*Emma* Skrevet 30. mars 2005 #21 Skrevet 30. mars 2005 Jeg bare tenkte som så at de er jo under stort press' date=' både der og i andre serier. Hvor sinna man blir før man slår kan jo være litt individuelt, og da kan det jo eks være kjekt å ha noen som ikke er dømt for slikt.[/quote'] Tydelig at du visste hva du pratet om ja..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=271947
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #22 Skrevet 30. mars 2005 Ojsann! Da kommer det vel enda en ny deltager inn i huset nå da?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #23 Skrevet 30. mars 2005 Hehe. Bombe. Må si jeg synes det ikke bare er sløvt, men egentlig ganske hensynsløst av TVN å gjøre ting på denne måten; først ikke sjekke vandel, deretter sende ut deltagere når det (via rykter?) viser seg at de ikke har nevnt tidligere dommer. Dette skaper jo mye kjip oppmerksomhet for den aktuelle deltakeren, som rett nok burde ha tenkt at det ikke var særlig lurt å prøve å bli c-kjendis med voldsdom på seg. Ellers enig med Melk her, selv om jeg (også) på en måte synes en ferdigsonet dom og en rehabilitert ekskriminell kan gis samme rettigheter som oss andre i de fleste sammenhenger. Det er slett ikke gitt at denne voldsdømte er potensielt mer farlig enn en tikkende bombe som ikke har eksplodert før, for å bruke dårlige metaforer. (ellers er det nesten litt stusslig å se at Michael så vidt jeg vet er den eneste fra mitt årskull på videregående skole som har blitt noe i nærheten av kjendis. Så langt. men det finnes jo bedre ting enn kjendis man kan være)
Gjest happyending Skrevet 30. mars 2005 #24 Skrevet 30. mars 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor han blir kasta ut pga den dommen sålenge han har gjort opp for seg.. Fantes jo andre som så langt mer aggressive ut enn han.. Teit med nye deltakere hele tiden, håper ikke de sender inn noen nye nå..
Gjest Valhalla Skrevet 30. mars 2005 #25 Skrevet 30. mars 2005 Eh, hvis man slår en kar så han blir lam fordi han røyket når han skulle spise kebab så er det kanskje lurt å være føre var.
Mimosa Skrevet 30. mars 2005 #26 Skrevet 30. mars 2005 Han ble kastet ut fordi han ikke spilte med åpne kort og ikke fortalte om voldsdommen da han ble spurt om han hadde ting på rullebladet TVN burde visst om. Samtidig sier de jo at hadde de visst om det, hadde han antakelig ikke sluppet inn i huset i utgangspunktet. Likevel burde vel Michael regnet med at dette ville komme fram, før eller siden.
lillesky Skrevet 30. mars 2005 #27 Skrevet 30. mars 2005 Melk: er du synsk? Jeg er enig i at de må få ut folk fra huset som har vært voldelige før.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #28 Skrevet 30. mars 2005 Synes da det er merkelig at Tina får være der jeg da mtp på klikkedelen hennes, der hun faktisk kunne skadet Britt den gangen hun pælmet stolen i hodet på henne.
lillesky Skrevet 30. mars 2005 #29 Skrevet 30. mars 2005 Det med stolen var et uhell. Og jeg tror ikke hun vil skade noen.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #30 Skrevet 30. mars 2005 Hun nye blonde dama kan kanskje lage problemer for bl. a. Elita. Rart at hun nye blonde er med for hun virker litt "merkelig". Tina kan være sinne hun også, men hun blir provosert av de andre og har vel lov til å slåss tilbake for å forsvare seg.
lillesky Skrevet 31. mars 2005 #31 Skrevet 31. mars 2005 Jeg synes hun nye blonde virker nervøs, og at hun liker Elita veldig godt.
Ephemera Skrevet 31. mars 2005 #34 Skrevet 31. mars 2005 Jah, Liselotte er den mest blåste dama jeg har sett på lenge... Og selv om jeg tidligere i denne tråden skrev at jeg håpet Elita og Anders skulle bli kjærester, har jeg nå endret mening og håper på Elita og Klas De er jo kjempesøte begge to!
Gjest Valhalla Skrevet 31. mars 2005 #35 Skrevet 31. mars 2005 Anders driter seg ut da. Hun klinte med han i fylla og han tror straks at hun er interesert. Litt flaut å se den nyforelskede fjompenissen drite seg ut.
Ephemera Skrevet 31. mars 2005 #36 Skrevet 31. mars 2005 Ja, enig. Anders er jo sååå gira nå og tror at hans følelser er gjensidige fordi Elita sa at hun likte ham. Det er mange jeg liker også, men bare EN jeg liker på DEN måten Men det sier vel også litt om hvor liten verdenen er der inne....
Gjest Revenka Skrevet 31. mars 2005 #37 Skrevet 31. mars 2005 Er anders norsk eller svensk egentlig? Med norske snakker han norsk, og med svenske snakker han svensk. Jeg syns han er rar. Tåler jo ingen ting. Clas er søt.
Mimosa Skrevet 31. mars 2005 #38 Skrevet 31. mars 2005 Jeg stussa også litt på det der Revenka, men kom fram til at han er norsk.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #39 Skrevet 31. mars 2005 Anders har svensk mor og norsk far og har snakket norsk/svensk hele livet i følge ham selv.
Gjest Bertine Skrevet 31. mars 2005 #40 Skrevet 31. mars 2005 Min favoritt er nå laila. Syns hun virker som en real og snill jente. Også patrik da, han er søt Anders har jeg ikke sansen for altså, skikkelig rar. Men at han snakker både norsk og svensk er da ikke merkelig. Var nettop i sverige, og de forstod jo ingenting av det jeg sa!! Hadde jeg kunnet svenskt skulle jeg snakket svensk med de.. Men men.. Heia laila!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå