Gjest Krokanrullene Skrevet 14. november 2022 #1421 Del Skrevet 14. november 2022 rundtfingern skrev (13 timer siden): Aner ikke, men det at en influenser med 6k følgerne skriver det er litt grovt. Hun kunne skrevet at hun reagerte uten å trekke den slutningen. Hvilken influencer skrev dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 14. november 2022 #1422 Del Skrevet 14. november 2022 Krokanrullene skrev (17 minutter siden): Hvilken influencer skrev dette? Junopaulsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 17. november 2022 #1423 Del Skrevet 17. november 2022 shab skrev (På 13.11.2022 den 12.27): Ja, jeg trodde jeg var dum først? Tror følgere flere følte seg litt "dumme" i i flere timer- som om vi hadde gått glipp av noe (f.eks en video eller slide der hun snakket om hvordan de fant ut om og fikk bekreftet syndromet som diagnose). Jeg trodde barnet hadde fått denne sykdommen/syndromet hun snakket om, men så var det i følge henne selv noe hun fant ut på sykehuset da hun google årsaker til et slikt fødselsmerke. Til slutt sa hun at det kun var portvinsmerket som var problemet nå - men at man aldri i fremtiden vet om hun kan ha dette syndromet. Selv om Norske leger har avkreftet det. Stakkars mor hun var nok veldig preget av en uventet graviditet (siden de måtte ha hjelp med å bli gravid med nr 2, fars død og fødsel samtidig.) Håper de holder seg friske fremover og at alle får den hjelpen de har behov for. Jeg stusset også veldig på dette. Det tok ganske lang tid før jeg skjønte at barnet faktisk ikke har dette syndromet, hun er frisk som en fisk… Men at hun «kanskje en gang muligens» kunne få diagnosen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 4. desember 2022 #1424 Del Skrevet 4. desember 2022 Connie slutter 😭 Hun og hennes familie er min absolutte favoritt. Har vært fantastisk å få følge utviklingen til sønnen hennes!! Han har jo hatt så positiv utvikling ❤️ Han er et eksempel på at tilrettelegging og spesialpedagogikk fungerer. Det er nok et resultat av dedikerte foreldre og barnehage, samt valget om å sende han til en annen skole enn brødrene sine - en tilrettelagt en. Jeg vet ikke i hvor lenge jeg har fulgt løvemammaene, men tror det var fra oppstart - da det var mediesaker rundt pleiepenger osv. nesten ingen av de første er med lenger :( Kommer til å savne Connie! 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. desember 2022 #1425 Del Skrevet 9. desember 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol. admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 10. desember 2022 #1426 Del Skrevet 10. desember 2022 Gasellen skrev (På 13.11.2022 den 17.00): Gårsdagens snapper har store problemer. Altså mor. Ikke barn. På fb skriver hun om ett fødselsmerke som om det er ett enormt handicap som potensielt tar livet av datteren. Og på instagram har hun laget en konto som skal dokumentere barnets "reise" med fødselsmerket... Fikk Münchausen-vibes av hele dama. Hun har en frisk og nydelig datter. Ingen bryr seg om fødselsmerket - bortsett fra mor og kanskje datteren selv når hun blir så stor at komplekset smitter over fra mor til henne. Hva heter hun på Insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. desember 2022 #1427 Del Skrevet 14. desember 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passenger Skrevet 12. januar 2023 #1428 Del Skrevet 12. januar 2023 Debatten idag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 12. januar 2023 #1429 Del Skrevet 12. januar 2023 Passenger skrev (1 time siden): Debatten idag Målet helliger middelet, lever i beste velgående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 13. januar 2023 #1430 Del Skrevet 13. januar 2023 Passenger skrev (8 timer siden): Debatten idag Hvem av dem stilte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 13. januar 2023 #1431 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) Blålilla skrev (1 time siden): Hvem av dem stilte opp? Marlene Endret 13. januar 2023 av Maskopi Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 13. januar 2023 #1432 Del Skrevet 13. januar 2023 Maskopi skrev (1 time siden): Marlene Hm okei. Skulle gjerne hatt en av de to som bretter ut døtrenes psykiske helse foran hele Norge der. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 13. januar 2023 #1433 Del Skrevet 13. januar 2023 Er dette en av de som var på Godmorgen Norge i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 13. januar 2023 #1434 Del Skrevet 13. januar 2023 Hun som deltok på Debatten innrømmet selv at barna er i sårbare situasjoner når de har feks epilepsianfall. Noen av mødrene i den snapchatkanalen har filmet lignende, minst like sårbare bilder og videoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. januar 2023 #1435 Del Skrevet 14. januar 2023 Minami svarer på snap i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 23. januar 2023 #1436 Del Skrevet 23. januar 2023 Nå er hun gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 23. januar 2023 #1437 Del Skrevet 23. januar 2023 shab skrev (5 timer siden): Nå er hun gravid Er jo ikke noe problem at hun er gravid. Ny mann og datteren har BPA timer nok. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 23. januar 2023 #1438 Del Skrevet 23. januar 2023 shab skrev (7 timer siden): Nå er hun gravid Hun har jo tidligere nevnt at det har vært trøblete og bli gravid. Så er jo ikke unaturlig at det kom en positiv test. man kan si hva man vil om dagens snapper, men jeg håper virkelig dette svangerskapet går bedre, og ønsker de alt godt. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 23. januar 2023 #1439 Del Skrevet 23. januar 2023 Vegglampe skrev (2 minutter siden): Hun har jo tidligere nevnt at det har vært trøblete og bli gravid. Så er jo ikke unaturlig at det kom en positiv test. man kan si hva man vil om dagens snapper, men jeg håper virkelig dette svangerskapet går bedre, og ønsker de alt godt. Helt enig i det. Skrev det bare fordi det har vært spekulert i dette tidligere, og ville bare informere i tilfelle noen ikke fikk det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. januar 2023 #1440 Del Skrevet 23. januar 2023 mariie skrev (2 timer siden): Er jo ikke noe problem at hun er gravid. Ny mann og datteren har BPA timer nok. Foe en kommentar.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå