Gå til innhold

Dere som ikke er slank. Blir dere missunelig på de som er det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både og missunnelig på dem. 
Skulle gjerne ha hatt en tynnere og strammere kropp. Men vet at da må jeg spise veldig anderledes en det jeg gjør i dag. 
Og når jeg ser de tynne på jobben som sitter og piller i maten sin, så synes jeg egentlig det er helt greit slik jeg ser ut. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du helt ærlig på at slanke har mer komplekser for kroppen sin enn overvektige bare fordi du hører venninnene dine klage for ting? 

Jeg er selv slank og kan ikke si mine slanke venner klager noe på kroppen sin. Jeg har heller ikke noe komplekser for min. Tvert i mot synes jeg jo det er fint å kunne sprade rundt i badedrakt eller bikini i en flott kropp :)

Anonymkode: 16cd9...915

Jeg er slank, og har store komplekser for min kropp. Er veldig misunnelig på de med flat mage. Trener ikke, og greier ikke å finne noen form for motivasjon til å trene. Er en sånn som kan spise hva jeg vil uten å gå opp i vekt, så jeg ligger rundt 3000 kcal daglig så jeg ikke skal gå ned i vekt. Spiser ganske sunt, og liker ikke godis/potetgull. Ligger rundt 20 i BMI, men midjemålet mitt er over 80cm på det smaleste. Bruker ellers XS/S i alle klær, men magen min plager meg mer enn den burde gjøre, faktisk såpass at jeg ikke tør å vise meg foran andre i bikini eller undertøy. Prøver å snu tankegangen rundt dette, men det er ikke lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Det er mange slanke jeg aldri ville byttet kropp med. Heller noen kilo for mye og veltrent, enn tynn og utrent! 

Dessuten, jeg har vært slank det meste av livet mitt, og å være slank er ikke nødvendigvis å være lykkelig. Jeg setter ingen likhetstegn mellom slank og tilfreds/lykkelig. Å være slank er heller ikke nødvendigvis å være penere. Det hender ganske ofte at jeg tenker "Hun hadde kledd noen kilo mer på kroppen!". 

Selv har jeg ca 10 kilo på kroppen som jeg jobber med å få bort. Jeg vil ikke bli petit da heller, men jeg har ingen ønsker om å være svært slank. Jeg liker formene mine, selv om det godt kan bli LITT mindre av dem. :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne gått ned 5-10 kilo, men er ikke misunnelig på noen! Jeg har så mye fint i livet mitt som er utrolig mye viktigere enn hvordan kroppen min ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn negativ misunnelse i hvert fall. Jeg bruker de som forbilder kroppsmessig, og spør gjerne om råd ang trening og kosthold. Men ikke tjukk-tynne hengslete folk, synes det er fint med lange ledd, og litt markerte muskler, samt former på hofter og pupper. 

Anonymkode: 7e794...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som slank tror jeg det er mer motsatt. Jeg er misunnelig på de klumpete menneskene som klarer å gi fullstendig blaffen om de ser feite og blubbete ut. De bare spiser videre uten en eneste bekymring og det virker som en herlig tilværelse. Jeg skulle ønske jeg hadde det i meg å klare det. Ååå som jeg hadde kost meg hvis jeg kunne slafse inn på med utømmelige mengder digg over alt og hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 182 og veier 55 kg. sjekket vekta for 1 uke siden. og jeg spiser normalt. 
jeg har bare ikke en kropp som legger på seg, men nå har jeg psykiske sykdommer.

Anonymkode: 306e2...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 og veier 61 kg. Jeg blir misunnelig på dem som er slankere. Fra midjen og til halvveis på låra er det... æsj. Hater å se det. 71 cm rundt midje, 88/89 det bredeste rundt det største området på magen. Ikke noe thigh gap. Hip dip og. Jeg gikk ned i vekt, og puppene ble mindre. Magefettet går aldri vekk. I tillegg har jeg et keisersnitt bak meg, så det er et "hakk" nederest på magen/øvesrt på vulva, som gjør at magen min ser enda mer dvask ut. Hater magen min, skulle ønske den var helt flat. Men neida

Begynte å trene styrke i august, men ser ingen resultater enda. Litt min egen feil, da jeg sliten med viljestyrken OG har en mann som liker å lage god mat. 

Anonymkode: ce8c0...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke misunnelig på andre lave kvinner med korte bein (slik som meg) som er slanke, for det har jeg jo selv vært tidligere og kunne vært igjen hvis jeg gadd. Jeg blir derimot misunnelig på høye slanke kvinner med lange bein. Har de fine pupper og et pent ansikt i tillegg hjelper ikke det mye på misunnelsen. Så jeg blir altså misunnelig på en kroppsfasong jeg aldri har mulighet til å få samme hvor mye jeg slanker meg eller trener. 

Anonymkode: f2fa3...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen ganger. I hvert fall når jeg ser hvor bra de ser ut i litt tettsittende klær. Jeg er ikke overvektig, men er ganske dvask.

Jeg har prøvd litt ulike treningsformer, men ikke funnet noe jeg trives med. Målet mitt hadde nok ikke vært å bli veldig trent, men litt mer stram hadde ikke gjort noe. Jeg ønsker også å kunne spise normal mat og kose meg iblant.

Før var jeg veldig tynn og da var jeg heller ikke særlig fornøyd, men jeg prøver å snu denne tankengangen. Jeg har jo ting som er fint med kroppen selv om jeg ikke er trent og selv om målet mitt etterhvert er å trene mer så prøver jeg å fremheve de tingene jeg liker. Jeg tror ikke at ting blir bedre å snakke seg selv ned bare fordi kroppen ikke er perfekt eller akkurat slik man vil ha den :)

Anonymkode: c61ae...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er misunnelig. Samtidig hadde jeg ikke vært fornøyd da heller. Er alltid noe å utsette på seg selv..

Anonymkode: 07bb4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...