Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #1502 Skrevet 20. juli (endret) 🌳🌳 🏡 Endret 20. juli av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 30. juli #1504 Skrevet 30. juli Beneath the Moon skrev (2 timer siden): Kjenner meg igjen i nr 1 😛
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #1506 Skrevet 11. august Alenetid er viktig. Jeg har mange i omgangskretsen som ikke syns slikt er nødvendig, for de velger heller kaos og mennesker. 1 1
Stacy__ Skrevet 11. august #1507 Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Alenetid er viktig. Jeg har mange i omgangskretsen som ikke syns slikt er nødvendig, for de velger heller kaos og mennesker. Som introvert i en ekstrovert tilværelse er alenetid livsviktig for meg ☺️ 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #1508 Skrevet 11. august Det er egentlig det som er mitt beste liv. Før måtte jeg ut i det sosiale livet, for det var nødvendig. Mye har endret seg og jeg kan nå velge det som passer meg best. 🌳😴🌳 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. august #1510 Skrevet 14. august Det kan jeg tilby som en tjeneste om jeg er helt alene i det rommet, også kalt å snakke med meg selv. 1
Cid Skrevet 14. august #1512 Skrevet 14. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det kan jeg tilby som en tjeneste om jeg er helt alene i det rommet, også kalt å snakke med meg selv. Plassere et speil rundt om og snakke til det.
Hoppetaujenta Skrevet 14. august #1513 Skrevet 14. august En får ikke så ofte gode svar når en snakker med andre, men seg selv derimot... Helt utmerkede råd! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå