Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han løvepappaen snakket mye positivt om eksponering av eget barn. Avsluttet med å reklamere med at alle måtte se en serie han er med på nrk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt løvemamma som har datter med dia1. Er det mors helse som skal snakkes om her? Støtter forøvrig det framfor utlevering av barn, men jeg forstår ikke fokuset hennes. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne_anonym_123 skrev (14 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt løvemamma som har datter med dia1. Er det mors helse som skal snakkes om her? Støtter forøvrig det framfor utlevering av barn, men jeg forstår ikke fokuset hennes. 

Hun er alltid mest opptatt av å snakke om seg selv,egen helse og at hun er trøtt/skal sove.

Som du sier,heller henne enn barnet,men da burde hun vel heller hoppet på en eller annen helsekonto for voksne.

 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne_anonym_123 skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt løvemamma som har datter med dia1. Er det mors helse som skal snakkes om her? Støtter forøvrig det framfor utlevering av barn, men jeg forstår ikke fokuset hennes. 

Hun eksponerer i alle fall ikke datteren så mye, da. Hun har vært over kanten der mange ganger tidligere.
Men mora sliter nok med en hel del ting. På mange plan. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff skjønner ikke hvorfor Bettina tror det er greit med den utleveringen av barnas sykdommer og utfordringer, det er jo privat. 😭 Har selv feks litt sosiale vansker og om noen skulle lagt det ut til tusenvid av følgere så hadde jeg blitt utrolig lei meg.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TulleJenny skrev (20 minutter siden):

Uff skjønner ikke hvorfor Bettina tror det er greit med den utleveringen av barnas sykdommer og utfordringer, det er jo privat. 😭 Har selv feks litt sosiale vansker og om noen skulle lagt det ut til tusenvid av følgere så hadde jeg blitt utrolig lei meg.

Hun er en av de absolutt verste!

Skremmende!

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei løvemammaene! 

Det er nok vanskelig for mange av oss å forstå hvilken hverdag dere lever i, hvilke utfordringer dere har og hvilke kamper dere må. Men vi trenger ikke under noen informasjon å få utlevering av deres barns personlighetstrekk, medisin eller avføring. Enkelt og greit. Dere kan argumentere så mye dere vil om at avføring er naturlig, men hadde du likt at det stod om din avføring på sosiale medier?  

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne_anonym_123 skrev (3 minutter siden):

Hei løvemammaene! 

Det er nok vanskelig for mange av oss å forstå hvilken hverdag dere lever i, hvilke utfordringer dere har og hvilke kamper dere må. Men vi trenger ikke under noen informasjon å få utlevering av deres barns personlighetstrekk, medisin eller avføring. Enkelt og greit. Dere kan argumentere så mye dere vil om at avføring er naturlig, men hadde du likt at det stod om din avføring på sosiale medier?  

 

Apropos… Noen som fikk med seg gårsdagens på autismeforeldrene? Løvemammaene er bedre enn den kanalen. 
 

i går var det helt grusom utlevering av en 13 år gammel gutt på den kanalen. Meget sensitiv.. 

kan informere om at teamet var barn og seksualitet, samt hygiene……. 
 

det er noe av det groveste jeg har fått vite om et barn på sosiale medier.

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (1 time siden):

Apropos… Noen som fikk med seg gårsdagens på autismeforeldrene? Løvemammaene er bedre enn den kanalen. 
 

i går var det helt grusom utlevering av en 13 år gammel gutt på den kanalen. Meget sensitiv.. 

kan informere om at teamet var barn og seksualitet, samt hygiene……. 
 

det er noe av det groveste jeg har fått vite om et barn på sosiale medier.

Ser de har lagt ut en unnskyldning for det nå (og alt fra igår er slettet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 timer siden):

Apropos… Noen som fikk med seg gårsdagens på autismeforeldrene? Løvemammaene er bedre enn den kanalen. 
 

i går var det helt grusom utlevering av en 13 år gammel gutt på den kanalen. Meget sensitiv.. 

kan informere om at teamet var barn og seksualitet, samt hygiene……. 
 

det er noe av det groveste jeg har fått vite om et barn på sosiale medier.

Herregud så fælt💔 Hva slags forelder var det som hadde snappen og delte så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (6 minutter siden):

Herregud så fælt💔 Hva slags forelder var det som hadde snappen og delte så mye?

Det var ikke på løvemammaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (25 minutter siden):

Herregud så fælt💔 Hva slags forelder var det som hadde snappen og delte så mye?

Autismeforeldrene. Ei som har ei datter på 11 og sønn på 13. Husker ikke navn. 
 

nå er det dog ofte det deles i overkant mye på den snappen synes jeg. Mange av de som snapper der gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shab skrev (2 timer siden):

Apropos… Noen som fikk med seg gårsdagens på autismeforeldrene? Løvemammaene er bedre enn den kanalen. 
 

i går var det helt grusom utlevering av en 13 år gammel gutt på den kanalen. Meget sensitiv.. 

kan informere om at teamet var barn og seksualitet, samt hygiene……. 
 

det er noe av det groveste jeg har fått vite om et barn på sosiale medier.

Ja, det var ille. Ble helt satt ut. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (16 timer siden):

Apropos… Noen som fikk med seg gårsdagens på autismeforeldrene? Løvemammaene er bedre enn den kanalen. 
 

i går var det helt grusom utlevering av en 13 år gammel gutt på den kanalen. Meget sensitiv.. 

kan informere om at teamet var barn og seksualitet, samt hygiene……. 
 

det er noe av det groveste jeg har fått vite om et barn på sosiale medier.

Jeg kan ikke fatte at dette ikke er straffbart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (22 minutter siden):

Hvem?

Karoline. Hjelpes meg, svangerskapet var jo høyrisiko fra før, mtp det som skjedde sist. Får bare krysse fingrene for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (3 minutter siden):

Karoline. Hjelpes meg, svangerskapet var jo høyrisiko fra før, mtp det som skjedde sist. Får bare krysse fingrene for at det går bra!

Hva er hennes sc/ig,hvis hun har en offentlig en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...