Gå til innhold

Hva angrer du på i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg angrer på at jeg ikke gikk for drømme-utdanningen tidligere. Hadde ikke trua på at jeg kunne forbedre snittet fra VGS til høyt nok. Var redd for at det skulle ta tid, og at jeg skulle bli for gammel. Nå er jeg 28, og godt i gang. 

Anonymkode: 93611...8b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spart mer BSU 

Var sammen med en idiot i 2.5.år i tenåra

At jeg tok en jobb som daglig leder, ble veldig psykisk knekt og syk av den jobben 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg ikke oppsøkte hjelp tidligere. 
- At jeg ikke tok skolen mer seriøst.
- At jeg bar sekken på en skulder
- At jeg ikke sparte mer penger som ung
- At jeg ikke satset på han jeg liker!!!!!

Anonymkode: 08768...6fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer ikke på noe, selv om jeg har giftet meg og blitt skilt. For jeg hadde ikke vært den er jeg i dag om jeg ikke hadde gjort alt likt, og livet mitt er veldig fint. 

Nytter ikke bruke energi på å angre seg. Se heller på hva du har og hva du eventuelt kan gjøre om du vil endre noe. Gjort er gjort, og man blir en erfaring rikere.

Anonymkode: 7f0b6...fa9

Enig med deg. Live blir til mens man går. Skjønner dog at enkelte kan angre på dumme valg, men blir også dumt å bruke tida nå på å angre...

Dagen idag er den viktigste...for den kan man gjøre noe med.

Anonymkode: 7c9d1...672

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, IommI skrev:

Men det kan du ikke angre på. 😊

Jo, det er fullt mulig. 

Anonymkode: d6e9b...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg angrer på at jeg aldri tok meg en utdannelse. 

Det er aldri for seint. Mange godt voksne tar utdannelser idag. 

Anonymkode: 7c9d1...672

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg tok abort. 

At jeg tok silikon.

At jeg ikke tok drømmeutdannelsen min, men valgte en lettere utdanning.

 

Anonymkode: 33e05...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er fullt mulig. 

Anonymkode: d6e9b...84f

Nei. Man velger ikke å bli født. Man kan ikke unnskylde seg, for at man er født. 

Vennligst forklar, hvordan det er mulig er du snill. 🙂 Det er foreldrene våre som har ansvaret, ikke individet som fødes. 

Endret av IommI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kastet bort meste parten av livet mitt på å være noen andre som alle forventet at jeg skulle være. Og at jeg ikke var meg selv fullt og helt før jeg ble 20 år og endelig kom ut av skapet. Livet er for kort, det er så viktig å leve livet som det er ment å leve. Fælt at man mister barndommen og føler livet har vært satt på vent.

 

At jeg ikke fikk sagt hade til min mor da hun døde. Den siste praten vi hadde var krangling og det siste vi sa «jeg hater deg». To dager senere døde hun i en ulykke... Dette er det værste og tyngste jeg noengang har gått i gjennom. Det er nå 4 år siden, men jeg gråter enda hverdag over det. Ingen fortjener å miste en person du er så glad i på en så uverdig og uventet måte. Det unner jeg virkelig ingen! Og du vil ihvertfall ikke at det siste du sier til en person er noe stygt. Utrolig at jeg enda klarer å leve med meg selv, jeg går og føler meg så råtten. Ta vare på de dere er glad i, dere vet aldri når dem dør 😔😔😔💔💔

Anonymkode: c7e9b...32c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg kastet bort meste parten av livet mitt på å være noen andre som alle forventet at jeg skulle være. Og at jeg ikke var meg selv fullt og helt før jeg ble 20 år og endelig kom ut av skapet. Livet er for kort, det er så viktig å leve livet som det er ment å leve. Fælt at man mister barndommen og føler livet har vært satt på vent.

 

At jeg ikke fikk sagt hade til min mor da hun døde. Den siste praten vi hadde var krangling og det siste vi sa «jeg hater deg». To dager senere døde hun i en ulykke... Dette er det værste og tyngste jeg noengang har gått i gjennom. Det er nå 4 år siden, men jeg gråter enda hverdag over det. Ingen fortjener å miste en person du er så glad i på en så uverdig og uventet måte. Det unner jeg virkelig ingen! Og du vil ihvertfall ikke at det siste du sier til en person er noe stygt. Utrolig at jeg enda klarer å leve med meg selv, jeg går og føler meg så råtten. Ta vare på de dere er glad i, dere vet aldri når dem dør 😔😔😔💔💔

Anonymkode: c7e9b...32c

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 7c04d...2b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Maestro skrev:

Ikke spart mer BSU 

Var sammen med en idiot i 2.5.år i tenåra

At jeg tok en jobb som daglig leder, ble veldig psykisk knekt og syk av den jobben 

 

Litt i samme situasjon. Hvordan kom du deg videre? Jeg har fått ny jobb, jobber nå ut oppsigelsestiden, men isolerer meg veldig og er nok på vei inn i en depresjon. 

Anonymkode: d263b...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anger på at jeg flyttet langt av sted med en gutt når jeg var 20. Forholdet var ikke noe å satse på og hadde hatt fine opplevelser med venner + fullført utdannelsen min raskere om jeg ble i byen den gangen. 

Anonymkode: ffc4c...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg lot depresjon og angst sluke det meste av 20-årene mine som jeg heller kunne brukt på noe produktivt. 

At jeg oppførte meg som en umoden tulling frem til jeg var 27 mens andre på min alder var voksne og flinke.

At jeg prøvde å få innpass hos folk som egentlig ikke var så kule etter jeg slapp inn i varmen.

Anonymkode: ea558...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på alt jeg godtok i mitt første forhold. Sykt hva en usikker forelsket ungjente kan finne seg i. Hadde kanskje sluppet unna de tyngste psykiske plagene da. 

Endret av TulleJenny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer på mangt og meget, men kanskje spesielt at jeg ikke har klart å si nei og har latt andre valse over meg og mine grenser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg tror jeg angrer på at jeg ikke tok utdannelse.. Samtidig så var det fordi jeg slet svært psykisk og gikk igjennom en overgrepsrettsak med ankesak i den perioden, og det knekte meg helt. I tillegg så har jeg en jobb jeg tjener rundt 500 000 i året på og har ingen studielån, så samtidig så er jeg også glad for at ting ble som det ble? Det var jo en grunn til at ting ble som det ble. Nei, jeg vet ikke helt. Men skulle jo gjerne hatt en tyngre CV 😊

 

Ellers så angrer jeg på et par forhold jeg gikk inn i alt for spontant. Æsj. Får frysninger bare jeg tenker på dem.

Anonymkode: b526a...344

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg lot depresjon og angst sluke det meste av 20-årene mine som jeg heller kunne brukt på noe produktivt. 

At jeg oppførte meg som en umoden tulling frem til jeg var 27 mens andre på min alder var voksne og flinke.

At jeg prøvde å få innpass hos folk som egentlig ikke var så kule etter jeg slapp inn i varmen.

Anonymkode: ea558...a33

Hvordan er det mulig å LA depresjon sluke? Den spør ikke, gjør den vel? Er redd det er dette som skjer meg nå. Jeg eier ikke lykke, alle dører er stengt!!!! Eneste dørene som er åpne er de jeg ikke vil gå, de som hverken har spenning eller glede. 

Hva mener du med umoden? Jeg er kanskje en tulling i enkeltes øyne også? men ikke på den måten at hele livet skal være en fest da. Så jeg vet ikke hva du mener. "Voksen" , altså det ordet, er i praksis "kjedelig". Aldri i livet.
 

Anonymkode: 08768...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm jeg tror jeg angrer på at jeg ikke tok utdannelse.. Samtidig så var det fordi jeg slet svært psykisk og gikk igjennom en overgrepsrettsak med ankesak i den perioden, og det knekte meg helt. I tillegg så har jeg en jobb jeg tjener rundt 500 000 i året på og har ingen studielån, så samtidig så er jeg også glad for at ting ble som det ble? Det var jo en grunn til at ting ble som det ble. Nei, jeg vet ikke helt. Men skulle jo gjerne hatt en tyngre CV 😊

 

Ellers så angrer jeg på et par forhold jeg gikk inn i alt for spontant. Æsj. Får frysninger bare jeg tenker på dem.

Anonymkode: b526a...344

jeg angrer på et forhold jeg ikke gikk inn i, så hva er best da?

Anonymkode: 08768...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...