Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Med forbehold om at jeg ikke har fulgt med særlig lenge, kan det virke som litt av kritikken har gått hjem. Idag er det et viktig tema og de to foregående dagene har det også vært tema (parfoholdet som foreldre til syke barn) som er relevant for situasjonen uten å ta utgangspunkt i et barn/utlevering/eksponering. Positivt hvis de fortsetter slik og samtidig bremser utleveringen av barna. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Pust skrev:

Jeg lurer på om de blokkerer folk? Jeg fulgte snapen en kort tid inntil jeg syns den ble så hårreisende at jeg måtte avslutte abonnementet, og nå får jeg ikke opp snapen når jeg søker. Jeg kommer aldri til å følge den mer, men ville sjekke noe som ble omtalt her.

Jeg oppfatter flere av dem jeg har sett som grenseløse og uetiske, med bilder og beskrivelser som barna umulig ville godkjent, om de kunne. Mye av det jeg så var oppmerksomhetssug rundt eget drama, ikke omtanke for individet i sykehussengen. 

Jeg er også blokkert etter at jeg stilte spørsmål vedr eksponering av et engstelig og smertepåvirket barn som hadde blitt operert. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Jeg har sagt min mening de gangene de har tatt det opp selv. Har ikke blitt blokka. 

Samme her. Fikk til med svar en gang om at det var en løpende vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Marriet skrev:

Samme her. Fikk til med svar en gang om at det var en løpende vurdering. 

Var det de sa til meg også. At de skulle bringe det videre og takk for tilbakemelding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Femilie skrev:

Med forbehold om at jeg ikke har fulgt med særlig lenge, kan det virke som litt av kritikken har gått hjem. Idag er det et viktig tema og de to foregående dagene har det også vært tema (parfoholdet som foreldre til syke barn) som er relevant for situasjonen uten å ta utgangspunkt i et barn/utlevering/eksponering. Positivt hvis de fortsetter slik og samtidig bremser utleveringen av barna. 

Enig. Snapperen idag var virkelig flink. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er riktig at de har sluttet med den verste eksponeringen, er det verdt å klappe for! 👍👏🏻 

Håper de fortsetter slik. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Femilie skrev:

Med forbehold om at jeg ikke har fulgt med særlig lenge, kan det virke som litt av kritikken har gått hjem. Idag er det et viktig tema og de to foregående dagene har det også vært tema (parfoholdet som foreldre til syke barn) som er relevant for situasjonen uten å ta utgangspunkt i et barn/utlevering/eksponering. Positivt hvis de fortsetter slik og samtidig bremser utleveringen av barna. 

Det er kjempebra!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Femilie skrev:

Med forbehold om at jeg ikke har fulgt med særlig lenge, kan det virke som litt av kritikken har gått hjem. Idag er det et viktig tema og de to foregående dagene har det også vært tema (parfoholdet som foreldre til syke barn) som er relevant for situasjonen uten å ta utgangspunkt i et barn/utlevering/eksponering. Positivt hvis de fortsetter slik og samtidig bremser utleveringen av barna. 

De har alltid hatt tema. De har har alltid hatt opp viktige og relevante tema. Så det er ikke noe nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Følger de ikke, men ser i Facebook-feed'en min at de har nå dannet forening.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
På 18.2.2019 den 10.28, Pust skrev:

Jeg lurer på om de blokkerer folk? Jeg fulgte snapen en kort tid inntil jeg syns den ble så hårreisende at jeg måtte avslutte abonnementet, og nå får jeg ikke opp snapen når jeg søker. Jeg kommer aldri til å følge den mer, men ville sjekke noe som ble omtalt her.

Jeg oppfatter flere av dem jeg har sett som grenseløse og uetiske, med bilder og beskrivelser som barna umulig ville godkjent, om de kunne. Mye av det jeg så var oppmerksomhetssug rundt eget drama, ikke omtanke for individet i sykehussengen. 

