Gå til innhold

….og saa elskede de hinanden...


Kali-

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg sendt mail til en kjempedyktig fotograf i Lørenskog... Vi dro ens æren dit med Maiken da vi skulle ha babyfotografering av henne, og jeg håper inderlig at hun er ledig når vi skal gifte oss! *Krysse både fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*krysse krysse*

(for fotograf altså!)

Vi skal også ha den ekstra seremonien rundt dette med ringer! :-) Vi skal kjøpe nye ringer som vi tar på oss for første gang under vielsen, og da passer det bra med en slik høytidelihet og markering rundt det!

Vi skal derimot ikke fremsi løftene selv! Var i bryllup nå 19. mars, til min kjæres lillesøster - og de gjorde det. Personlig synes jeg ikke det fungerte så godt i praksis, men aller helst har vi blitt enige om å la være fordi vi tenker at vi er "nervøse" nok og jeg er vel så på grinern at jeg har problemer med å si JA klart og tydelig! :ler::tunge1::ler:

Fant du forresten ut av det med font?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse krysse*

(for fotograf altså!)

VI HAR FÅTT FOTOGRAFEN VI VIL HA!!! :D

Vi skal også ha den ekstra seremonien rundt dette med ringer! :-) Vi skal kjøpe nye ringer som vi tar på oss for første gang under vielsen' date=' og da passer det bra med en slik høytidelihet og markering rundt det![/quote']

Det skal vi også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tror jeg tida er inne for å oppdatere litt på hva jeg har klart å gjøre ferdig...

* Kirke - Bestilt og bekrefta

* Lokale - Bestilt, booka og bekrefta

* Fotograf - Bestilt og bekrefta

* Gjestelister - Ferdig

* Bryllupsreise - Planlagt

* Frisør/make-up - Valgt

* Negler - Venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett hva ThereseF har klart å få så fint til, så lurer jeg faktisk på om jeg skal prøve å lage min egen tiara jeg også... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Måtte bare ta en titt i dagboka di også! Du har jo masse klart allerede du! Jeg er kjempeimponert!

Du må bare prøve å lage selv, det e rikke så vanskelig som det ser ut, og så er det litt stas å kunne si at en har lagd det selv?!

Lykke til videre, kommer nok til å titte innom av og til!

Hilsen -Th-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok!

I dag har jeg fått flere priser på fotografer, og nå har valget fallt på Klavestad!

Han var ganske rimelig og han er flink også :D

Så da er det jammenimeg i boks!

WOOHOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!  

I dag har jeg fått flere priser på fotografer, og nå har valget fallt på Klavestad!  

Han var ganske rimelig og han er flink også :D

Ti-hi... Han tok konfirmasjonsbildene mine! :-) Kjempefine ble de! :-)

Kan jeg spørre hvem dere egentlig ønsket dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvem dere egentlig ønsket dere?

Tonje Hurum på Rasta. Hun tok babybildene av Maiken og jeg elska hennes måter å ta bilder på momentant! (Maiken-bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nok at det var henne ja. Har hørt så mye positivt og bildene hun tar ser jo bare helt fantastiske ut. Ble hun for dyr til bryllup eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være en veldig flink fotograf den dere endte opp med da - dere får nok flotte bryllupsbilder tenker jeg! :-)

Mange fine bilder av lille tulla - som vel ikke er SÅ liten lenger! :wink:

Skal sende deg en ny mail med monogrammer senere i dag tenker jeg, kom noe i veien i går ettermiddag, så fikk ikke sett noe mer på det...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være en veldig flink fotograf den dere endte opp med da - dere får nok flotte bryllupsbilder tenker jeg!  :-)

Jeg har nettopp snakket med han på telefonen, og han er kjempekoselig! Og han hørte virkelig på hva vi ønsker, og kom med egne innspill og tanker og greier selv... Jeg satser på at han er skikkelig flink og klarer å fange øyeblikkene :D

Mange fine bilder av lille tulla - som vel ikke er SÅ liten lenger!  :wink:

1 år, 1 uke og 3 dager *Kry* Men hvem teller? :P

Men neida... Det er nok ikke så mye baby igjen der, nei.. *Sukk*

Så fort vi er ekte ektefolk, så må vi vel få oss en sånn til :wink:

Skal sende deg en ny mail med monogrammer senere i dag tenker jeg, kom noe i veien i går ettermiddag, så fikk ikke sett noe mer på det...

:vinke:

Du er en knuppeluppelupp! :D

Herved er du utnevnt til æresmonogrammakerforKali-2005 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte nok at det var henne ja. Har hørt så mye positivt og bildene hun tar ser jo bare helt fantastiske ut. Ble hun for dyr til bryllup eller?

7000,- kun for fotograferinga... Og da kommer album og takkekort og diversediverse i tillegg, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gidder å betale mer for å bli tatt bilder av enn hva jeg betaler for kjolen min...

Klavestad har en pris på 5000,- for fotografering, album med 16 bilder og navn på permen og 40 takkekort... Svarthvitt- eller bruntonebilder har et tillegg på kr 100,-/bilde... Også har han tillegg hvis han skal møte opp i kirken eller lokalet...

Så da var valget meget enkelt :)

Men jo... Jeg syns Tonje er utrolig flink og jeg digger henne rått, og vi må nok tilbake dit og ta babybilder av nestemann, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det stor forskjell i pris ja! Og Klavestad tar kjempefine bilder han så dere kommer helt sikkert ikke til å angre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten jeg må fortelle litt om brudepikene og brudesvennen også!

Brudepike 1: Vår datter, Maiken. Hun er da 2 år.

Brudepike 2: B's datter, Marte. Hun er da 9 år.

Jeg ser for meg at de enten går inn sammen eller etter hverandre, men det gidder jeg ikke planlegge nå. Tror nok det er best om de går inn sammen.

De skal også ha like kjoler på seg og like buketter.

Brudesvennen: B's sønn, Andreas. Han er da 11 1/2 år.

Andreas skal bære ringene våre på en ringpute. Dette er noe han ønsker å gjøre selv.

Han og B skal ha på seg matchende dresser.

Begge barna til B gleder seg veldig til vi skal gifte oss. Da vi fortalte dem at vi ville ha dem som brudepike og brudesvenn ble de kjempeglade og Andreas sa at han ikke kunne snakke mer i telefonen, for han måtte gå på rommet sitt og øve seg *fnise*

De er så utrolig søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry sorry sorry for at jeg ikke har fulgt opp og sendt deg monos enda! Skal gjøre det, de kommer...har bare hatt litt annet å stri med i dag! :oops:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry sorry sorry for at jeg ikke har fulgt opp og sendt deg monos enda! Skal gjøre det, de kommer...har bare hatt litt annet å stri med i dag! :oops:

:klem:

For all del! Du må jo bare ta det når du har anledning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du Skjetten jenter er så lettskremte?

:wink:

Mjaaa... Man er da forskjellig, og hva visste vel jeg om du kanskje var unntaket som bekreftet regelen om at Skjettenjenter ikke er lettskremte? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...