lillesky Skrevet 3. april 2005 #62 Skrevet 3. april 2005 Men Liselotte kan ikke nomineres denne gangen... Får håpe det kommer inn en kjekkas i kveld da!
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #63 Skrevet 3. april 2005 Men Liselotte kan ikke nomineres denne gangen... Får håpe det kommer inn en kjekkas i kveld da! Åja! Stemmer det.... Hun ryker vel neste gang.. Åja, siden Michael måtte gå.. Spennende å se ikveld..
Alterna Skrevet 3. april 2005 #65 Skrevet 3. april 2005 En ny Michael hadde gjort seg. Synd han måtte gå, endelig noe flott å se på, og så måtte han kastes ut pga fortiden sin...
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #66 Skrevet 3. april 2005 Vil ikke ha inn flere nå. Egentlig ikke jeg heller. Det blir litt sleipt å slippe unna halve tiden... Men... hadde jo vært moro også, om han/hun skapte noe liv & røre
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #67 Skrevet 3. april 2005 liv & røre kunne liselotta laga mer av, som starta en chickfight eller noe sånt
lillesky Skrevet 3. april 2005 #68 Skrevet 3. april 2005 Jeg vil ha inn flere! Men en ny mann er vel bare kjedelig? Hvis han ikker fin å se på da! Hadde håpet hun Lotte-dama hadde fått Dennis på kroken eller herjet enda mer med Elita. Blir spennende iallefall! Snart skjer det! *finne frem ost og kjeks*
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #69 Skrevet 3. april 2005 Støtter deg i at Lotte-dama må herje enda med med Elita. Nå som Tina er ute, er det bare Lotte-dama som kan plage Elita før hun blir nominert ut. Blondine er blondine verst, hadde passet perfekt.
Gjest happyending Skrevet 3. april 2005 #70 Skrevet 3. april 2005 Hvis de kan få mer action i huset ved å sende inn nye deltakere, så for all del.. Men jeg kan aldri tenke meg at evt nye deltakere har noe som helst sjanse til å vinne.. Dessverre.. (for dem) Utover det, så syns jeg ikke aprilspøken var morsom i det hele tatt.. Og så ville jeg heller hatt Laila eller Patrick hjem..
lillesky Skrevet 3. april 2005 #71 Skrevet 3. april 2005 Egentlig greit å bli kvitt Tina, synes hun har vært litt masete de siste dagene. Jeg tror Britt har gode sjanser for å vinne, selv om hun ikke har vært inne like lenge som de andre. Får håpe det blir spennende med den nye deltakerern etterhvert!
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #72 Skrevet 3. april 2005 Jeg tror Britt har gode sjanser for å vinne, selv om hun ikke har vært inne like lenge som de andre. Det tror jeg også. Jeg håper hun vinner, hun virker som den gledessprederen
*Lene* Skrevet 4. april 2005 #73 Skrevet 4. april 2005 Britt er en veldig verdig vinner. Hun sprer SÅ mye godt humør inne i huset! Litt småkjipt at Tina gikk ut i går da! Hun lagde "bra" tv ;-)
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #74 Skrevet 4. april 2005 Eeeendelig kvitt Tina, kjeftesmelle & råne...
lene24 Skrevet 4. april 2005 #75 Skrevet 4. april 2005 Britt er en veldig verdig vinner. Hun sprer SÅ mye godt humør inne i huset! Litt småkjipt at Tina gikk ut i går da! Hun lagde "bra" tv ;-) Enig, britt er storfavoritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå