Gå til innhold

Kunne du ha blitt sammen med en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 år, leier bolig, lever på NAV, dårlig økonomi. Dersom vedkommende var snill, omtenksom og hyggelig, og dere hadde felles interesser og verdier? Hva med en kvinne i samme situasjon, er det noen forskjell? 

Anonymkode: a55aa...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Legokloss skrev:

Hvorfor lever du på nav? Det er veldig essensielt.

Av helsemessige årsaker. 

Anonymkode: a55aa...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alt for gammel. Og lever på nav... betyr det aap eller uføretrygd? Det er en vesentlig forskjell. 

Endret av IommI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, IommI skrev:

Nei, alt for gammel. Og lever på nav... betyr det app eller uføretrygd? Det er en vesentlig forskjell. 

Nå spurte jeg jo egentlig dem i "passende alder". 

Hva er app? 

Anonymkode: a55aa...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. For meg hadde det vært en showstopper tidlig. Men: Det skyldes at jeg har vært i et sånt forhold før og det ødela meg mentalt. Det å være nærmeste pårørende til noen som er syke og hjemmeværende i årevis er grusomt slitsomt. Så å gå bevisst inn i et sånt forhold gjør jeg ikke. Vi ville ikke blitt godt nok kjent en gang slik at verdier, interesser osv ville ha noe å si. Det er den harde og brutale sannheten dessverre. Men det er min sannhet. Garantert andre kvinner som ikke er skadet av min dårlige erfaring og som vil tenke annerledes. Så jeg ønsker deg all lykke og håper du treffer noen som tenker det stikk motsatte av meg 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå spurte jeg jo egentlig dem i "passende alder". 

Hva er app? 

Anonymkode: a55aa...b53

Aap mente jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Uføre har en tendens til å tilegne seg litt snodige holdninger og synspunkt. Og jeg har dessverre sett at litt for mange ender mer og mer opp i sofaen ettersom tiden går. Veldg uheldig at den dørstokkmila vokser seg lengre og lenge.

Anonymkode: 00e88...118

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på. Uføre har en tendens til å tilegne seg litt snodige holdninger og synspunkt. Og jeg har dessverre sett at litt for mange ender mer og mer opp i sofaen ettersom tiden går. Veldg uheldig at den dørstokkmila vokser seg lengre og lenge.

Anonymkode: 00e88...118

Hva om han har flere hobbyer han driver med som han har stor glede og fysisk aktivitet av? Har det noe å si? 

Anonymkode: a55aa...b53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Legokloss skrev:

Okei. For meg hadde det vært en showstopper tidlig. Men: Det skyldes at jeg har vært i et sånt forhold før og det ødela meg mentalt. Det å være nærmeste pårørende til noen som er syke og hjemmeværende i årevis er grusomt slitsomt. Så å gå bevisst inn i et sånt forhold gjør jeg ikke. Vi ville ikke blitt godt nok kjent en gang slik at verdier, interesser osv ville ha noe å si. Det er den harde og brutale sannheten dessverre. Men det er min sannhet. Garantert andre kvinner som ikke er skadet av min dårlige erfaring og som vil tenke annerledes. Så jeg ønsker deg all lykke og håper du treffer noen som tenker det stikk motsatte av meg 🙂

Du ville ikke ha blitt godt nok kjent med en slik mann, skriver du. Betyr det også at du ikke kunne hatt han som venn? Noen ganger utvikler jo vennskap seg til forhold. Vet om flere som har blitt sammen med en de har kjent i årevis før de plutselig eller gradvis falt for hverandre. 

Anonymkode: a55aa...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt. Er på en datingside nå, og de som ikke er i minimum 80% jobb er uaktuelle sammen med røykere og de med grunnskole som eneste utdanning. Har vært sosialkontor for min ex i mitt forrige forhold så dette holder..

Anonymkode: 1d3cb...4ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han har flere hobbyer han driver med som han har stor glede og fysisk aktivitet av? Har det noe å si? 

Anonymkode: a55aa...b53

Ja, det teller veldig positivt så hvis jeg hadde likt deg og følt kjemi så hadde jeg såklart gitt deg en sjanse. 

Anonymkode: 00e88...118

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uaktuelt. Er på en datingside nå, og de som ikke er i minimum 80% jobb er uaktuelle sammen med røykere og de med grunnskole som eneste utdanning. Har vært sosialkontor for min ex i mitt forrige forhold så dette holder..

Anonymkode: 1d3cb...4ce

Du kunne altså ikke blitt sammen med Røkke, siden han bare har grunnskole... 

Anonymkode: a55aa...b53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært uaktuelt. Hadde ikke blitt sammen med en som har så store helsemessige utfordringer at han ikke kan jobbe. 

Anonymkode: e4124...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs på flere ting, som hva disse helsemessige utfordringene er, hvor alvorlig det er, hvordan fremtidsutsiktene er osv.

I utgangspunktet bryr jeg meg ikke spesielt mye om hvor vidt folk leier eller eier eller om de uføretrygdet eller ikke, men jeg er ikke interessert i noen som gjør min økonomi mye dårligere. 

Anonymkode: 2170e...0e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne altså ikke blitt sammen med Røkke, siden han bare har grunnskole... 

Anonymkode: a55aa...b53

 Å har det seg slik at jeg kjenner Røkke fra før han dro til USA. Så for å svare deg, er svaret ja.

Men om du mener at alle med grunnskole som går på NAV er en Røkke er nok svaret nei.

Anonymkode: 1d3cb...4ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Å har det seg slik at jeg kjenner Røkke fra før han dro til USA. Så for å svare deg, er svaret ja.

Men om du mener at alle med grunnskole som går på NAV er en Røkke er nok svaret nei.

Anonymkode: 1d3cb...4ce

Det er det vel ingen som mener. Men det er altså mulig å klare seg godt uten utdannelse.

Endret av Thyra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært uaktuelt. Hadde ikke blitt sammen med en som har så store helsemessige utfordringer at han ikke kan jobbe. 

Anonymkode: e4124...a20

Uansett hva disse utfordringene består i? 

Anonymkode: a55aa...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...