Gå til innhold

Statskupp i Haiti


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, T-Rex skrev:

Historien gjentar seg. Det er jo noe alle vet.

Spesielt når det ikke står noe sted om det nye, ikke sant?

Skrevet
2 hours ago, Rullestolbruker said:

Spesielt når det ikke står noe sted om det nye, ikke sant?

Jeg glemte ironiflagget.

Skrevet (endret)

79% av befolkningen liker USA, landet er også strategisk plassert i mellom Amerika, landet har Ambassade i Whasington og konsulat i Orlando Florida. Si meg, hvorfor skulle USA tjene på å ødelegge forholdet til Haiti når de har et så pass godt forhold?

Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett.

Eneste landet USA har inntatt med militær makt i det 21 århundret var Iraq som de fleste (inkludert Trump) Mener var det største feiltrinnet USA har gjort, nei, skal du komme med konspirasjonsteorier kom med noe ordentlig. Eneste landet som okkuperer er Russland.

Endret av PaN
Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...