Gå til innhold

Tråden for oss introverte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var i en konfirmasjon i går. Gudstjeneste først og så i selskapet etterpå med 28 personer... Kjente det etter endt dag i går at jeg ikke er i såpass store forsamlinger så veldig ofte ☺️

Jeg er dårlig på å mingle og drive med smalltalk, men jeg snakket med de jeg kjenner best. 

Jeg var rimelig sliten da jeg parkerte bilen etter 2 timers kjøring hver vei. 

Var litt godt å ha det litt mer stille rundt seg i dag, jeg må innrømme det. 

Men jeg sier det ikke høyt :fnise:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier '"Are you busy?" Introvert: No *Incoming video call* Introvert: ٤ @introvert'

Skrevet
Beneath the Moon skrev (Akkurat nå):

Kan være et bilde av tekst som sier '"Are you busy?" Introvert: No *Incoming video call* Introvert: ٤ @introvert'

horror-sheldon.gif

Skrevet

Når introverte møter meg på butikken :P 

meme.gif.242c2bc9914488ba82d4cda8c68765fb.gif

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (3 minutter siden):

Når introverte møter meg på butikken :P 

meme.gif.242c2bc9914488ba82d4cda8c68765fb.gif

Haha ligner på meg som baby 😄

• Liker 1
Skrevet (endret)

🌳🌳:bål: 🌳

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'Achairforme. A chair for me. And another chair for my Ty legs. @RelatableAstrologyMemes strologyMemes'

• Liker 1
Skrevet

503ddf19873d22c33d2a9e299061e77c.jpg

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

• Hjerte 1
Skrevet
Beneath the Moon skrev (5 minutter siden):

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Jeg hører om det er folk i gangen, og har ventet litt med å gå ut. Da jeg gikk inn i heisen i sted, hørte jeg at noen låste opp døren, så da trykket jeg fort på "lukk heisdøren"-knappen

Skrevet
sofie777 skrev (2 timer siden):

Jeg hører om det er folk i gangen, og har ventet litt med å gå ut. Da jeg gikk inn i heisen i sted, hørte jeg at noen låste opp døren, så da trykket jeg fort på "lukk heisdøren"-knappen

Om jeg er på vei inn fra utsiden av bygget og ser folk skal til å ta heisen så venter jeg, holder på med mobilen eller går litt rundt :P

Skrevet
Cid skrev (30 minutter siden):

Om jeg er på vei inn fra utsiden av bygget og ser folk skal til å ta heisen så venter jeg, holder på med mobilen eller går litt rundt :P

Postkassen blir veldig mye brukt på vei inn. På den andre siden bærer jeg ofte tunge handleposer så jeg håper at noen skal inn eller ut samtidig så jeg ikke trenger å fiske frem nøkkelbrikken. Men vår hovedinngang går til to heiser som går til hver sin side av bygget, så jeg håper de skal til høyre når jeg går til venstre. Da er igjen postkassen grei

Skrevet

Jeg er alene hjemme, kjæreste er bortreist, barn er bortreist. Jeg elsker livet! Og ingen planer i det hele tatt! Endelig kan jeg puste :) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...