Gå til innhold

Hva heter den største skjørtejegeren du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 11/20/2018 at 6:19 PM, AnonymBruker said:

Dan Johan

Anonymkode: 01e47...fdc

10 minutter siden, Beeblebrox said:

Dan Johan:vetikke:

I følge SSB er det kun seks menn/gutter i Norge med dette navnet, så AB her er MEGET indiskret.

Quote

Det er 6 menn som har Dan Johan som fornavn

https://www.ssb.no/navn#renderAjaxBanner

Anonymkode: 35402...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge SSB er det kun seks menn/gutter i Norge med dette navnet, så AB her er MEGET indiskret.

Så ikke at noen hadde nevnt det før meg, men et slikt navn, så er jo det meste bestemt fra krybben :laugh:

Det må jo være det beste skjørt-jeger-navnet på en nordmann, om ikke annet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beeblebrox said:

Så ikke at noen hadde nevnt det før meg, men et slikt navn, så er jo det meste bestemt fra krybben :laugh:

Det må jo være det beste skjørt-jeger-navnet på en nordmann, om ikke annet!

Sikkert et bra navn, hvis du vil at alle skal vite hvem du er 😛

Anonymkode: 35402...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av menn, Mats.

Av kvinner er det nok meg, men jeg skriver ikke navnet mitt😂

Anonymkode: c8ee9...9b0

Overrasket over at han ikke er nevnt før nå 😂

Anonymkode: 170b8...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

A*****?

Anonymkode: f467f...532

Ikke Jarle a...Men S***

Anonymkode: 0754f...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kompis Christer, vi kan ikke gå noe sted uten at jeg finner ham få en blowjob i en krok etter femten minutter. Skjønner ikke hvordan han får det til. Damene, og en og annen gutt bare flokker seg til for å suge. Han tar begge kjønn, bare han får seg et sug. Helt mystisk hvor oett han får det. En helt vanlig fyr synes jeg, i type hettegenser eller adidas treningsjakke, ikke spesielt pent kledd. Gjerne joggebukse også. Og vipps, noen sitter på kne bak en busk, inne i en krok, på toalettet, nede ved hekken og suger ham. Helt sykt. Går vi på fest, han har sex hele kvelden. Henger vi på byen, han har sex hele kvelden. Skjønner det ikke. 

Anonymkode: 018f3...aef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kompis Christer, vi kan ikke gå noe sted uten at jeg finner ham få en blowjob i en krok etter femten minutter. Skjønner ikke hvordan han får det til. Damene, og en og annen gutt bare flokker seg til for å suge. Han tar begge kjønn, bare han får seg et sug. Helt mystisk hvor oett han får det. En helt vanlig fyr synes jeg, i type hettegenser eller adidas treningsjakke, ikke spesielt pent kledd. Gjerne joggebukse også. Og vipps, noen sitter på kne bak en busk, inne i en krok, på toalettet, nede ved hekken og suger ham. Helt sykt. Går vi på fest, han har sex hele kvelden. Henger vi på byen, han har sex hele kvelden. Skjønner det ikke. 

Anonymkode: 018f3...aef

Har han lyst hår?

Anonymkode: eb044...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kompis Christer, vi kan ikke gå noe sted uten at jeg finner ham få en blowjob i en krok etter femten minutter. Skjønner ikke hvordan han får det til. Damene, og en og annen gutt bare flokker seg til for å suge. Han tar begge kjønn, bare han får seg et sug. Helt mystisk hvor oett han får det. En helt vanlig fyr synes jeg, i type hettegenser eller adidas treningsjakke, ikke spesielt pent kledd. Gjerne joggebukse også. Og vipps, noen sitter på kne bak en busk, inne i en krok, på toalettet, nede ved hekken og suger ham. Helt sykt. Går vi på fest, han har sex hele kvelden. Henger vi på byen, han har sex hele kvelden. Skjønner det ikke. 

Anonymkode: 018f3...aef

Jeg har en greie for menn i adidas joggetøy i diverse varianter, sikkert mange andre som også har det.

Anonymkode: 170b8...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kompis Christer, vi kan ikke gå noe sted uten at jeg finner ham få en blowjob i en krok etter femten minutter. Skjønner ikke hvordan han får det til. Damene, og en og annen gutt bare flokker seg til for å suge. Han tar begge kjønn, bare han får seg et sug. Helt mystisk hvor oett han får det. En helt vanlig fyr synes jeg, i type hettegenser eller adidas treningsjakke, ikke spesielt pent kledd. Gjerne joggebukse også. Og vipps, noen sitter på kne bak en busk, inne i en krok, på toalettet, nede ved hekken og suger ham. Helt sykt. Går vi på fest, han har sex hele kvelden. Henger vi på byen, han har sex hele kvelden. Skjønner det ikke. 

Anonymkode: 018f3...aef

Og du er etterhengende titteren bak busken?

Anonymkode: 65332...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sigmund

Anonymkode: e33bc...407

Skjørtejegeren Sigmund jeg kjenner har ikke bodd i Norge på mange år. Han er til gjengjeld en legende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Alterego666 skrev:

Skjørtejegeren Sigmund jeg kjenner har ikke bodd i Norge på mange år. Han er til gjengjeld en legende.

Legenden sier at han flyttet utenlands da det var tomt for fitte i Norge. 

Nå jakter han eksotiske frukter i det store utland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...