Gjest Principessa Skrevet 3. mai 2005 #101 Del Skrevet 3. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 7. mai 2005 #102 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Kali Bare innom for å si hei, og takk for sist. Var veldig hyggeli å hilse på. (og jeg er veldig flau over å være så sent ute med denne hilsenen, skulle kommet for leeenge siden!!) Kjenner igjen den kløinga du nevner lengre opp her.. hehe, men som dere skal vi giftes først. (Bare 55 dager igjen før vår del :-)) Go natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chachapuma Skrevet 8. mai 2005 #103 Del Skrevet 8. mai 2005 Heisann! Håper du er bedre nå Jeg styrer på her ute, men om du ikke er smittefarlig lenger må du gjerne komme ut på en kopp kaffe en dag i uka. Jeg kommer til å drikke MYE kaffe denne uka... Tudelu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #104 Del Skrevet 13. mai 2005 Frisk igjen? :oppdaterings-masepå-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, da er det ingen vei tilbake... Kjolen er valgt og bestilt! Katalogbilde av kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 19. mai 2005 #106 Del Skrevet 19. mai 2005 Åh!!! Bestilte du den altså?!!! Den er så utrolig fin på deg, jeg er så glad du valgte den.. :D Litt fiksing og smiksing så sitter den som et skudd! Gleeeeeder meg til å se deg på dagen deres!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #107 Del Skrevet 26. mai 2005 Lyst å vere med på treff den 7., 8., eller 9. juni? Sjå tråd på bryllups-forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #108 Del Skrevet 28. mai 2005 *mase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #109 Del Skrevet 29. mai 2005 Bergens-treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #110 Del Skrevet 1. juni 2005 Saaaaaaaaaaaaaaaaknar deg her inne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 3. juni 2005 #111 Del Skrevet 3. juni 2005 Kali-!! Nå må du se å komme deg hit igjen, jeg VET at du er foran PCen!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #112 Del Skrevet 3. juni 2005 Busted! Javel, så får jeg vel fortelle litt om hva som skjer, da... * Kjolen er bestilt! * Slør er bestilt! * Vi har kjøpt flotte lys fra Løiten * Moren til forloveren min skal lage alt av blomster (brudebukett, brudepikebuketter, benkeblomster til kirken, knapphullsblomster, borddekorasjoner) * Invitasjonene, bordkortene, kirkeprogram osv begynner å forme seg oppi hodene våre * Vi har fått tilsendt en konfirmasjons-buffet som vi kan titte på, men vår kommer til å bli mer innholdsrik * Jeg har fikset med omvisning på Godset mens vi er hos fotografen Da tror jeg ikke det var mer i denne omgang... Nå trenger vi bare å se på salmer/kirkemusikk, tenke på transport, øve på brudevalsen og finne musikk til selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #113 Del Skrevet 4. juni 2005 Her skjer det ting ja!!! Gøy!!! Gledar meg til onsdag eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #114 Del Skrevet 4. juni 2005 veslo: Kan du ta med deg det du har valgt av salmer og sånn? Sånn som jeg kan få se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #115 Del Skrevet 4. juni 2005 veslo: Kan du ta med deg det du har valgt av salmer og sånn? Sånn som jeg kan få se på? Klart eg kan!!! Tar med meg heile planleggings-permen min eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #116 Del Skrevet 4. juni 2005 Har du tenkt noko på bordpynting, forresten?? Syns det er litt vanskeleg eg... Viss du har nokon blader eller liknande med denslags, hadde du gidda å tatt med det på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #117 Del Skrevet 5. juni 2005 Hmm... Jeg kommer ikke på at jeg har noe som bordpynting, men jeg kan jo se hva jeg kommer over. :-) Losby Gods tar seg av bordene våre. Vi har tenkt på å ha hestesko-bord med et rundt barnebord i enden - i midten liksom... Også har vi kjøpt noen hjertelys fra Løiten Lys og moren til forloveren min skal ordne med to borddekorasjoner... 1 liggende på hver "hesteskoarm". Og brudebuketten skal jo være pynt foran gubben og meg. Utover det blir det pynta med Losby Gods' eget servise, hvite duker, lysestaker der det trengs og bordkort - som jeg ennå ikke er helt enig med meg selv åssen skal se ut ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #118 Del Skrevet 5. juni 2005 Åh, det hørtes litt deilit ut med halv-ferdigpynta lokale! Hehe... Uff, syns den er litt vrien den bordpynten altså.... *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 9. juni 2005 Hmm... Jeg glemte hele treffet i går, jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #120 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm... Jeg glemte hele treffet i går' date=' jeg... :oops:[/quote'] Å nei... Det var kjempe-trist at du ikkje kom... Eg tebkte eg skulle ringe deg, men så hadde eg jo ikkje nummeret ditt.. Men, men, det kjem nok fleire sjansar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå