Gå til innhold

Svigermor holder på med en gift mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, theTitanic skrev:

Det blir jo noe helt annet da... 

Om ts holder på med en gift mann så betyr det at sønnen til svigermor blir bedratt. Det er jo er helt annet scenario. 

Dette er ikke ts sitt anliggende. Forkastelig ja, men svigermors privatliv er svigermors privatliv. Kona vet om det så de går jo da ikke bak ryggen på henne. At hun velger å bli er hennes dårlige valg. Det er tydelig mye grums i dette ekteskapet. 

Eeeeh. FEIL!

For det første så er svaret ditt falskt som f... det spiller ingen rolle hvem som blir bedratt, men at NOEN blir bedratt. Hvorfor er det forskjell om det er sønnen til svigermora eller den stakkarskile kona til manne som blir bedratt? Det du mener er at så lenge det er en som du kjenner, så er utroskap ikke greit. Men ellers går det helt fin? Voks opp...

Klart dette har noe med TS å gjøre selv om det ikke påvirker henne direkte. Det svigermora driver med er umoralskt, og ved å stille opp på middagen, så støtter hun dette.

Om du ikke har skjønt det, så handler det ikke om HVEM som er inkludert. Men at TS faktisk har en moralsk antenne, og velger å ikke støtte dette. Noe du tydligvis mangler...

Anonymkode: e381e...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeeh. FEIL!

For det første så er svaret ditt falskt som f... det spiller ingen rolle hvem som blir bedratt, men at NOEN blir bedratt. Hvorfor er det forskjell om det er sønnen til svigermora eller den stakkarskile kona til manne som blir bedratt? Det du mener er at så lenge det er en som du kjenner, så er utroskap ikke greit. Men ellers går det helt fin? Voks opp...

Klart dette har noe med TS å gjøre selv om det ikke påvirker henne direkte. Det svigermora driver med er umoralskt, og ved å stille opp på middagen, så støtter hun dette.

Om du ikke har skjønt det, så handler det ikke om HVEM som er inkludert. Men at TS faktisk har en moralsk antenne, og velger å ikke støtte dette. Noe du tydligvis mangler...

Anonymkode: e381e...328

Jeg blander meg faktisk ikke i andres gjøren og laden men feier for egen dør. Noe som har vist seg i være lurt. I mine ungdoms år så sa jeg fra om jeg så noen som var utro, og fikk flere trusler og andre ubehageligheter. Så min munn er lukket med syv segl. 

Og..  HVEM har alt å si så du tar feil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, theTitanic skrev:

Jeg blander meg faktisk ikke i andres gjøren og laden men feier for egen dør. Noe som har vist seg i være lurt. I mine ungdoms år så sa jeg fra om jeg så noen som var utro, og fikk flere trusler og andre ubehageligheter. Så min munn er lukket med syv segl. 

Og..  HVEM har alt å si så du tar feil.

 

Det skremmer meg at det finnes personer som deg som kan vite at noe skjer, men som ikke sier ifra. Hva om situasjonen var snudd og du ble bedratt, og en av dine nærmeste har visst om dette men holdt kjeft, jeg ville følt meg bedratt plutselig av flere

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skremmer meg at det finnes personer som deg som kan vite at noe skjer, men som ikke sier ifra. Hva om situasjonen var snudd og du ble bedratt, og en av dine nærmeste har visst om dette men holdt kjeft, jeg ville følt meg bedratt plutselig av flere

Anonymkode: dc957...5e0

hjelper ikke å forklare... det går ikke inn...

Anonymkode: e381e...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skremmer meg at det finnes personer som deg som kan vite at noe skjer, men som ikke sier ifra. Hva om situasjonen var snudd og du ble bedratt, og en av dine nærmeste har visst om dette men holdt kjeft, jeg ville følt meg bedratt plutselig av flere

Anonymkode: dc957...5e0

Har du noengang blitt banket opp? 

Jeg foretrekker en problemfri tilværelse og å forbli like hel....    dessuten er det en uting å blande seg. 

Jeg har aldri blitt bedratt av noen, men om så skulle skje så skjønner jeg de som valgte å la være å si noe. Er det en av de aller nærmeste så ser jeg mellom fingrene med det og er det en som ikke er så nær som bestis, foreldre, søsken så snakker jeg aldri med vedkommende igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...