Gå til innhold

Kunne du ha blitt sammen med en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel ikke stille strengere krav til andre enn til seg selv? 

Anonymkode: a55aa...b53

Man skulle tro det, men som singel kvinne ser jeg mye rart. Menn mellom 50-60 år, som bare vil date kvinner fra 38 år og ned, da de ønsker barn. Jeg er selv lett overvektig, og har blitt avist av kraftig overvektige menn, for de liker bare slanke damer osv. Jeg har og blitt avist av ufør mann, da han ønsket helt frisk partner.

Anonymkode: 2c734...067

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.11.2018 den 10.28, AnonymBruker skrev:

40 år, leier bolig, lever på NAV, dårlig økonomi. Dersom vedkommende var snill, omtenksom og hyggelig, og dere hadde felles interesser og verdier? Hva med en kvinne i samme situasjon, er det noen forskjell? 

Anonymkode: a55aa...b53

Ja, det kunne jeg, hvis jeg hadde blitt forelska og han var super! :)

En ting er å ha lite penger, det er ok, men han måtte hatt orden på økonomien likevel! Dvs ikke levd over evne.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få en avklaring her. Er det gjengs å si om uføretrygdede at de "går på NAV", underforstått de er snyltere (etter manges mening)?

Endret av Mystic woman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mystic woman skrev:

Jeg må bare få en avklaring her. Er det gjengs å si om uføretrygdede at de "går på NAV", underforstått de er snyltere (etter manges mening)?

Når jeg skriver "går på NAV", tenker jeg en fellesbetegnelse på alle som mottar ytelser fra NAV. Ikke at de er snyltere. 

Anonymkode: a55aa...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ella Ellefantella skrev:

Ja, det kunne jeg, hvis jeg hadde blitt forelska og han var super! :)

En ting er å ha lite penger, det er ok, men han måtte hatt orden på økonomien likevel! Dvs ikke levd over evne. 

 

Det er en selvfølge. 

Anonymkode: a55aa...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på hva slags stønad, hvorfor han har den og hva slags person han er i forhold til sykdommen. Er selv kronisk syk og ufør, så jeg dømmer ingen av den grunn. Men jeg må vite at det er gode fremtidsutsikter til et godt liv til tross for sykdom og nav. Noen bumper i veien vil det alltid være med kronisk syke, men ville ikke involvert meg med noen som etter hvert ville blitt pleietrengende feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2018 den 18.24, Jadzia skrev:

Det kommer veldig an på hva slags stønad, hvorfor han har den og hva slags person han er i forhold til sykdommen. Er selv kronisk syk og ufør, så jeg dømmer ingen av den grunn. Men jeg må vite at det er gode fremtidsutsikter til et godt liv til tross for sykdom og nav. Noen bumper i veien vil det alltid være med kronisk syke, men ville ikke involvert meg med noen som etter hvert ville blitt pleietrengende feks. 

Kommer ikke til å bli pleietrengende. 

Anonymkode: a55aa...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...