Gå til innhold

Hvorfor blir skandinaviske jenter sett på som løse og lette på tråden utenfor skandinavia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt det nesten alle plasser jeg reiser. Er mye rundt i Europa og reiser og virker som alle har samme inntrykk. De kler seg billig og er ute etter sex. Mulig man har blitt så vandt til det at man ikke legger merke til det selv. Noen som kan forklare hvorfor akkurat skandinaviske jenter fremstår sånn for andre?

Anonymkode: bc638...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En myte jeg aldri har hørt. Og jeg har reist mye og bor for tiden i utlandet.

Anonymkode: 171f3...d2b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd, derimot vitser alle om at vi drikker så mye, men på en positiv måte. 

Anonymkode: 04e40...1d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En myte jeg aldri har hørt. Og jeg har reist mye og bor for tiden i utlandet.

Anonymkode: 171f3...d2b

Er du jente? Isåfall er det kanskje ikke rart de ikke sier til deg at norske jenter oppfører seg billig. 

Anonymkode: bc638...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at ikke dette er fordi du har lest på kg?! Her inne ser man det hele tiden, men har absolutt aldri hørt noen si det når jeg er på reise. Ingen behandler meg med dårlig respekt eller nevner noe om det heller. Dette er bare stereotypier. 

Noen kan nok oppfylle disse, men det er nok mye hvordan du ter deg. 

På samme måte så er ikke alle utenlandske menn så drittsekk som norske damer liker å si...

Anonymkode: a227f...aa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hørt det nesten alle plasser jeg reiser. Er mye rundt i Europa og reiser og virker som alle har samme inntrykk. De kler seg billig og er ute etter sex. Mulig man har blitt så vandt til det at man ikke legger merke til det selv. Noen som kan forklare hvorfor akkurat skandinaviske jenter fremstår sånn for andre?

Anonymkode: bc638...572

Fordi seksualmoralen er en annen i likestilte land enn i mange underutviklete.

Anonymkode: 44161...ff0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og jeg tror nok det ligger noe i det. Vestlige kvinner (ikke bare skandinaviske) er generelt litt "villere" og lettere på tråden enn i andre kulturer. Ikke at det er noe galt i det!

Vi både drikker mer og er litt mer løse på tråden - dette gjelder gutter også, forøvrig! Ikke bare oss kvinner :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er det. Det er så lett å få seg et ligg av norske jenter. Flere jeg kjenner har blitt overrasket over hvor løse norske jenter faktisk er! Og igjen, ikke alle, men veldig mange.

Anonymkode: ef8be...94f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi seksualmoralen er en annen i likestilte land enn i mange underutviklete.

Anonymkode: 44161...ff0

Synes ikke seksualmoralen i Norge er så himla bra heller. Æsj. Folk legger seg ned med alt , gjerne i fylla og der var noen kjørt på tjukka, får et barn de ikke vil ha og evt kjønnssykdommer. 

Anonymkode: a227f...aa2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fordi de er det. Det er så lett å få seg et ligg av norske jenter. Flere jeg kjenner har blitt overrasket over hvor løse norske jenter faktisk er! Og igjen, ikke alle, men veldig mange.

Anonymkode: ef8be...94f

Hvorfor skulle de ikke være det, om de liker sex?

Anonymkode: 44161...ff0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du jente? Isåfall er det kanskje ikke rart de ikke sier til deg at norske jenter oppfører seg billig. 

Anonymkode: bc638...572

Så du er gutt/mann, ts?

Anonymkode: d9e16...839

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikker på at ikke dette er fordi du har lest på kg?! Her inne ser man det hele tiden, men har absolutt aldri hørt noen si det når jeg er på reise. Ingen behandler meg med dårlig respekt eller nevner noe om det heller. Dette er bare stereotypier. 

Noen kan nok oppfylle disse, men det er nok mye hvordan du ter deg. 

På samme måte så er ikke alle utenlandske menn så drittsekk som norske damer liker å si...

