Gå til innhold

Tråden for oss introverte

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, er sånn hver gang jeg har lyst på skikkelig pizza og får ikke bestilt over nett pga jeg er 500 m utenfor leveringsområdet. Men går seg til når først begynner å prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mange fine postinger her må jeg si... :fnise: 

Så bra,du syns det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

FB_IMG_1594624196036.thumb.jpg.549ded8cc1010e51d725d6a339e20455.jpg

Tja, sånn generelt, hvis det er en viktig telefon, er det bedre at de svarer fort enn at jeg må ringe en gang til!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb har vi hatt skilt rundt halsen med teksten "Hold avstand- og så til meg". Jeg ELSKER det skiltet og drømmer om å kunne bruke det hele tiden, også på fritiden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MarianneE skrev:

På jobb har vi hatt skilt rundt halsen med teksten "Hold avstand- og så til meg". Jeg ELSKER det skiltet og drømmer om å kunne bruke det hele tiden, også på fritiden. 

Det skjønte jeg ikke. Hadde det stått "også til meg", så hadde det vært forståelig, men "og så til meg" betyr jo noe som "du holder avstand og etterpå holder du til meg" (ikke avstand altså)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sofie777 skrev:

Det skjønte jeg ikke. Hadde det stått "også til meg", så hadde det vært forståelig, men "og så til meg" betyr jo noe som "du holder avstand og etterpå holder du til meg" (ikke avstand altså)

Janeiasså... jeg husker ikke ordrett nå som jeg har ferie, men come on.. du skjønte greia?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...