Gå til innhold

Svigermor holder på med en gift mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min svigermor har nå holdt på med en gift mann i 1 1/2 år, noe jeg finner forkastelig. Ved gjentatte anledninger har jeg uttrykt at dette er en situasjon jeg ikke er komfortabel i og ikke vil ha noe å gjøre med. Likevel nå forventer min mann og svigermor at vi alle skal treffes for å spise middag. På en måte er jeg interessert i å gå bare for å høre hva denne mannen har å si for seg selv, men samtidig blir jeg kvalm av tanken. Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det. Heldigvis. Du har jo ikke noe med hennes privatliv å gjøre, det kan også godt være at du ikke kjenner hele situasjonen. Men det er helt greit å si at du ikke vil ha middag med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Har ikke opplevd det. Heldigvis. Du har jo ikke noe med hennes privatliv å gjøre, det kan også godt være at du ikke kjenner hele situasjonen. Men det er helt greit å si at du ikke vil ha middag med 

 

Endret av MartineG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Har ikke opplevd det. Heldigvis. Du har jo ikke noe med hennes privatliv å gjøre, det kan også godt være at du ikke kjenner hele situasjonen. Men det er helt greit å si at du ikke vil ha middag med ham. 

 

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MartineG said:

Uff, uheldigvis vet jeg mye mer om denne situasjonen enn jeg skulle ønske da svigermor ikke har filter. Tilogmed denne stakkars kona som han går bak ryggen på har kontaktet oss..

Hva mer vet du, da?

Anonymkode: 06bbd...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Har ikke opplevd det. Heldigvis. Du har jo ikke noe med hennes privatliv å gjøre, det kan også godt være at du ikke kjenner hele situasjonen. Men det er helt greit å si at du ikke vil ha middag med ham. 

Uff, uheldigvis vet jeg mye mer om denne situasjonen enn jeg skulle ønske da svigermor ikke har filter. Tilogmed denne stakkars kona som han går bak ryggen på har kontaktet oss.

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MartineG skrev:

Uff, uheldigvis vet jeg mye mer om denne situasjonen enn jeg skulle ønske da svigermor ikke har filter. Tilogmed denne stakkars kona som han går bak ryggen på har kontaktet oss..

Hjelp.. Du trenger virkelig ikke å møte ham. Men som du sier, om det er av nysgjerrighet eller at du vil være sikker på at du tenker riktig så kan du jo også gjøre det. Betyr ikke at du 'godkjenner' forholdet likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke synd i kona om hun vet om det, men velger å bli.

Anonymkode: 8c1e3...9d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke annet å finne på enn å oppkonstruere ste tråder?

Anonymkode: 516a3...ca4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke annet å finne på enn å oppkonstruere ste tråder?

Anonymkode: 516a3...ca4

Har du ikke annet å finne på enn å leke nett politi? 

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri stilt opp på denne middagen... Av moralske grunner. Spør svigermor om hun ville spist middag med deg og en gift mann om dere holdt på.. Altså seriøst. Bare av å møte opp på middagen, så viser du at du støtter det de driver med.

Jeg er helt enig med deg, dette er helt forkastelig.

Anonymkode: e381e...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri stilt opp på denne middagen... Av moralske grunner. Spør svigermor om hun ville spist middag med deg og en gift mann om dere holdt på.. Altså seriøst. Bare av å møte opp på middagen, så viser du at du støtter det de driver med.

Jeg er helt enig med deg, dette er helt forkastelig.

Anonymkode: e381e...328

Takk! Jeg tenker selv som du skriver at om jeg drar så viser jeg støtte og det er det siste jeg vil. 

Det største problemet er at denne middagen er på bursdagen hennes, og jeg vil gjerne være der for henne på dagen, men så har jeg disse konflikterende tankene.. 

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, uheldigvis vet jeg mye mer om denne situasjonen enn jeg skulle ønske da svigermor ikke har filter. Tilogmed denne stakkars kona som han går bak ryggen på har kontaktet oss.

Anonymkode: dc957...5e0

Hun har kontaktet dere? Så den forsmådde hustru har ikke bare funnet ut at mannen er utro. Hun har funnet ut hvem han er utro med og hvem sønnen til elskerinnen er. Og hun har valgt å kontakte sønnen eller svigerdatteren. Det var meget spesielt. Hvorfor kontaktet hun ikke elskerinnen i stedet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Hulderen skrev:

Hun har kontaktet dere? Så den forsmådde hustru har ikke bare funnet ut at mannen er utro. Hun har funnet ut hvem han er utro med og hvem sønnen til elskerinnen er. Og hun har valgt å kontakte sønnen eller svigerdatteren. Det var meget spesielt. Hvorfor kontaktet hun ikke elskerinnen i stedet? 

Det har hun også selvfølgelig gjort, det var jo den første personen hun kontaktet. Men ettersom svigermor ikke var interessert i å svare på spørsmålene hennes og bare sa at hun får prate med mannen sin så tok hun ytterligere grep for å få tak i sannheten. 

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Jeg tenker selv som du skriver at om jeg drar så viser jeg støtte og det er det siste jeg vil. 

Det største problemet er at denne middagen er på bursdagen hennes, og jeg vil gjerne være der for henne på dagen, men så har jeg disse konflikterende tankene.. 

Anonymkode: dc957...5e0

Trur vi deler tankegangen her... Jeg mener det å drive med utroskap og holde på med folk som er i firhold/samboer/gidt er noe av det VERSTE man kan gjøre... seriøst. Det er så umoralskt og forteller ganske mye om de personene som driver på. Her snakker vi om egoisme, empatiløshet, ingen respekt for andre... ja jeg kune listet opp mye. Men disse folkene holder jeg meg LANGT unna. Det er så sårende for den andre motparten at jeg ikke kan tenke meg noe verre.

En gang tullet jeg med kona om at jeg kanskje skulle finne meg en ny dame... bare sånn på spøk. Hun vet at jeg kun tuller. Men når vi kom inn i praten, så spurte jeg henne bare av ren nysjerrighet: Hva ville hun gjort om jeg fant meg ny dame? eller gikk bak ryggen hennes... hun sa bl.a at hun hadde foretrukket å heller bli banket opp noe jævlig istedenfor å oppleve utroskap. Såpass mye hadde det såret henne... og jeg forstår henne godt.

TS, jeg tror du vet hva som er det rette å gjøre. Ikke la deg påvirke av folk med dårlig moral.

Anonymkode: e381e...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur vi deler tankegangen her... Jeg mener det å drive med utroskap og holde på med folk som er i firhold/samboer/gidt er noe av det VERSTE man kan gjøre... seriøst. Det er så umoralskt og forteller ganske mye om de personene som driver på. Her snakker vi om egoisme, empatiløshet, ingen respekt for andre... ja jeg kune listet opp mye. Men disse folkene holder jeg meg LANGT unna. Det er så sårende for den andre motparten at jeg ikke kan tenke meg noe verre.

En gang tullet jeg med kona om at jeg kanskje skulle finne meg en ny dame... bare sånn på spøk. Hun vet at jeg kun tuller. Men når vi kom inn i praten, så spurte jeg henne bare av ren nysjerrighet: Hva ville hun gjort om jeg fant meg ny dame? eller gikk bak ryggen hennes... hun sa bl.a at hun hadde foretrukket å heller bli banket opp noe jævlig istedenfor å oppleve utroskap. Såpass mye hadde det såret henne... og jeg forstår henne godt.

TS, jeg tror du vet hva som er det rette å gjøre. Ikke la deg påvirke av folk med dårlig moral.

Anonymkode: e381e...328

Takk for meningen din! Tror det var akkurat det jeg trengte for å bli dyttet litt i riktig retning og til å ta rette valget. Jeg ønsker ikke å assosiere meg med personer som tydeligvis er så egoistiske at man kun kan tenke på sin egen lykke. 

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for meningen din! Tror det var akkurat det jeg trengte for å bli dyttet litt i riktig retning og til å ta rette valget. Jeg ønsker ikke å assosiere meg med personer som tydeligvis er så egoistiske at man kun kan tenke på sin egen lykke. 

Anonymkode: dc957...5e0

Aller mest synd er det på hun kona til mannen som tok kontakt med dere... kan bare tenke meg hva denne dama trur nå...

Anonymkode: e381e...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aller mest synd er det på hun kona til mannen som tok kontakt med dere... kan bare tenke meg hva denne dama trur nå...

Anonymkode: e381e...328

Hjertet mitt sank til bunns av magen da jeg forstod at det var hun som tok kontakt, jeg kan ikke engang se det for meg hva hun går igjennom. Føler veldig med denne damen

Anonymkode: dc957...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min svigermor har nå holdt på med en gift mann i 1 1/2 år, noe jeg finner forkastelig. Ved gjentatte anledninger har jeg uttrykt at dette er en situasjon jeg ikke er komfortabel i og ikke vil ha noe å gjøre med. Likevel nå forventer min mann og svigermor at vi alle skal treffes for å spise middag. På en måte er jeg interessert i å gå bare for å høre hva denne mannen har å si for seg selv, men samtidig blir jeg kvalm av tanken. Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: dc957...5e0

Regner med at middagen inkluderer også svigerfar

Anonymkode: 2c6f7...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri stilt opp på denne middagen... Av moralske grunner. Spør svigermor om hun ville spist middag med deg og en gift mann om dere holdt på.. Altså seriøst. Bare av å møte opp på middagen, så viser du at du støtter det de driver med.

Jeg er helt enig med deg, dette er helt forkastelig.

Anonymkode: e381e...328

Det blir jo noe helt annet da... 

Om ts holder på med en gift mann så betyr det at sønnen til svigermor blir bedratt. Det er jo er helt annet scenario. 

Dette er ikke ts sitt anliggende. Forkastelig ja, men svigermors privatliv er svigermors privatliv. Kona vet om det så de går jo da ikke bak ryggen på henne. At hun velger å bli er hennes dårlige valg. Det er tydelig mye grums i dette ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...