Anonymkode: a227f...aa2

Er forsåvidt enda værre i land som Egypt, Tyrkia, Hellas osv. Der er det jo en kjennesgjerning at de ser på nordiske jenter som billig og løssluppne. Men i Eurpa hadde jeg ikke forventet å få så mye kommentarer på det.

Anonymkode: bc638...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er forsåvidt enda værre i land som Egypt, Tyrkia, Hellas osv. Der er det jo en kjennesgjerning at de ser på nordiske jenter som billig og løssluppne. Men i Eurpa hadde jeg ikke forventet å få så mye kommentarer på det.

Anonymkode: bc638...572

Du mener at Hellas ikke er i Europa? 

Anonymkode: b9f46...75e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle de ikke være det, om de liker sex?

Anonymkode: 44161...ff0

Fordi menn flest syns det er direkte usexy med sånne kvinner. Har hørt mange kvinner som syns det samme om menn som holder på som horebukker. Seksualmoralen i Norge er kvalm syns jeg. Oppfører seg mere som dyr er min mening.

Anonymkode: bc638...572

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle de ikke være det, om de liker sex?

Anonymkode: 44161...ff0

Kjør på, det er ikke jeg som får kjønnssykdommer, men det blir for dumt å klage på ryktet i ettertid.

For en stund siden var det første som møtte turister på Oslo S store reklameplakater som advarte mot lokalbefolkningen fordi nordmenn er på Verdenstoppen/Europatoppen med Klamydia. 

Anonymkode: ef8be...94f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjør på, det er ikke jeg som får kjønnssykdommer, men det blir for dumt å klage på ryktet i ettertid.

For en stund siden var det første som møtte turister på Oslo S store reklameplakater som advarte mot lokalbefolkningen fordi nordmenn er på Verdenstoppen/Europatoppen med Klamydia. 

Anonymkode: ef8be...94f

Enig. Syns det er flaut å reise rundt å føle at alle ser på en som hore når man kommer fra norge. Og argumentet med at jeg har lyst på sex er for dårlig. Jeg har lyst på is og potetgull også, men prøver å begrense det. At folk har sex utenfor forhold er ikke bra egentlig. Hadde de enda holdt seg til en partner og ikke flydd rundt på tinder å pule alt som har puls.. 

Anonymkode: bc638...572

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi menn flest syns det er direkte usexy med sånne kvinner. Har hørt mange kvinner som syns det samme om menn som holder på som horebukker. Seksualmoralen i Norge er kvalm syns jeg. Oppfører seg mere som dyr er min mening.

Anonymkode: bc638...572

De de har seg med synes jo ikke det. Det er vel ikke snakk om ekteskapskandidater fra noen av sidene her.

Anonymkode: 44161...ff0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De de har seg med synes jo ikke det. Det er vel ikke snakk om ekteskapskandidater fra noen av sidene her.

Anonymkode: 44161...ff0

Så du har aldri tenkt å finne deg en ektemann?

Anonymkode: ef8be...94f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig helt enig i at seksualmoralen i Norge er ganske kvalm. Det er en grunn til at jeg ikke er seksuelt aktiv selv om jeg "burde" være det ift alder. Samtidig beskrives på en side jenter i Norge som løsslupne mens det klages over at menn ikke får oppfylt sitt naturlige behov (å tømme seg). Nordmenn generelt er løsslupne og har en usunn drikkekultur, men det er ikke akkurat slik at jentene er verre enn gutta. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Syns det er flaut å reise rundt å føle at alle ser på en som hore når man kommer fra norge. Og argumentet med at jeg har lyst på sex er for dårlig. Jeg har lyst på is og potetgull også, men prøver å begrense det. At folk har sex utenfor forhold er ikke bra egentlig. Hadde de enda holdt seg til en partner og ikke flydd rundt på tinder å pule alt som har puls.. 

Anonymkode: bc638...572

Er du kvinne eller mann selv, ts?

Anonymkode: d9e16...839

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...