Gjest Cid Skrevet 30. mai 2022 #942 Skrevet 30. mai 2022 Ariana807 skrev (2 timer siden): Etter å ha vært sosial i flere timer så er det veldig deilig å bare slappe av alene 😃
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2022 #943 Skrevet 3. juni 2022 Cid skrev (På 30.5.2022 den 20.25): Etter å ha vært sosial i flere timer så er det veldig deilig å bare slappe av alene ...men du er jo ikke alene, du er sammen med alle oss som nok er mange flere enn der du kom fra... 1
Gjest Cid Skrevet 3. juni 2022 #944 Skrevet 3. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ...men du er jo ikke alene, du er sammen med alle oss som nok er mange flere enn der du kom fra... hva mener du
Danseskjørt Skrevet 14. juni 2022 #957 Skrevet 14. juni 2022 Hvordan går det med dere introverte i disse dager? Det er helt vilt med skoleavslutninger, idrettsavslutninger og jobbfester i øst og vest, jeg er helt utslitt og det har såvidt begynt. Hvordan overleve alle de sosiale sammenkomstene?😅 Må jo stille opp for unga, så da får min psyke heller pleies i etterkant🙈🍷☀️ 1 1
sofie777 Skrevet 14. juni 2022 #958 Skrevet 14. juni 2022 Danseskjørt skrev (4 minutter siden): Hvordan går det med dere introverte i disse dager? Det er helt vilt med skoleavslutninger, idrettsavslutninger og jobbfester i øst og vest, jeg er helt utslitt og det har såvidt begynt. Hvordan overleve alle de sosiale sammenkomstene?😅 Må jo stille opp for unga, så da får min psyke heller pleies i etterkant🙈🍷☀️ Man er sosial, så går man hjem og hviler. Har ingen problemer med det. Introverthet har med hvor man lader batteriene. Jeg er ikke anti-sosial, kun introvert. Denne uken skal jeg møte venner onsdag og fredag kveld og søndag formiddag. Noen av de samme blir det alle gangene og det er helt ok. 1
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #959 Skrevet 15. juni 2022 Luna Llena skrev (På 9.6.2022 den 16.44): Fantastisk Danseskjørt skrev (5 timer siden): Hvordan går det med dere introverte i disse dager? Det er helt vilt med skoleavslutninger, idrettsavslutninger og jobbfester i øst og vest, jeg er helt utslitt og det har såvidt begynt. Hvordan overleve alle de sosiale sammenkomstene?😅 Må jo stille opp for unga, så da får min psyke heller pleies i etterkant🙈🍷☀️ Jeg er ikke med på sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå