Gå til innhold

Statskupp i Haiti


Fremhevede innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Det foregår statskupp i Haiti. Den korrupte regjeringen har drept 50 stk ifm det. Hovedlederen har flyktet til USA og det amerikanske militæret har overtatt flyplassen i hovedstaden. 

Legg merke til at ingen fake news kanaler/aviser skriver noe om det. Typisk! 

20181118_102729.thumb.jpg.e7ced0411f206c1f91d61c19331b37e7.jpg20181118_095807.jpg.7cb551ed4be9f9d2b95e2808e67e2218.jpgScreenshot_20181118-102806_Chrome.thumb.jpg.bf61d1a62b5890b9fbfab277e3b51c8f.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt mye å kreve at de skal skrive om det før det skjer? 

 

  • Liker 3
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
3 hours ago, stan said:

Det er vel litt mye å kreve at de skal skrive om det før det skjer? 

 

Hallo! Det begynte i går og det pågår nå. Spar meg latterliggjøringen! 

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonGangerTo said:

Hallo! Det begynte i går og det pågår nå. Spar meg latterliggjøringen! 

Er du i Haiti?

Da er sikkert norske MSM interessert i en rapport, spesielt om du er norske Silje fra Senja eller noe sånt.

Endret av T-Rex
Skrevet (endret)

Det er noen meldinger på Twitter. Få av disse virker å komme fra Haiti. Det finnes en YouTube video som er viser enkelte av disse. Med noen bilder som er vanskelig å plassere. 

Jeg sier ikke at det ikke skjer noe på Haiti,  basert på Twitter er det en demonstrasjon som har blitt beskutt av snikskyttere. Minst en drept, flere skadde. 

 

Det kan være noe jeg ikke har fått med meg, selvfølgelig. 

 

 

Endret av stan
Skrevet

Angående amerikanske tropper på flyplassen 

 

 

  • Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Hallo! Det begynte i går og det pågår nå. Spar meg latterliggjøringen! 

Hva er det som pågår nå da? 

Du er og Corey Lynn virker å vite mer om dette enn resten av verden. 

  • Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
45 minutter siden, stan said:

Angående amerikanske tropper på flyplassen 

 

 

Valery Romulus lyver! Her er et bilde fra i går postet av en som bor i Haiti. 

20181118_095743.thumb.jpg.81bf495b570e321ea4351724bfdb28b8.jpg

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Valery Romulus lyver! Her er et bilde fra i går postet av en som bor i Haiti. 

20181118_095743.thumb.jpg.81bf495b570e321ea4351724bfdb28b8.jpg

Vanskelig for meg å si hvem som lyver. 

Men om du sjekker websiden til flyplassen går trafikken som normalt. 

http://pap.aan-haiti.com/

Det er jo litt rart? 

Endret av stan
Glemte å lime inn linken
  • Liker 7
Skrevet

Jeg søkte på Haiti på Twitter og fikk masse qanon treff. I call bullshit. 

  • Liker 3
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
9 minutter siden, stan said:

Vanskelig for meg å si hvem som lyver. 

Men om du sjekker websiden til flyplassen går trafikken som normalt. 

http://pap.aan-haiti.com/

Det er jo litt rart? 

Her er to til! 

20181118_223613.jpg.208cc11c6202e05113e61ca0beb057ed.jpg

20181118_223659.jpg.7c1fcaa8da69a3afea1b3c2719a388bf.jpg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet (endret)
20 minutter siden, stan said:

Vanskelig for meg å si hvem som lyver. 

Men om du sjekker websiden til flyplassen går trafikken som normalt. 

http://pap.aan-haiti.com/

Det er jo litt rart? 

Valery Romulus bor i Port St. Lucie, Florida, USA. Michel Martelly flyktet til huset sitt i Palm Beach (20 min unna hvor Valery bor). Hun vet ikke en dritt om hva som foregår i landet sitt. 

Endret av AnonGangerTo
Skrevet
4 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Her er to til! 

20181118_223613.jpg.208cc11c6202e05113e61ca0beb057ed.jpg

20181118_223659.jpg.7c1fcaa8da69a3afea1b3c2719a388bf.jpg

Men ingen amerikanske tropper? Nummer to, refererer til den som Valery Romulus refererer til. 

At det skjer ting på Haiti stemmer nok. Men ikke spre rykter. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet (endret)
4 minutter siden, stan said:

Men ingen amerikanske tropper? Nummer to, refererer til den som Valery Romulus refererer til. 

At det skjer ting på Haiti stemmer nok. Men ikke spre rykter. 

Leser du skikkelig? I bildet nr 2, står det tydelig at "US forces...have taken control of the international airport". Det er det som Bernard Sansaricq skrev. 

Endret av AnonGangerTo
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
12 minutter siden, stan said:

Men ingen amerikanske tropper? Nummer to, refererer til den som Valery Romulus refererer til. 

At det skjer ting på Haiti stemmer nok. Men ikke spre rykter. 

Dette er ikke rykter! 

Skrevet
10 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Leser du skikkelig? I bildet nr 2, står det tydelig at "US forces...have taken control of the international airport". Det er det som Bernard Sansaricq skrev. 

Samtidig er flyplassen åpen. Ingen instilte fly, knapt forsinkelser. Forklar det. 

 

1 minutt siden, AnonGangerTo skrev:

Dette er ikke rykter! 

Neivel. 

Vi får se i morgen. 

 

  • Liker 3
Skrevet
16 timer siden, stan skrev:

Samtidig er flyplassen åpen. Ingen instilte fly, knapt forsinkelser. Forklar det. 

 

Neivel. 

Vi får se i morgen. 

 

Nå har de fleste "fake" nyhetsformidlere rapportert om Haiti. 

Demonstrasjoner og folk som er drept og skadde. Med en president og et folk som ikke helt er på linje. 

Men det er veldig lite om amerikanske tropper som er på øya på grunn av Clintons, slik mange på Twitter hevder. 

Selv ikke Fox News som regnes som etterrettelig nevner dette med et ord. 

Spennende å følge med på nyhetene, både de fake og de faktiske. 

  • Liker 1
Skrevet

Ja hva ble det til? Bildet med amerikanske tropper så ikke helt ut som det var fra Tahiti for min del, men hva vet vel jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...