Nordlandspia Skrevet 5. februar 2006 #161 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #162 Del Skrevet 6. februar 2006 Så flott med song!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå til uka skal vi ut og prøve dress til A og sko til M. :D Da er det ikke mye som gjenstår, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 18. februar 2006 #164 Del Skrevet 18. februar 2006 Ikke lenge igjen nå, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 29. mars 2006 Bare 1 måned igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 2. april 2006 Forfatter #166 Del Skrevet 2. april 2006 I dag har jeg snakket med pappa om litt av hvert. Vi skal bruke bilen hans den dagen, så vi måtte se litt på transportkabalen også. Det kommer jo endel reisende med fly... Men jeg tror vi klarte å få det til å passe sånn nogenlunde også, så nå er det jammen ikke mye som gjenstår... Også kom hentelappen på dressene til brudesvennene i dag, og jeg veit at den minste må legges opp litt, men det er fort gjort. Det eneste som er en liten stein i skoen nå er at det er vanskelig å finne hvite pensko til jenter... Men jeg får se om jeg ikke lurer med meg :skjeggebass: på senteret i morra mens vesla er i barnehagen. Ja, også må jeg få levert kjolen til tilpassing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 11. april 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 11. april 2006 GAAAH! Stressa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 11. april 2006 #168 Del Skrevet 11. april 2006 Hehe, stakkers, stresser du? Håper du får roet ned litt så du kan nyyyte dagene frem til bryllupet. God Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 11. april 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 11. april 2006 Vi reiser om 1 uke, og kommer ikke hjem før vi er Herr og Fru... Nå begynner jeg virkelig å bli stressa, ja... GOD PÅSKE TIL DEG OGSÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 18. april 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 18. april 2006 I dag har jeg fått gjort en god del. :D Jeg er nesten ferdig med gaven til B også! Han skal få et minialbum med ting vi har opplevd de tre åra vi har vært forlovet. Også har jeg fikset møter med fotografen, presten og lokalet. Også har jeg bestilt kaker. Også har jeg skrevet navn på bordkortene. Også venter jeg nå på ark til sanghefteforsidene, så de blir nok ferdig i dag. Også har jeg ordnet med kattepass mens vi er borte. Også har jeg levert kjolen til tilpassing (litt mer enn lovlig sent) Også har jeg sendt mailer til avisene som skal ha annonser om at vi blir herr og fru. Og innimellom alt det har jeg også pleiet min skjønne lille hostefrøken og tatt meg tid til å glede meg til bryllupet Jeg syns det er temmelig villt at det bare er en drøy uke igjen! Hva skal jeg gjøre når Dagen er over? Jeg kommer til å kjede livet av meg... Nå har jeg jo brukt såååå mange måneder på dette... Jeg må vel få meg en ny hobby da. Ellers håper jeg at influensaen min forsvinner helt i løpet av dagen. Den har *bank i bordet* bare blitt mer og mer borte de siste dagene, så jeg er ved godt mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #171 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #172 Del Skrevet 27. april 2006 Alt under kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå