Gjest Valhalla Skrevet 31. mars 2005 #41 Skrevet 31. mars 2005 Min favoritt er nå laila. Syns hun virker som en real og snill jente. Hun kunne spare seg for å vise kroppen sin hele tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #42 Skrevet 1. april 2005 Jeg har tenkt at det er rart at mange ser ut til å ha så mye i mot Anders, synes egentlig han er litt morsom, jeg. Men han er det vel kanskje på en lite snill måte innimellom, også er jeg enig i at han er en komisk dårlig taper. "Rar" ser jeg egentlig ikke noe galt i å være. Heier på Carl Fredrik. Men sånne programmer blir egentlig mer og mer kjedelige etter hvert som folk forsvinner. Kan ikke akkurat si at de(n) nye har tilført noe spennende:) (og så tenkte jeg å si noe om at det er teit å engasjere seg så mye i fremmede folks liv som en del ser ut til å gjøre; ikke i diskusjonen her inne kanskje, men jeg har sett på andre forumer hvor folk seriøst ser ut til å hate visse deltagere.. Men jeg ser nå på det selv.. :oops: )
Gjest happyending Skrevet 1. april 2005 #43 Skrevet 1. april 2005 Min favoritt er nå laila. Syns hun virker som en real og snill jente. Også patrik da, han er søt Anders har jeg ikke sansen for altså, skikkelig rar. Men at han snakker både norsk og svensk er da ikke merkelig. Var nettop i sverige, og de forstod jo ingenting av det jeg sa!! Hadde jeg kunnet svenskt skulle jeg snakket svensk med de.. Men men.. Heia laila! Laila virker veldig sympatisk på tv.. Det er alltid hun som trøster.. MEN, det må jo være en grunn til at folk sier at hun bare lyver og at hun er veldig falsk og at hun alltid spiller på lag med de eller den hun prater med..
nat26 Skrevet 1. april 2005 #44 Skrevet 1. april 2005 Laila gjør nok alt hun kan for ikke å bli nominert av de andre deltagerne.Hun trøster alltid,men snakker ofte bak ryggen på de som ikke er til stedet liksom.Tipper på at hun blir nominert nå som det er seere som nominere.Synes hun er falsk jeg
Gjest Melk Skrevet 1. april 2005 #45 Skrevet 1. april 2005 Når man bor så ttett sammen og ikke har andre å prate med så må man slippe ut litt steam i ny og ne. Hvordan dette klippes har mye å si. Jeg synes Lailas prating er helt normal i en slik setting. Håper Elita blir nominert, hun er jo en liten furtete prinsesse.
Gjest Revenka Skrevet 1. april 2005 #46 Skrevet 1. april 2005 Ang. det å snakke svensk og norsk igjen. Jeg har en venninne som slår over på dialekten til folk hun snakker med uten å være noe spesielt flink for å si det rett ut. Høres helt corny ut! Det er også veldig slitsomt å høre på. Heldigvis har vi lik dialekt.. hehe Var litt usikker på om Anders var en sånn en, kan ikke så godt svensk jeg da, og var i tvil om han var flink eller om han "gjorde seg til". Hun tina/tine(?) minner meg om sin navnesøster i top model norge. Begge kunne trenge en extreme makeover Jeg syns slike jenter er litt vulgære (uten å tråkke noen på føttene).
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #47 Skrevet 1. april 2005 Tipper på at hun blir nominert nå som det er seere som nominere.Synes hun er falsk jeg Jeg tror også Laila blir nominert,...og "alle" i huset kommer til å bli sååå sjokkert... Håper Carl Fredrik vinner!!
Gjest bertine(ikke inl.) Skrevet 1. april 2005 #48 Skrevet 1. april 2005 Når man bor så ttett sammen og ikke har andre å prate med så må man slippe ut litt steam i ny og ne. Hvordan dette klippes har mye å si. Jeg synes Lailas prating er helt normal i en slik setting. Håper Elita blir nominert, hun er jo en liten furtete prinsesse. Jepp, melk det er det jeg og mener. Sånn som med tina igår, laila forstod hva som hadde skjedd og forsvarte tina. Samtidig da tina gikk inn fulgte laila etter og trøstet litt, MEN hun sa også at tina måtte passe på å ikke heve stemmen så mye for småting. Syns hun gav tina konstruktiv tilbakemelding samtidig som hun trøstet. Dessuten syns jeg det er mange flere som er mer falske en laila, alle er falske igrunn. For å si det på en annen måte, av og til må man være "falsk", hvertfall i det huset for ikke å skape bråk osv... Ikke det at jeg mener å være falsk er bra!
Gjest PetterSmart Skrevet 1. april 2005 #49 Skrevet 1. april 2005 Liselotte burde være en klar kandidat til å bli nominert. Hun kom inn sent i konkurransen, og bør raskt ut igjen. Den dama må man bare ut ved første anledning.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #50 Skrevet 1. april 2005 Liselotte kan ikke bli nominert denne gangen, men neste gang derimot...
Gjest Melk Skrevet 2. april 2005 #51 Skrevet 2. april 2005 Den satanismespøken var skikkelig dårlig, og jeg skjønner godt at Dennis ble forbannet. Synes ikke det var noe å spøke om.
fiesta Skrevet 3. april 2005 Forfatter #52 Skrevet 3. april 2005 Når får vi vite hvem som er nominert? Og hvordan skjer utstemningen? Har ikke fått det med meg.
lillesky Skrevet 3. april 2005 #53 Skrevet 3. april 2005 Når får vi vite hvem som er nominert? Og hvordan skjer utstemningen? Har ikke fått det med meg. Tror vi får vite det i dag? Og det er deltakerne selv om skal sende ut en av de nominerte i kveld kl 21, tenker jeg! Blir spennende! Hvem tror dere går ut i dag? Jeg tipper Laila eller Anders.
Gjest Lea Skrevet 3. april 2005 #54 Skrevet 3. april 2005 Jeg håper på at Anders går ut. Men hvem de vlger å sende ut kommer nok veldig an på hvem som blir nominert. Hvis Tina blir nominert, så tror jeg kanskje at hun ryker ut denne gangen.
nat26 Skrevet 3. april 2005 #55 Skrevet 3. april 2005 Jeg håper at Laila går ut,Tina kan bli litt til for min del
fiesta Skrevet 3. april 2005 Forfatter #57 Skrevet 3. april 2005 Jeg håper at Tina eller Dennis går ut. Av de norske er det Laila.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #58 Skrevet 3. april 2005 Hva gikk satanismespøken ut på? Carl Fredrik lurte alle ved å være deppa fordi han hadde vært Satanist før. Minnene hadde strømmet på da de måtte drikke blod her om dagen. Han sa han hadde ofra marsvin og stjålet trehundre tusen fra bestemora si. Dennis drev å trøsta Carl og greier. Så var det bare en aprilssnarr. Dennis ble dritforbanna. Som takk for at Carl haddel lurt de andre fikk han se fotballkamper på TV og drikke øl sammen med en valgfri person. Han valgte Clas.
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #59 Skrevet 3. april 2005 Hva gikk satanismespøken ut på? Carl Fredrik lata som han var skikkelig deppa og lei seg. Han sa at han trodde han var satanist da han var mellom 16-19 år. Dennis ble kjempeforbanna da han hørte det var en spøk, for han hadde prøvd å være der for Carl så godt han kunne. Litt av en aprilspøk... jaja..
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #60 Skrevet 3. april 2005 Håper at Lise Lotte går ut.. Hun er jo helt blåååst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå