Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om de som kom inn i huset i dag? Jeg hadde ikke sansen for noen av de. De kunne nå i hvertfall sende inn en kjekkas. Hun trodde jo at hun var noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun dama var jo ihvertfall helt fjern!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Rykter og spekulasjoner passer ikke på KG.

Sjekk våre regler! :wink:

Usikker

-moderator-

Gjest Anonymous
Skrevet

likte heller ikke hun blonde... hun trodde hun var pen og alt det der... men egentlig var hun jo bare ekkel i fjeset....

han norske var jo fin å se på da. han syntes jeg virka ok;)

Skrevet

Ja, hu dama var jo helt... :o Ikke virket hun spesielt pen heller, nei...

Nymfoman og biseksuell og interssert i Elita :sjarmor:

Blir likevel litt gøy å se hvordan hun blir tatt imot av de andre i huset, da!

Er også enig i at han typen kunne vært en kjekkas istedet, men han virket veldig rolig og koselig, da!

Ellers har jeg plutselig fått lyst til at Elita og Anders skal bli kjærester! Det var veldig overraskende at de skulle rote, men det var veldig søtt også :ler: Ingen tvil om at Anders er veldig interessert ihvertfall..

Gjest gjest1
Skrevet

alle venner har fått fuglevirus nå som meg (eller vanlig influensa da) så jeg tenkte jeg skulle se på dette her makkverket i dag

men er det mye bråk på gang for tida? Ellers gidder jeg ikke... :tunge1:

Gjest gjesta
Skrevet

Han virka KUL, men hun virka DUM DUMMERE DUMMEST

Skrevet

Enig med Dark Angel! Han fyren var kul! Men svenske dama virket litt nervøs...

Gjest happyending
Skrevet
Ja, hu dama var jo helt...  :o  Ikke virket hun spesielt pen heller, nei...

Nymfoman og biseksuell og interssert i Elita  :sjarmor:  

Blir likevel litt gøy å se hvordan hun blir tatt imot av de andre i huset, da!

Er også enig i at han typen kunne vært en kjekkas istedet, men han virket veldig rolig og koselig, da!

Ellers har jeg plutselig fått lyst til at Elita og Anders skal bli kjærester! Det var veldig overraskende at de skulle rote, men det var veldig søtt også  :ler:  Ingen tvil om at Anders er veldig interessert ihvertfall..

Hihi, ja, men det virker ikke akkurat som om Elita er interessert.. Knisknis.. :sjarmor:

Jeg håper på Elita og Klas jeg i grunnen.. Selvom jeg godt kunne tenkt meg han selv.. Jeg syns Elita er kjempesøt jeg..

Gjest skindeep
Skrevet

oj, har det virkelig kommet inn to nye? da må jeg nesten se på i kveld...

Skrevet
Jeg håper på Elita og Klas jeg i grunnen..

Jeg og

Skrevet

Lurer på hvor nøye TVN sjekker rullebladet til de som tas inn... :roll:

Skrevet
Lurer på hvor nøye TVN sjekker rullebladet til de som tas inn... :roll:

Og det sier du fordi....?

Skrevet

Og det sier du fordi....?

Jeg bare lurer. De har jo bomma før.

Skrevet

De har jo straffedømte i rettsaker, så hvorfor ikke i BB? Er mulig at det skjer, men.

Skrevet
De har jo straffedømte i rettsaker' date=' så hvorfor ikke i BB? Er mulig at det skjer, men.[/quote']

Ja, det kan man jo si. Men det ville jo vært forskjell på eks en voldtektsdømt/voldsdømt og en skattesnyter/bedrager. Ihvertfall i mine øyne.

Skrevet

Ja, det er jeg enig i. Vi får bare håpe de har sjekket ut det. Det viktigste er jo egentlig sikkerheten til de som er inne i huset. I første omgang i allefall.

Skrevet

Forøvrig har ikke straffedømte rett til å dømme i rettssaker.

Skrevet

Jeg vet, men det har vært en sor sak om akkurat det. Om at de har glemt å sjekke bakgrunnen på meddommere etc.

Skrevet

Jeg bare tenkte som så at de er jo under stort press, både der og i andre serier. Hvor sinna man blir før man slår kan jo være litt individuelt, og da kan det jo eks være kjekt å ha noen som ikke er dømt for slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...