Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (10 timer siden):

Meg i et nøtteskall.

Det må være en stor nøtt 🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'When introverts see cats and dogs When introverts see people IntrovertApparel.com'

Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 time siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'When introverts see cats and dogs When introverts see people IntrovertApparel.com'

Kjenner meg ikke igjen  :P

Skrevet
sofie777 skrev (2 timer siden):

Det må være en stor nøtt 🤣

Hehe. 

Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier '1. 1.SMALLTALK SMALL TALK 2.CROWDEDPLACE 2. CROWDED PLACES TOP 8 INTROVERTS HATES HEY INTROVERT 4.SURPRISEVISITS 4. SURPRISE VISITS 3.PHONECALLS 3. PHONE CALLS 5.LOUDNOISES 5. LOUD NOISES 6.GROUPPROJECTS 6. GROUP PROJECTS 7.SMALL 7.SMALLSPACES 7. SPACES 8.BEINGTHECENTER 8. BEING THE CENTER OF ATTENTION'

  • Liker 1
Skrevet

Kan være et bilde av ‎tekst som sier '‎TOP 8 THINGS INTROVERT LOVES TO DO 1. READING A GOOD OK 目 ا٤ء 5. 2. DRINKING DRINKING TEA OR COFFEE WRITING OR JOURNALING TOURNALING 6. TAKING PHOTOS OF LITTLE THINGS 3. 鈴 SPENDING TIME IN NATURE 7. 4. DOING CREATIVE ACTIVITIES LISTENING TO MUSIC 8. ENJOYING PEACEFUL TIME AT HOME HEY INTROVERT‎'‎

Skrevet
Beneath the Moon skrev (31 minutter siden):

Kan være et bilde av ‎tekst som sier '‎TOP 8 THINGS INTROVERT LOVES TO DO 1. READING A GOOD OK 目 ا٤ء 5. 2. DRINKING DRINKING TEA OR COFFEE WRITING OR JOURNALING TOURNALING 6. TAKING PHOTOS OF LITTLE THINGS 3. 鈴 SPENDING TIME IN NATURE 7. 4. DOING CREATIVE ACTIVITIES LISTENING TO MUSIC 8. ENJOYING PEACEFUL TIME AT HOME HEY INTROVERT‎'‎

Jeg kjenner meg bare igjen på 4 og 8 🙊

Skrevet

Nesten så jeg begynner å lure på om jeg ikke er introvert 😅

Skrevet

Slike lister er bare forslag til ting man kan like å gjøre.  :)  Jeg vet at jeg er det veldig ofte og litt mindre i små perioder. 
Jeg kan være en sosial einstøing og har det bra med det. Hvis jeg må det i jobbsammenheng, så kan jeg lede et folk.
Nesten. :plystre:

Skrevet
Beneath the Moon skrev (På 4.5.2026 den 12.40):

Kan være et bilde av ‎tekst som sier '‎TOP 8 THINGS INTROVERT LOVES TO DO 1. READING A GOOD OK 目 ا٤ء 5. 2. DRINKING DRINKING TEA OR COFFEE WRITING OR JOURNALING TOURNALING 6. TAKING PHOTOS OF LITTLE THINGS 3. 鈴 SPENDING TIME IN NATURE 7. 4. DOING CREATIVE ACTIVITIES LISTENING TO MUSIC 8. ENJOYING PEACEFUL TIME AT HOME HEY INTROVERT‎'‎

Jeg gjør alt bortsett fra 3 og 7. 

Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'Introverts in public looking unapproachable until they see the 1 person they like @introvert trovert'

Skrevet
Beneath the Moon skrev (Akkurat nå):

Kan være et bilde av tekst som sier 'Introverts in public looking unapproachable until they see the 1 person they like @introvert trovert'

Det er meg.

Skrevet

Kan være et bilde av ‎tekst som sier '‎TYPES OF INTROVERTS 品 مفل 미의 dont know how to talk and dont want to talk know how to talk but dont want to talk.. want to talk but dont know how to talk know.how know how to talk want really want to talk and talk.. knowhow to talk really want to talk but dont talk..‎'‎

Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'As YEP, an THAT'SME. THAT'S ME. introvert... the silent treatment doesn't work on me because I love silence. =Hey Introvert SILENCE IS MY LOVE LANGUAGE.'

  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke få det stille nok - lenge nok. Jeg har fått høre at jeg er rar. Det er greit nok, for jeg vet at jeg ikke er det.
...jeg bare foretrekker kvalitet fremfor serier med "bingoprat". :meditere:

  • 3 uker senere...
Skrevet

Føler dere noen gang at dere er feil i sosiale settinger? Jeg er så sliten og lei av å nærmest bli sett ned på av andre fordi jeg er introvert. Som om samfunnet kun er for de utadvendte. 

Skrevet (endret)

Jeg har sluttet med "sosiale settinger" om de er for store og verden rusler helt fint videre uten mitt bidrag. :nikke: 

Endret av Hoppetaujenta
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kan være en krusedull av telefon og tekst som sier 'TRE ФAT My social battery at a function Arriving 100% 15 minutes later Iididons S said ld don't want play! 42% Someone says let's play a group groupgame game 1%'

Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 minutt siden):

Kan være en krusedull av telefon og tekst som sier 'TRE ФAT My social battery at a function Arriving 100% 15 minutes later Iididons S said ld don't want play! 42% Someone says let's play a group groupgame game 1%'

Etter en overnatting hos slekt så føles det ut som at jeg har vært der i en uke 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...