blir spennende å høre mer etterhvert!

Natta! :sove: godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm...da er det visst noe galt med min PC - for jeg gikk igjennom siste side i dagboken din og fant ingenting... Var jo så "ivrig" etter å ha lest hos Lillemilla!  

Jaja, datatrøbbel og alzheimer light med dårlig syn attåt - ingen god kombinasjon!  :oops:  :ler:

Jaja. Vi gidder ikke ta det der så tungt :wink:

Nu vel, poenget var - fine kjoler du har sett på...men ble nysgjerrig på hvordan PC-kjolen sitter på deg. Skal blir spennende å høre mer etterhvert!

Veit du... Det er faktisk jeg også! Jeg husker det nesten ikke. Husker at den satt kjempefint og at fargene var virkelig flotte til meg, men jeg må sende dem en mail og høre om jeg kan komme og prøve den en gang til - og ha med kamera. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger virkelig tips om hva vi kan ha av musikk på kvelden...

I kirka har jeg tenkt å spørre broren til samboeren til bestekompisen min. Han spiller saxofon, og det er så utrolig fint sammen med orgel! Og i Lørenskog kirke er det så vanvittig bra akustikk, så jeg tror nok det kan bli flott...

Har veldig lyst til å sette meg ned og høre på en hel haug med klissete lovesongs nå :wink:

Tror jeg skal gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...