Gå til innhold

Erfaring vedr når hcg er på 0 igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde en bligthed ovum for snart 4uker  siden. Hcg noen dager før den medisinske aborten viste litt over 17.000. Tok graviditetstest i dag og den var positiv. Tok da også CB ukesindikator, den viste 2-3!? Ikke vært plaget og antar at alt kom ut etter tablettene. Vil også kanskje tro at det ikke er så mye som skal ut etter en BO siden det ikke er noe fosteranlegg.. Med tanke på at hcg ikke var så høy, ville jeg trodd at det gikk ut av kroppen fortere enn det har gjort.. 

Fikk også noe jeg tror er eggløsningsslim tidlig denne uka...

Noen som har noen erfaringer/tanker?

Anonymkode: 3b42b...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde uskrapning, og fikk positiv gravidtest 5 uker seinere... Selv om jeg hadde hatt, det som jeg tror, var eggløsningsslim 2 uker etter utskrapningen. Jeg ringte til sykehuset, siden de sa jeg skulle ta en test 4.uker senere, og da skulle den være negativ. De kontrollerte meg, tilfelle ny graviditet eller rester, men fant ingen av delene.. Men jeg var 10 uker på vei etter medisinsk abort + utskrapning, så hadde nok en mye høyere HCG.. Jeg ville ha tatt kontakt med lege, kan jo hente du er gravid på nytt også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BO i uke 8 for meg. Negativ g-test etter ca 3 1/2 uke. Testet ikke hcg. MA i uke 11 tok det over 4 uker før den ble negativ.

Anonymkode: 985fb...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BO i uke 8 for meg. Negativ g-test etter ca 3 1/2 uke. Testet ikke hcg. MA i uke 11 tok det over 4 uker før den ble negativ.

Anonymkode: 985fb...ece

Samme her ang BO’en. Men tror det tok rundt 4 uker før hCG var borte... husker ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...