Jeg har vært kritisk før og ikke blitt blokkert. Men ble blokkert sist det stormet her inne. 

Får de av og til opp under «for deg». Men kan ikke abonnnere på de eller sende de melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger dem ikke pga eksponeringen av barn i sårbare situasjoner. Hvordan er dette nå? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser nå at de åpner opp for at flere kan bli medlem i Løvemammaene, men at man må betale? Noen som vet hva pengene går til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Celaeno skrev:

Ser nå at de åpner opp for at flere kan bli medlem i Løvemammaene, men at man må betale? Noen som vet hva pengene går til? 

 

De har dannet forening - regner med det handle om betalt medlemskap i denne? I så fall går nok pengene til normal foreningsdrift. Skal en reise og møte politikere, sende brev, trykke opp ting osv, så kommer det etterhvert endel utgifter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eveliina skrev:

 

De har dannet forening - regner med det handle om betalt medlemskap i denne? I så fall går nok pengene til normal foreningsdrift. Skal en reise og møte politikere, sende brev, trykke opp ting osv, så kommer det etterhvert endel utgifter. 

Ah, det kan være. Jeg var ikke klar over at de hadde dannet en forening. Trodde de bare var en SoMe gruppe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Celaeno skrev:

Ah, det kan være. Jeg var ikke klar over at de hadde dannet en forening. Trodde de bare var en SoMe gruppe :)


De har også en åpen Facebook-side eller gruppe. Husker ikke helt nå, men det var et innlegg som dukket opp i Facebook-feed'en min noen uker tilbake om at de hadde stiftet forening. 

Det ser ut som om de i den forbindelse også har tenkt å stenge ned snap-chat kanalen, og det tenker jeg jo er fint. Håper det kan føre til at barns mest private detaljer ikke blir bretta ut over internett, og mer fokus på selve saken. 

Ble så vannvittig laaaang link, at heller legger adressen til innlegg på Facebook hvor dette annonseres - her. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Berlinerbolla
17 minutter siden, Eveliina skrev:


De har også en åpen Facebook-side eller gruppe. Husker ikke helt nå, men det var et innlegg som dukket opp i Facebook-feed'en min noen uker tilbake om at de hadde stiftet forening. 

Det ser ut som om de i den forbindelse også har tenkt å stenge ned snap-chat kanalen, og det tenker jeg jo er fint. Håper det kan føre til at barns mest private detaljer ikke blir bretta ut over internett, og mer fokus på selve saken. 

Ble så vannvittig laaaang link, at heller legger adressen til innlegg på Facebook hvor dette annonseres - her. :)

 

Det med å stenge snappen var en aprilspøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Berlinerbolla skrev:

Det med å stenge snappen var en aprilspøk. 


Ah...!  :( Takk for at du sa fra - for en merkelig ting å tulle med? Det falt meg ikke inn engang at kunne være aprilspøk, hvem tuller med eksponering av barn.....?

Jaja, håper jeg ikke misforstod det med forening også? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eveliina skrev:


Ah...!  :( Takk for at du sa fra - for en merkelig ting å tulle med? Det falt meg ikke inn engang at kunne være aprilspøk, hvem tuller med eksponering av barn.....?

Jaja, håper jeg ikke misforstod det med forening også? 

De sa rett etterpå st det var tull, mange skjønte det helt av seg selv også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2019 den 16.39, Berlinerbolla skrev:

Det med å stenge snappen var en aprilspøk. 

Burde ikke vært det. 

Jeg er helt for at alle skal få vise seg. Dele på lik linje. Jeg kommenterte hos dem på FB en gang ang eksponeringen og fikk et ferskt svar tilbake «du BØR hvertfal følge oss på Snapchat slik at du får en en forståelse for hvorfor vi deler». 

Min mening er ikke at de deler, men hvordan de deler. Det er under stell, dusj, mat, bilturer, etc. Ingen er verre en dem, selv om eksponeringen er blitt noe mindre, de er fremdeles de værste!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...