Gå til innhold

Hvor mange strømpebukser og stay-ups par har du liggende uåpnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ryddet strømpebukse/stay-ups-skuffen, og da viste seg at jeg hadde :

12 stk strømpebukser av 50 den og høyere

10 stk strømpebukser av 40 den og lavere

7 stk strømpebukser i ull og varmt

ups.....og 12 stk stay-ups i diverse tykkelser og farger.....

Så hvor mange har dere?
 

 

Anonymkode: ad55c...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok ikke så mange uåpnet, selv om jeg kjøper en bunke om gangen. Men kan tenke meg at jeg kanskje har en 4-5 strømpebukser, 2-3 par stayups og en del ullstrømpebukser uåpnet, ja. 

Anonymkode: 59045...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok et sted mellom 20-30 i 20 den. Typisk kjøp 3 betal for 2 tilbud, og så bruker jeg bare den ene. Nå har jeg gått en del opp i vekt, så mange av dem passer ikke heller. Burde sikkert gitt dem bort, men hvor gir man bort strømpebukser i str 44-46 når alle vennene mine e er 38-42? Nei ikke så enkelt, så da blir de liggende. 

Anonymkode: e575f...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stay-ups pleier dere kjøpe? Synes det er vanskelig å finne de som er "shiny og glatte". Uten at man ser mønsteret i teksturen så lett. Spesielt sorte. Ellers liker jeg godt gjennomsiktige shiny.

Liker å kjøpe til dama.

Hilsen Mann som lurer 🙂 

Anonymkode: 1dc2f...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte drøssevis på salg hos Floyd.no for ca et år siden. Da flere forskjellige typer. 

Nå i september når jeg skulle i dåp så tok jeg på meg en, den røk kjapt. Så tok jeg neste som fingrene gikk tvers gjennom. Det samme skjedde med to til... Det var som om de var morkne. 

Siden det er så lenge siden jeg kjøpte dem så gidder jeg ikke å klage, men jeg kjøper ikke inn slike igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange, både uåpnede og åpnede. Jeg bruker for det meste fargede strømpebukser, så jeg kjøper gjerne flere når jeg finner noen i mine farger. Er det i tillegg salg eller tilbud, så hamstrer jeg. For eksempel har jeg hamstret lilla og rosa strømpebukser fra Pierre Robert som jeg har funnet i billigkurver hos dagligvarebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎11‎.‎2018 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Hvilke stay-ups pleier dere kjøpe? Synes det er vanskelig å finne de som er "shiny og glatte". Uten at man ser mønsteret i teksturen så lett. Spesielt sorte. Ellers liker jeg godt gjennomsiktige shiny.

Liker å kjøpe til dama.

Hilsen Mann som lurer 🙂 

Anonymkode: 1dc2f...1fe

Kjøper stort sett helt enkle med semishine fra Lindex og Hm. Tror de er 15 el 20 den. 

Anonymkode: 59045...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 18.42, Barkrakk skrev:

Ingen. Spør heller hvor mange strømpebukser med hull i jeg har liggende i skuffa 😅

Som om å "se" skuffen min! Burde definitivt gå til innkjøp av nye strømper 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2018 den 22.28, metempsychosis skrev:

Som om å "se" skuffen min! Burde definitivt gå til innkjøp av nye strømper 🙄

De som har øydelagde strømper: send dei til Swedish Stockings og få rabattkode, samstundes som dei resirkulerer strømpene dykkar. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Jeg ryddet strømpebukse/stay-ups-skuffen, og da viste seg at jeg hadde :

12 stk strømpebukser av 50 den og høyere

10 stk strømpebukser av 40 den og lavere

7 stk strømpebukser i ull og varmt

ups.....og 12 stk stay-ups i diverse tykkelser og farger.....

Så hvor mange har dere?
 

 

Anonymkode: ad55c...d86

Er jo godteskuffen for oss gutta dette her som digger at dere bruker strømper - til hverdags og fest - det gjør bena deres utrolig flotte og sexy - skulle ønske enda fler brukte det - gjør hverdagene gladere :)

Anonymkode: faa39...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid uåpnede strømper, sokker og knestrømper liggende.

Har også ett par nye sokker liggende på jobb. En god kollega var kliss bløt på beina i høst, jeg gav bort mine og det ble skikkelig godt mottatt.  

 

Blir så glad når jeg trenger det. At jeg har vært snill mot meg selv. 

 

Har små barn. Og innimellom kommer en eller annen strømpebukse inntil en borrelås på sko. Og da er strømpen helt ødelagt. Det blir hull tvert. Null stress. Jeg har en til i skuffen. 

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 stk uåpnet. De skal heller ikke åpnes før jeg har prøvd og eventuelt kastet noen av de som ligger i to stappfulle bæreposene innerst i skapet. mange der er brukt én gang, og mange skulle vært kasta.

Anonymkode: 3b356...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...