Gå til innhold

Dere som ikke er slank. Blir dere missunelig på de som er det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke skank. Har nok 5-7 kg for mye og er ikke særlig trent. Prøver å trene to ganger i uken + noen turer. 

Jeg kjenner på at jeg blir litt og skulle ønske jeg var slank og trent. 

Anonymkode: 643df...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i en prosess hvor jeg nå går ned i vekt. Begynte på 90, er på 84 nå. Til tross for at jeg går ned i vekt, har jeg alltid vært fornøyd med kroppen min. Jeg vil bli strammere, og slankere, og ikke minst sunnere. Jeg har vært sunn lenge nå, også har jeg klart å trene tre ganger i uka. Begge deler hjelper så utrolig mye på hva slags tankesett jeg har! Det at jeg spiser sunt bidrar til at hjernen får næring, kroppen generelt får næring, og jeg føler med bedre. Trening bidrar også til god psykisk helse! 

Så nei, jeg er ikke misunnelig på de som er slanke. Noen som er slanke er ikke nødvendigvis lykkelige, eller glade, og det er mange som kanskje ikke føler seg bra i det hele tatt. Noen er selvfølgelig det, men det er ikke nødvendigvis hvorvidt man er slank eller ei som bestemmer hvordan du er psykisk!

Anonymkode: dad0b...0bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste kvinner sitter og ser på andre kvinner og skulle ønske de enten hadde de bena, den magen, den rompa osv. 

Jeg er definitivt misunnelig på de som kan spise hva de vil og fremdeles holde seg slank uten å trene. Eksen min (også kvinne) var et matvrak og kunne spise opp mot 3000 kalorier om dagen uten å legge på seg. Hun var høy, slank og hadde aldri trent en dag i sitt liv. 

Jeg er litt lubben, men kan ikke si jeg er misunnelig eller sjalu på slanke jenter. Det er jo på en måte mitt eget valg å ha den kroppsfasongen jeg har. Det er fullt mulig for meg å trene meg slank, så det gir ikke mening å være misunnelig på noe jeg fint kan oppnå selv om jeg gadd. 

Anonymkode: e238b...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 kg overvektig og nei det er jeg ikke. Når jeg hører og ser hvor mye komplekser mine slanke venninner sliter med så er jeg veldig fornøyd med meg selv 😊 Nyter sommeren i bikini og får kjøpt de klærne jeg ønsker. Jeg trener tre ganger i uken og går jeg ned i vekt så er det bare et pluss. 

Anonymkode: c365f...e32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var tynn fram til jeg var 21. Jeg var ikke mer glad eller lykkelig, da jeg var tynn. Dessuten liker jeg å være tjukk. Det er koselig, og jeg er mer komfortabel nå, enn jeg noensinne har vært. Jeg liker meg som jeg er, og menn også! 

Anonymkode: 50412...0dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, prøver å ikke være det.

Den gang jeg drev med konkurranser og den slags, og trente 15-20 timer i uka, følte jeg meg feit og stygg. Jeg brukte den gang størrelse 34-36, veide 70 kg (trente mye styrke), og hang meg opp i vekta - dessverre. Jeg ser jo i dag at jeg var veldig tynn, jeg var tynnere enn flere av mine venninner og de jeg trente med. Akk den som kunne sagt til 14-årige SPOCA at hun faktisk var ganske flott. 

Nå veier jeg mye mer, og jeg har gått ned snart 80 kg, og jeg vil gjerne ned til ca 75-80 kg, men jeg lengter ikke tilbake til den tida. Det var et følelsesmessig kaos, ødelagt av mange år med mobbing. Dessverre. 

Endret av SPOCA
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% ærlig. Jeg vil ikke være slank. Jeg jobber med å gå ned i vekt, er sykelig overvektig mann. Slank er ikke noe jeg trakter etter, ei har jeg aldri ønsket å være det. Jeg har vært slank tidligere i ungdommen.  På grunn av høyde og kroppsbyggning så har jeg funnet ut at jeg skal veie litt over 100kg for å være sunn og frisk (bmi er ikke enig i det). Å være slank for å være slank har ingen betydning. 

Anonymkode: 586ce...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 30 kg overvektig og nei det er jeg ikke. Når jeg hører og ser hvor mye komplekser mine slanke venninner sliter med så er jeg veldig fornøyd med meg selv 😊 Nyter sommeren i bikini og får kjøpt de klærne jeg ønsker. Jeg trener tre ganger i uken og går jeg ned i vekt så er det bare et pluss. 

Anonymkode: c365f...e32

Men tror du helt ærlig på at slanke har mer komplekser for kroppen sin enn overvektige bare fordi du hører venninnene dine klage for ting? 

Jeg er selv slank og kan ikke si mine slanke venner klager noe på kroppen sin. Jeg har heller ikke noe komplekser for min. Tvert i mot synes jeg jo det er fint å kunne sprade rundt i badedrakt eller bikini i en flott kropp :)

Anonymkode: 16cd9...915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke skank. Har nok 5-7 kg for mye og er ikke særlig trent. Prøver å trene to ganger i uken + noen turer. 

Jeg kjenner på at jeg blir litt og skulle ønske jeg var slank og trent. 

