Gå til innhold

Svigerdatter som skal realisere seg selv på bekostning av min sønn. Er dette riktig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest studentmammaen

Stakkars svigerdatter. Jeg får umiddelbart en trygg følelse av at dette er en familie som tenker langsiktig ,og både tenker barnets beste og karriere.. Burde ikke dette trygge deg som både mamma , svigermor og bestemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke feil å ta utdannelse. På sikt sikrer det at familien får det trygt økonomisk.

Min svigermor har sagt til meg flere ganger at jeg skulle ha jobbet 100%. Hver gang har jeg svart at det blir for tøft. Til slutt presterte hun å si krast til meg at hun har aldri forstått hvorfor jeg ikke jobber 100 %. Jeg jobber 80% i turnus med jobb hver 3. helg. Har 4 barn og mer enn nok å gjøre. Hvorfor må utenforstående blande seg inn i noe som ikke angår dem?

Anonymkode: 9dc7f...ed6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom mine svigerforeldre på noen som helst måte antydet at min utdannelse var bortkastet så ville jeg på alvor ha forstått hvor dumme svigerforeldre jeg hadde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj blir så kvalm av svigermødre som skal blande seg inn i alt og «beskytte gullet» sitt. 🤢

Anonymkode: e9603...eba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, så flaut at et voksent menneske blander seg slik inn i din egen familie. Blir flau over deg. 

Anonymkode: 289ea...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenke så heldig barnebarn du har som får være hjemme med foreldre litt lenger :) Samtidig som din svigerdatter gjør noe fornuftig! Hvordan var det da dere hadde små barn? Gikk du i jobb hele barndommen deres?

Anonymkode: f8d2b...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...