Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for et gavekort på Kiwi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg syntes det er en kjedelig gave

Jo men jeg tenker at det er best isteden for å kjøpe noe de ikke trenger. De vil bruke gavekortet, det vet jeg. 

Anonymkode: 59fd0...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig, kiwi liksom.

Anonymkode: db127...28b

Jeg skal kjøpe senterkort isteden da. Hva er galt med Kiwi? En får jo mye for pengene der. Men kjøper altså senterkort da.  

Anonymkode: 59fd0...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med senterkort er at mange senter også har matbutikker :) 
Da kan dem vurdere selv om dem vil bruke det på bleier, mat, klær, eller interiør :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt på om jeg skal kjøpe det til et ungt par med en baby? Jeg tenker at å kjøpe mat er en nødvendighet, og ikke så spennende eller kos. At de da hadde hatt råd til litt annet for egne penger. Ikke sikkert jeg velger akkurat Kiwi, men det er der de bruker å handle, og tenker de får mest for pengene.

Spørsmål to er om en må handle for alt på gavekortet samtidig? Eller om en på en måte kan handle flere ganger på det. Har jo tenkt å bruke en viss sum. 

Anonymkode: 59fd0...beb

Jeg hadde blitt glad for det, og syntes det var en fornuftig og fin idè! 

Jeg hadde kanskje lagt ved et kort der jeg skrev noe av det du beskriver som tanken bak gaven: Altså at det kanskje kan gjøre at de kan kose seg litt ekstra. 

Anonymkode: acaa5...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket meg det faktisk som student, men ingen ville gi meg det fordi "det er en kjedelig gave" og "ingen gir gavekort på matbutikk"- som familie mente. Hadde noen ønsket seg det eller snakket om at de f.eks skulle hatt mer til mat pga andre naturlige høye utgifter - da hadde jeg gitt det. I denne situasjonen er jeg enig i å gi et universalgavekort da det nok er en del utstyr og lignende de heller kunne trengt bidrag til som småbarnsforeldre. Eller bare for å kunne unne noe til seg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en super gave! De trenger ikke å bruke hele beløpet på en gang.

Anonymkode: fd08b...af6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt! Jeg synes det er super gave, baby or no baby. 

Mest verdifulle gaven er jo noe en har bruk for. En har bruk for mat og dagligvarer stort sett hver dag. 

Anonymkode: e8c61...dda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig, kiwi liksom.

Anonymkode: db127...28b

Ja, voksenlivet kan være kjedelig til tider. Man må kjøpe mat og dasspapir og støvsugerposer og betale regninger, liksom. :roll:

Anonymkode: e8c61...dda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en holdning til det å motta en gave enkelte har 🤔

Syns gavekort i matbutikk, på senter eller generelt er en knall gave! Hadde vært takknemlig for det 😄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentergavekort hadde vært helt topp, da kan man velge selv hvor man skulle bruke dem. 

Hadde jeg hatt dårlig råd og fått gavekort på Kiwi (eller en annen matbutikk) tror jeg det hadde føltes som veldedighet på en veldig ubehagelig måte. En kombinasjon av stakkars deg som ikke har råd til mat, og en manglende tiltro til dømmekraften min når kortet skulle brukes. 

Anonymkode: f2f8a...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt på om jeg skal kjøpe det til et ungt par med en baby? Jeg tenker at å kjøpe mat er en nødvendighet, og ikke så spennende eller kos. At de da hadde hatt råd til litt annet for egne penger. Ikke sikkert jeg velger akkurat Kiwi, men det er der de bruker å handle, og tenker de får mest for pengene.

Spørsmål to er om en må handle for alt på gavekortet samtidig? Eller om en på en måte kan handle flere ganger på det. Har jo tenkt å bruke en viss sum. 

Anonymkode: 59fd0...beb

Ja men mye mer for et på helgø meny når det er små barn inni bildet.

Helgø meny har 2pk libero touch bleier for 79kr, 3 for 2 på grøt og middagsglass. 

Anonymkode: b8e23...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt kjempeglad for det. Mat må jo handles inn hele tiden uansett. 

Anonymkode: 1048c...09c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tibbie skrev:

Tja, jeg ville ikke blitt så begeistret for det, men så er ikke jeg i samme situasjon som to nybakte foreldre. De kan jo se på det som et gavekort på bleier! :) 

Gi det sammen med en ting, som en pose Smash eller noe - så blir det litt mer spennende å pakke opp ;) 

Det er en gave til voksne mennesker.....  Hvor spennende må det være? :rolleyes:

Anonymkode: 4d5ca...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gave til voksne mennesker.....  Hvor spennende må det være? :rolleyes:

Anonymkode: 4d5ca...d28

Jeg er voksen, og eneste grunnen til at jeg elsker gaver, er spenningen. De fleste tingene kan jeg jo kjøpe selv, men å få gaver er likevel det beste jeg vet :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde digga gavekort på kiwi :D Skal du kjøpe på matbutikk finn ut hvilken matbutikk de pleier og handle på. Ellers er gavekort på senter med matbutikk en god ide :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gave til voksne mennesker.....  Hvor spennende må det være? :rolleyes:

Anonymkode: 4d5ca...d28

Enig i dette. Heller en femtilapp ekstra på gavekortet da😉

 

 

Jeg hadde blitt glad for å få et sånt kort i gave,TS 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt veldig stor pris på et gavekort på Kiwi :) Synes det er verre å få gavekort på f.eks Kitchen, noe jeg ofte får. Det er dyrt der og det er ikke noe jeg egentlig trenger der. Mat derimot, det trenger alle. Senterkort som flere foreslår kan jo være en idé, da kan det jo brukes i flere butikker.

Anonymkode: db6d3...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...