sofie777 Skrevet 30. april #1461 Skrevet 30. april Cid skrev (10 timer siden): Meg i et nøtteskall. Det må være en stor nøtt 🤣
Cid Skrevet 30. april #1463 Skrevet 30. april Beneath the Moon skrev (1 time siden): Kjenner meg ikke igjen
Cid Skrevet 30. april #1464 Skrevet 30. april sofie777 skrev (2 timer siden): Det må være en stor nøtt 🤣 Hehe.
Cid Skrevet 4. mai #1467 Skrevet 4. mai Beneath the Moon skrev (31 minutter siden): Jeg kjenner meg bare igjen på 4 og 8 🙊
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #1469 Skrevet 5. mai Slike lister er bare forslag til ting man kan like å gjøre. Jeg vet at jeg er det veldig ofte og litt mindre i små perioder. Jeg kan være en sosial einstøing og har det bra med det. Hvis jeg må det i jobbsammenheng, så kan jeg lede et folk. Nesten.
Stacy__ Skrevet 5. mai #1470 Skrevet 5. mai Beneath the Moon skrev (På 4.5.2026 den 12.40): Jeg gjør alt bortsett fra 3 og 7.
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #1476 Skrevet 12. mai Jeg kan faktisk ikke få det stille nok - lenge nok. Jeg har fått høre at jeg er rar. Det er greit nok, for jeg vet at jeg ikke er det. ...jeg bare foretrekker kvalitet fremfor serier med "bingoprat".
Danseskjørt Skrevet 29. mai #1477 Skrevet 29. mai Føler dere noen gang at dere er feil i sosiale settinger? Jeg er så sliten og lei av å nærmest bli sett ned på av andre fordi jeg er introvert. Som om samfunnet kun er for de utadvendte.
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai #1478 Skrevet 30. mai (endret) Jeg har sluttet med "sosiale settinger" om de er for store og verden rusler helt fint videre uten mitt bidrag. Endret 30. mai av Hoppetaujenta
Cid Skrevet 7. juni #1480 Skrevet 7. juni Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Etter en overnatting hos slekt så føles det ut som at jeg har vært der i en uke 😛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå