Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Kone92 skrev:

Innsett av frys i dag! Krysser alt jeg har for at de ikke ringer meg før innsett🤞🏻 men skal vel litt til at ingen av mine 8 blastoer overlever opptining, vel?

Så spennende! Lykke til! 😁❤ 

Ja det hadde vært maks uheldig om ingen overlevde. På mitt siste fryseforsøk overlevde 2 av 3😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Deseo skrev:

Så spennende! Lykke til! 😁❤ 

Ja det hadde vært maks uheldig om ingen overlevde. På mitt siste fryseforsøk overlevde 2 av 3😊

Takk😀 Ja, regner med at det går fint! Blir spennende å se om det blir innsett av en eller to😄

Skrevet
20 minutter siden, Kone92 skrev:

Innsett av frys i dag! Krysser alt jeg har for at de ikke ringer meg før innsett🤞🏻 men skal vel litt til at ingen av mine 8 blastoer overlever opptining, vel?

Lykke til! 🤞

Skrevet
55 minutter siden, Kone92 said:

Masse lykke til❤️ Gi oss en update!

Skrevet

Innsetting av frys til mandag om 1 av de 2 eggene overlever opptining🤞🤞

• Liker 4
Skrevet

Da er jeg ruger på en blasto. Jeg har fortsatt 7 blasto på frys. Håper det går denne gangen 🤞🏻

• Liker 7
Skrevet
37 minutter siden, Kone92 skrev:

Da er jeg ruger på en blasto. Jeg har fortsatt 7 blasto på frys. Håper det går denne gangen 🤞🏻

🙏🙏 håper på at alt går bra. ❤ 

Skal ha nytt fryseforsøk neste måned selv. 😊 

🤞 for deg❤

• Liker 1
Skrevet
På 20.5.2019 den 18.38, Fnugg skrev:

Forresten: HÆ?

Innleggelse av utmattelse? :P Noen få blir overstimulert, og enda færre trenger innleggelse dersom de blir overstimulert. De pøser ikke på med hormoner uten videre, nettopp for å unngå overstimulering. 

Jeg er gravid nå for andre gang, og graviditet gir langt mer «bivirkninger» enn IVF. Men, det psykiske er selvsagt mye kjipere med IVF (om man ser bort fra svangerskapsdepresjon). 

Når det gjelder Letrozol så ble jeg nokså nedstemt selv av det. 

Høres ikke ut som om den legen har særlig erfaring med IVF? Enten det - eller så er hun i den litt snåle kategorien.

Ja jeg gjensier bare det hun har sagt til oss. Problemet med mitt studie er at det er obligatorisk hver dag fra 08:15 til 15:30, både forelesninger, undervisning og praksis, men 20% fraværsregel. Ergo er det som å være tilbake på videregående, noe som frustrerer alle i klassen.  😪 Nettopp pga. dette så blir det vanskelig å skulle foreta forsøkene i studietiden, da vi må reise til en annen by for å gjøre det i tillegg.

Skrevet
17 hours ago, Naomi1988 said:

16 hours ago, Kone92 said:

Så spennende at mange har innsett i disse dager😀🙌🏻

• Liker 1
Skrevet

16 hours ago, Kone92 said:

Så spennende at mange har innsett i disse dager😀🙌🏻

• Liker 1
Skrevet

For de som skulle være interessert. Jeg fikk beskjed av legen av jeg måtte holde med unna badstue. Så da får jeg ikke blitt med på badstueflåten i helga. Litt usikker på hva jeg skal bruke som unnskyldning 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle dere som har hatt fryseforsøk! Drar man rett på jobb etter innsett eller blir man sykemeldt sånn man blir på ferskforsøk? 

Anonymkode: c8738...5b6

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei alle dere som har hatt fryseforsøk! Drar man rett på jobb etter innsett eller blir man sykemeldt sånn man blir på ferskforsøk? 

Jeg ble ikke sykemeldt etter fersk forsøk, gikk nesten bare rett inn å rett ut igjen som vanlig!☺️

AnonymBruker
Skrevet

Man sykemeldes ikke for innsett. 

Anonymkode: 2934a...a6a

AnonymBruker
Skrevet

OK, så det er vanlig å dra rett på jobb etter innsett. Hvis man har innsett tidlig om morgen liksom?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, så det er vanlig å dra rett på jobb etter innsett. Hvis man har innsett tidlig om morgen liksom?

Om du kjenner behov for det, kan du jo be om en sykemelding, eller bare bruke egenmelding? Fysisk sett, er det sjeldent nødvendig. :) 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du kjenner behov for det, kan du jo be om en sykemelding, eller bare bruke egenmelding? Fysisk sett, er det sjeldent nødvendig. :) 

Husker bare de snakket noe om å unngå tunge løft de første 48 timene(?) osv når jeg hadde innsett på ferskforsøk. Men mulig det er annerledes når det er innsett fryseforsøk ? Jeg får høre hva de tenker siden jeg har en veldig krevende fysisk jobb, 

AnonymBruker
Skrevet

Når hadde dere forresten innsett i fryseforsøk? Skal på UL på mandag og ca hvor mange dager etter det kan jeg regne med innsett? 

Skrevet

Vet noen hvor lenge man bruker å få positiv test ved kjemisk? Synes ikke strekene mine blir noe sterkere 😌

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker bare de snakket noe om å unngå tunge løft de første 48 timene(?) osv når jeg hadde innsett på ferskforsøk. Men mulig det er annerledes når det er innsett fryseforsøk ? Jeg får høre hva de tenker siden jeg har en veldig krevende fysisk jobb, 

Gjelder fersk forsøk. Eggstokkene kan være større etter alle medisinene og kan vri seg om hverandre (hvis man fikk mange egg ut) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...