Anonymkode: 643df...6fa

Nå er vel jeg pr definisjon slank men dårlig trent. Tror jeg er det man kan kalle tynnfeit. Skulle ønske jeg elsket å trene og ikke likte snop og kaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt! Skulle ønske jeg hadde samme selvkontroll (ovenfor mat), og viljestyrke til å opprettholde en slik kropp. 

Anonymkode: 61d5a...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sjalu/musinnelig på den måte - men ja, jeg skulle gjerne hatt en flott kropp.

Jeg vet at det ikke endrer tilværelsen min, for jeg har vært både tynn/slank/lett lubben - og ingenting i livet mitt forandret seg jo av den grunn. Jeg flyttet bare det dårlge selvbildet mitt fra vekt til mer spesifikke ting (type «ja, jeg er slank - men puppene mine er grusomme, ingen hadde likt meg uten klær») - så jeg vet at jeg bare endrer hva jeg er sterkt misfornøyd med. 

Men ja. Og nei, jeg er ikke ungdom - jeg er 38 år og har tenkt sånn hele livet, siden jeg gikk på førskolen :roll: Bortkasta tid altså.

Anonymkode: 438e4...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg så en skikkelig tynn jente på trikken begynte jeg å gråte. Slet med å puste og ble helt ødelagt resten av dagen. Det var direkte vondt. Jeg veier sikkert 63 kg nå.

Anonymkode: b42a0...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist gang jeg så en skikkelig tynn jente på trikken begynte jeg å gråte. Slet med å puste og ble helt ødelagt resten av dagen. Det var direkte vondt. Jeg veier sikkert 63 kg nå.

Anonymkode: b42a0...1b1

Du ER jo tynn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, SPOCA skrev:

Nei, prøver å ikke være det.

Den gang jeg drev med konkurranser og den slags, og trente 15-20 timer i uka, følte jeg meg feit og stygg. Jeg brukte den gang størrelse 34-36, veide 70 kg (trente mye styrke), og hang meg opp i vekta - dessverre. Jeg ser jo i dag at jeg var veldig tynn, jeg var tynnere enn flere av mine venninner og de jeg trente med. Akk den som kunne sagt til 14-årige SPOCA at hun faktisk var ganske flott. 

Nå veier jeg mye mer, og jeg har gått ned snart 80 kg, og jeg vil gjerne ned til ca 75-80 kg, men jeg lengter ikke tilbake til den tida. Det var et følelsesmessig kaos, ødelagt av mange år med mobbing. Dessverre. 

Det der kjenner jeg meg skikkelig godt igjen i. Alle sa at jeg var flott, men jeg syns jeg var tjukk. Jeg så tallene på vekten, og tok ikke muskler i betraktning. Jeg utviklet dessverre anoreksi, og var totalt mindfucked. Jeg er 171, og veide 60kg. Før jeg ble syk. Jeg var ikke tjukk, da. 

———

Nei. Jeg liker å være litt tjukk. Jeg er komfortabel i meg selv. Det eneste jeg ikke liker er å gå med utringede overdeler, da jeg syns det ser for vulgært ut. Jeg foretrekker at folk ser meg i øynene, og ikke på brystene mine. Jeg går uansett alltid med en eller annen band t-shirt, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Du ER jo tynn

Ikke tynn..  Er sikkert 167 høy

Anonymkode: b42a0...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tynn..  Er sikkert 167 høy

Anonymkode: b42a0...1b1

Du er iaklefall innenfor normalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du helt ærlig på at slanke har mer komplekser for kroppen sin enn overvektige bare fordi du hører venninnene dine klage for ting? 

Jeg er selv slank og kan ikke si mine slanke venner klager noe på kroppen sin. Jeg har heller ikke noe komplekser for min. Tvert i mot synes jeg jo det er fint å kunne sprade rundt i badedrakt eller bikini i en flott kropp :)

Anonymkode: 16cd9...915

Nå skrev jeg ut fra mitt ståsted og dro ikke alle under en kam 😊 Sa heller ikke hva jeg trur andre slanke sliter med. Men veit hva mine venninner sliter med og er glad jeg ikke har det sånn tross mine 30 kg for mye. 

Anonymkode: c365f...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke skank. Har nok 5-7 kg for mye og er ikke særlig trent. Prøver å trene to ganger i uken + noen turer. 

Jeg kjenner på at jeg blir litt og skulle ønske jeg var slank og trent. 

Anonymkode: 643df...6fa

Jeg er slank og veltrent, har fått høre fra flere at de er misunnelige, kunne drept for kroppen min, at jeg er heldig som ser ut som jeg gjør, osv..

Flaks er det i hvert fall ikke, ligger mye arbeid bak ;) Vil du nok, så klarer du også å bli slank og veltrent, du trenger ikke ha så lang vei å gå, du har ikke mange kg for mye, og er i gang med trening, så du er faktisk på vei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Sist gang jeg så en skikkelig tynn jente på trikken begynte jeg å gråte. Slet med å puste og ble helt ødelagt resten av dagen. Det var direkte vondt. Jeg veier sikkert 63 kg nå.

Anonymkode: b42a0...1b1

Da bør du skjerpe deg. Ærlig talt begynne å gråte fordi du ser noen som er slank? Slutt å vær så stakkarslig. 

 

Jeg har selv vært slank og var helt klart mer fornøyd da enn jeg er nå som 25kg overvektig. Klær både passer bedre og ser bedre ut når man er slank.

Anonymkode: 27c08...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...