Gå til innhold

Har du noen gang trodd at du visste alt om en annen person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mange ganger følt meg så utlevert, tenkt at alle visste alt om meg; at jeg måtte beskytte sårbarheten i å skjule enkelte deler av meg for å få være i fred. 

Så ser jeg meg rundt, innser at jeg ikke vet alt om noen mennesker rundt meg. Selv om de skriver en bok. Selv om de er åpne i sosiale medier. Selv om det er en av de nærmeste som du har kjent hele livet. Man kan aldri si seg utlært på en annen person; man blir aldri helt utlært på seg selv en gang. Bare jeg har vært i min kropp hvert sekund av mitt liv, men jeg husker ikke hvert sekund. Mye er glemt. 

Føler du at du kjenner noen så godt at du kan si at du kjenner alle sidene ved dem? Kjenner du deg selv godt?

Anonymkode: 213c9...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg aldri tenkt. Folk skjuler mye og det gjør jeg også så man vet aldri alt om noen.

Jeg synes at jeg kjenner meg selv ganske godt, men ikke alt jeg er sikker på med meg selv heller.

Anonymkode: 0ed53...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange ganger følt meg så utlevert, tenkt at alle visste alt om meg; at jeg måtte beskytte sårbarheten i å skjule enkelte deler av meg for å få være i fred. 

Så ser jeg meg rundt, innser at jeg ikke vet alt om noen mennesker rundt meg. Selv om de skriver en bok. Selv om de er åpne i sosiale medier. Selv om det er en av de nærmeste som du har kjent hele livet. Man kan aldri si seg utlært på en annen person; man blir aldri helt utlært på seg selv en gang. Bare jeg har vært i min kropp hvert sekund av mitt liv, men jeg husker ikke hvert sekund. Mye er glemt. 

Føler du at du kjenner noen så godt at du kan si at du kjenner alle sidene ved dem? Kjenner du deg selv godt?

Anonymkode: 213c9...c30

Det er leken til idiotene du snakker om. Ikke gi dem mer makt. Idiotene har ikke så mye å gjøre på. Du må bare overse alle idiotene. Det generelle nivået er skylavt. Og de liker det sånn. Og hvisker og tisker når andre ikke er som dem. 

Fordi de synes det er viktig at noe dårlig blir ansett som bra. (Det gavner dem)

Veldig ukomplisert. 

Anonymkode: bce2a...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...