Rullestolbruker Skrevet 20. november 2018 #21 Skrevet 20. november 2018 Merkelig at det ble drept 50 mennesker. Samme skjedde jo i 2004! https://www.dagbladet.no/nyheter/usa-advarer-mot-kupp-i-haiti/65946354
T-Rex Skrevet 20. november 2018 #22 Skrevet 20. november 2018 1 hour ago, Rullestolbruker said: Merkelig at det ble drept 50 mennesker. Samme skjedde jo i 2004! https://www.dagbladet.no/nyheter/usa-advarer-mot-kupp-i-haiti/65946354 Historien gjentar seg. Det er jo noe alle vet.
Rullestolbruker Skrevet 21. november 2018 #23 Skrevet 21. november 2018 12 timer siden, T-Rex skrev: Historien gjentar seg. Det er jo noe alle vet. Spesielt når det ikke står noe sted om det nye, ikke sant?
T-Rex Skrevet 21. november 2018 #24 Skrevet 21. november 2018 2 hours ago, Rullestolbruker said: Spesielt når det ikke står noe sted om det nye, ikke sant? Jeg glemte ironiflagget.
Gjest PaN Skrevet 21. november 2018 #25 Skrevet 21. november 2018 (endret) 79% av befolkningen liker USA, landet er også strategisk plassert i mellom Amerika, landet har Ambassade i Whasington og konsulat i Orlando Florida. Si meg, hvorfor skulle USA tjene på å ødelegge forholdet til Haiti når de har et så pass godt forhold? Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Eneste landet USA har inntatt med militær makt i det 21 århundret var Iraq som de fleste (inkludert Trump) Mener var det største feiltrinnet USA har gjort, nei, skal du komme med konspirasjonsteorier kom med noe ordentlig. Eneste landet som okkuperer er Russland. Endret 22. november 2018 av PaN
Elaine Marley Skrevet 22. november 2018 #26 Skrevet 22. november 2018 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå