Gå til innhold

Han vil/kan ikkje ha sex med meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følar meg som tidenes mest overfladiske og vondaste person. Då eg vart saman med kjærasten min var det klårt for meg at vi begge er jomfru, og at vi begge har venta med sex. Vi har det veldig fint saman og han hinter stadig til at vi skal få born og alt. Når eg spør han om vi ikkje kan byrja å ha sex seier han at eg ikkje må freista han og at han må følgja verdiane sine.

Likevel klarer eg nesten ikkje heilt å gje slepp på dette med sex. Eg synest han er så utruleg fantastisk og deileg og det verkar i kroppen etter å ha sex med han. Eg vil så gjerne føla meg nær ham på den måten.. No må han ofte be meg gå vekk når vi kosar osv fordi han vert hard. Til og med når vi kyssar. Eg elska det faktumet at han ville venta til ekteskap, men veit samstundes ikkje heilt om eg ynskjer å verta gift i tidleg tjueåra. Når vi har vore saman i eit år og vi har det så fint og er forelska så byrjar eg nesten å tenkja at han ikkje VIL ha sex.

Korleis kan eg få mindre lyst på han? Eg kjem ikkje til å pressa han og ventar sjølvsagt på han. Då får vi berre ha sex om han sjølv tek initiativ.

Anonymkode: 27c9a...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Då får vi berre ha sex om han sjølv tek initiativ.

Anonymkode: 27c9a...7de

Blir han tent nok vil han ha sex.

Anonymkode: 6ca5e...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir han tent nok vil han ha sex.

Anonymkode: 6ca5e...151

Er det ikkje feil å manipulera slik?

Anonymkode: 27c9a...7de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Analsex.

Anonymkode: 808d2...825

Då vil eg heller la vera.  Poenget er jo at det skal vera noko eg har lyst til òg. Herregud

Anonymkode: 27c9a...7de

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok respektere ham. Men du kan utforske deg selv...

Anonymkode: cb49f...965

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et forhold der en eller begge vil vente med sex, er det faktisk viktig at man respekterer hverandre og spiller på lag. Det betyr at du ikke legger press på han, går inn for å tenne han, eller på andre måter forsøke å lokke. Det er utrolig lett å skyve på grenser, og gå lengre enn hva man egentlig ønsker. Da kan det være greit at man er to som kan holde tilbake og si stopp. Det er kjedelig om man skulle gjøre noe man i ettertid angrer på.

Det er et helt fair valg at man selv ikke ønsker å vente, men da må man kanskje ta konsekvensene av det, og heller avslutte forholdet.

Anonymkode: 2e100...809

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, tror han at han lever i 1812? Hvorfor i all verden vil han vente til dere er gift??? Hadde vært veldig skeptisk til å være sammen med noen som har et såpass anstrengt forhold til seksualitet. 

Anonymkode: 89cf5...c10

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg, han kan ikke ha sex før vi gifter oss. Ikke lett, men jeg støtter han så klart. Hadde vært katastrofe for han, om han hadde gitt etter, så jeg hjelper han også til å ikke gjøre noe dumt. Løsningen for oss er at vi ikke ser hverandre ofte før vi skal gifte oss, men det passer nok ikke for alle. Vil iallfall råde deg til å ikke prøve å få han til å ha sex med deg, få han så fristet at han ikke klarer stå imot, for det vil han nok angre dypt på etterpå. Beste du kan gjøre, om dette er mannen du vil gifte deg med, er å støtte han og respektere hans valg. :) 

Anonymkode: 3a09b...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok respektere ham. Men du kan utforske deg selv...

Anonymkode: cb49f...965

Har hatt sex med meg sjølv i over 10 år så er litt lei av det, faktisk

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, tror han at han lever i 1812? Hvorfor i all verden vil han vente til dere er gift??? Hadde vært veldig skeptisk til å være sammen med noen som har et såpass anstrengt forhold til seksualitet. 

Anonymkode: 89cf5...c10

Han vil berre ha ein partnar i løpet av livet, og du er jo meir sikker om ein er gift

Anonymkode: 27c9a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, tror han at han lever i 1812? Hvorfor i all verden vil han vente til dere er gift??? Hadde vært veldig skeptisk til å være sammen med noen som har et såpass anstrengt forhold til seksualitet. 

Anonymkode: 89cf5...c10

Støttes! 

Anonymkode: 9a87d...9be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ha sex?

Anonymkode: 82d6f...8c5

Har du aldri hatt sex før?

Anonymkode: 8ec3e...7a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikkje feil å manipulera slik?

Anonymkode: 27c9a...7de

Er det? Jeg tviler på at han angrer seg bare han får komme inni deg. Han kommer garantert til å gå fra å være tørrpinn til å bli en sex-maskin. 

Anonymkode: 6ca5e...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, tror han at han lever i 1812? Hvorfor i all verden vil han vente til dere er gift??? Hadde vært veldig skeptisk til å være sammen med noen som har et såpass anstrengt forhold til seksualitet. 

Anonymkode: 89cf5...c10

Synes du det er riktig å gjøre narr av andre sine verdier/overbevisninger?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært som deg, skeptisk til å vente med å ha sex før ekteskap, da det tross alt skal vare for alltid.. Og det kommer til å bli litt krise om dere ikke passer sammen seksuelt. 

Men å gifte seg i begynnelsen av tyveårene er jo egentlig bare en fin ting ❤️ Hvis du er forberedt på å vente på ham kan du like gjerne gifte deg nå. Det er også nå dere kan forvente en smule økonomisk støtte fra foreldre. Og for å gå tilbake til det seksuelle aspektet så er det nå det er gøy å ha sex som kaniner (men bruk for Guds skyld et eller annet p-preparat, p-sprøyte, p-stav e.l). Og hvis dere mot formodning ikke passer sammen i senga så har du enda MASSE tid til å finne kjærligheten med noen du gjør det med. 

 

Anonymkode: 72e51...1f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, tror han at han lever i 1812? Hvorfor i all verden vil han vente til dere er gift??? Hadde vært veldig skeptisk til å være sammen med noen som har et såpass anstrengt forhold til seksualitet. 

Anonymkode: 89cf5...c10

Du trenger ikke gå lenger tilbake enn til 1960 tallet hvor man mente at man skulle vente med sex til man er gift.

 

Anonymkode: 6bfe4...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...