MarianneE Skrevet 4. november 2020 #541 Skrevet 4. november 2020 Ha ha, det er så utrolig gjenkjennelig her! Når det beste jeg vet om dagen er å legge store puslespill mens jeg lytter til div podcast. Eller fargelegging og podcast! Da får jeg fred i hodet mitt. 4
Devilheart Skrevet 4. november 2020 #543 Skrevet 4. november 2020 Pleier dere å få abstinenser når dere er ute i offentlig / sammenkomst og vil bare slippe alt i hendene og bare stikke hjem? Usikker om det er innadvendtheten eller andre ting men iblant får jeg syk trang til å bare forlate campus og stikke hjem. Skjer som oftest når det er kjedelig dag eller klarer ikke å motivere for å jobbe. Vil liksom bare hjem og gjøre andre ting. Kom hjem en times tid siden fordi klarte ikke å gjøre noe som helst mens vi satt i gruppearbeid. Kanskje litt urettferdig for dem, men av prinsipp tvinger jeg ikke meg selv til å gjøre ting jeg ikke liker der og da og forsøker på nytt neste dag. Hvordan håndterer dere sånne situasjoner?
Klink Skrevet 2. januar 2021 #553 Skrevet 2. januar 2021 MarianneE skrev (På 4.11.2020 den 15.25): Ha ha, det er så utrolig gjenkjennelig her! Når det beste jeg vet om dagen er å legge store puslespill mens jeg lytter til div podcast. Eller fargelegging og podcast! Da får jeg fred i hodet mitt. Shit jeg også! 1
sofie777 Skrevet 2. januar 2021 #554 Skrevet 2. januar 2021 MarianneE skrev (På 4.11.2020 den 15.25): Ha ha, det er så utrolig gjenkjennelig her! Når det beste jeg vet om dagen er å legge store puslespill mens jeg lytter til div podcast. Eller fargelegging og podcast! Da får jeg fred i hodet mitt. Podcast og Facebook-spill passer også. Tv-serier passer som regel også med spillene jeg har på brett og mobil 1
MarianneE Skrevet 2. januar 2021 #555 Skrevet 2. januar 2021 sofie777 skrev (Akkurat nå): Podcast og Facebook-spill passer også. Tv-serier passer som regel også med spillene jeg har på brett og mobil Nei, da får jeg ikke lyttet ordentlig. Podcast og fargelegging derimot.. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2021 #557 Skrevet 3. januar 2021 Faktisk fineste tråden på hele forumet dette... 🛸 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå